Ons maart-clubje gaat bevallen!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jabinca, 26 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Gisteravond gaan slapen met een extra paracetamol en toen werd het allemaal weer rustig in de buik. Heerlijke nacht gehad. Veel geslapen en nog fijner, zoonlief heeft doorgeslapen tot ruim 7 uur :). Toen is man met hem naar beneden gegaan en heb ik nog tot half 9 geslapen :).
    Nu heb ik weer het gevoel dat ik alles aankan, wat een goede nacht slaap al wel niet kan doen :).

Marlau, Jabinca, washburn en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @caroline1 fijn jij ook een goede nacht.

@mamaNath87 jammer dat jij zo slecht geslapen hebt. Hopelijk lukt het je straks nog even wat te slapen.

3. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    @Jabinca : zolang we kunnen lachen met de onzin, het gaat ook allemaal weer over... ;)

@Babbelboxje : weet je vanuit waar je de rugpij hebt? Ik heb jaren met nekklachten rondgelopen door een vieze val van mn paard. Door behandeling van de chiropractor ben ik geheel pijnvrij geworden en dat terwijl ik eigenlijk al de hoop had opgegeven...
    Chiropractie kan ook tijdens de zwangerschap.

@mamaNath87 : poe ja, I feel you sister... ik merk dat ik spontane narcoleptie begin te ontwikkelen door al dat slaap tekort... lukt het jou om ook echt te slapen overdag?

Ik heb vannacht nog drie keer ons toilet mogen begroeten... nu de derde banaan op en als ik zo de paarden heb verzorgd ga ik even wat cola kopen (die rommel hebben we normaal niet in huis... ik ben een geiten wollen sokken hippie op het gebied van eten en drinken).

Hopelijk ben ik er dan vanaf.. ik ben nu 4 kg kwijt door deze darmspoeling... :confused:

Oke... ga de dag maar eens beginnen. Ayla is na een echte kleuter breakdown naar school gebracht door mn man.

Wens jullie een fijne dag toe zonder al te veel last van de kwaaltjes... :thumup:

4. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ooh jee wat een vervelende kwalen komen er voorbij! Wat vervelend meiden!

@caroline1 wat fijn dat Quinn heeft doorgeslapen! Hoe is het met de koorts?

Hier was Lis om 3 uur ontzettend aan het huilen, dus hup eruit, plassen en haar opgehaald om vervolgens 2 uur wakker te liggen... om half 8 wakker doordat vriendlief weg ging. Ik kreeg een kus en vervolgens een krakend stemmetje: ikke ook kusje. Vervolgens vroeg hij of ze wakker was: nee nog beetje slapen. en na haar kus draaide ze zich zo weer om en tukt nog even verder :p dat maakt toch de nachtelijke onderbreking weer een beetje aanvaardbaar :rolleyes: vooral met die lieve knuffels er na! Heerlijk kind is het ook!!!

Ik heb trouwens geen meldingen gekregen nu van dit topic terwijl het wel aan staat.

Enneuh... @Gruffalo123 ik mis je deze ochtend! Ben je al bevallen??? :D

@Oumi86 hoe gaat het bij jou?

Wanda68 en Babbelboxje vinden dit leuk.
  5. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ben al 1.5 jaar onder behandeling vd chiropractor, goed dat je dat als tip geeft. Te weinig mensen denken daaraan :thumup:.

washburn vindt dit leuk.
  6. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Haha blijkbaar was ik te vroeg met conclusies trekken en heb je gewoon uitgeslapen :roflmao:

Gruffalo123 vindt dit leuk.
  7. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @washburn dat is al haast net zo effectief afvallen als bij een geboorte. 12 uur lijden en kilo's kwijt :p.

Wanda68, washburn, Lisaaa en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Om 7.20 is niet gek om wakker te worden zelf toch? En Quinn was ook met 5 minuten wakker ;)

Babbelboxje vindt dit leuk.
  9. nachtdiertje

nachtdiertje Actief lid

21 sep 2017
    180
    183
    43
    Vrouw
    Goed idee dit nieuwe topic!
    Wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad @caroline1! En @Gruffalo123 ook een lekker nachtje zo te horen. Hier juist een wat mindere nacht door een wakkere dochter.

Sterkte met de kwaaltjes en griepklachten. Hier gaat het momenteel eigenlijk wel goed qua kwalen. Ribben gaan ook weer een stuk beter, alleen nog wat spierpijngevoel en als de baby er tegenaan trapt of zijn kont er tegenaan duwt is het nog pijnlijk. Gelukkig heeft ie momenteel een voorkeur voor de ribben aan de andere kant. Zo hou ik het nog wel ff vol :thumup:

@Snies en @Lisaaa succes met jullie huizen!

Lisaaa vindt dit leuk.
  10. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    :roflmao:

mamaNath87 vindt dit leuk.
  11. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ja wat vreemd, ik krijg dus ook geen meldingen o_O

Vanmorgen werd ik wakker met een beetje zeurende onderbuik pijn. En de harde buiken zijn ook goed aanwezig. Toch heb ik het idee dat het meer mijn darmen zijn waar ik last van heb. Baby is wel wat rustiger.
    Maar dat kan ook goed komen van mijn nesteldrang (eerder nestelwoede) vermoed ik. Ik was echt loeichagrijnig vanmorgen. De katten houden we met dit weer binnen in de nacht en ik vond een wat ouder plasje op de grond in onze berging. En ook nog kattenbaksteentjes waar ik met mijn sokken in stond :|
    Gatverdamme wat gruwel ik daarvan :mad:

Dus ik heb de hele benedenverdieping gestofzuigd en gedweild. Nu dus bekaf. En dan baal ik, want dat is lichamelijk echt wel even teveel voor me nu. Vanmiddag moet ik dan verplicht rustig aan doen, want ik heb vanavond nog zwemmen.

En ik wilde zo graag nog met zl naar de eendjes vanmiddag :oops::oops:
    Het is echt prachtig weer hier, maar ik ben bang dat ik me echt even rustig moet houden :( Ik moet sowieso de hond vanmiddag nog uitlaten.

Nu lig ik met zl ff gestrekt. Misschien kan ik ook ff een oogje dichtdoen :p

12. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Wanda68 balen dat je lijf je nu weer even terug fluit. Misschien dat je met wat rust vanmiddag wel weer wat kan doen?
    Hier de kat nu ook binnen in de nacht met de vorst. We laten hem tussen 9 en 10 in de avond nog een uurtje buiten zodat hij kan plassen en dan doet hij niets binnen. Normaliter zit hij dag en nacht buiten (mag wel binnen als hij dat wil), dus binnen plassen heeft hij een hekel aan gelukkig.

Zoon ziet hier de bitter lemon staan en vraagt of hij ook een slokje mag proeven. Heb flink gelachen om de vier snoet die hij trok met proeven :p. Vervolgens de opmerking waarom ik zo iets vies drink. Ik dat is om de baby uit de buik te jagen. Nu vindt hij de baby heel zielig, dat die dit nu ook moet proeven via mij :p. Buik krijgt continu knuffels en kusjes en dat de baby er maar snel uit moet komen zodat ze niet meer zulke vieze dingen hoeft te drinken.

Marlau, Julias, Jabinca en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Hier ook katten die meestal in de nacht buiten zijn. 1 ervan is nogal dominant, dus die denkt "ooow moet ik binnen blijven? Nou dat zal je weten ook!". Het is al 12 jaar mn vriendje, maar echt een eikel :roflmao:

Ik dacht stiekem toch even te slapen. Maar ik had net een paar weeën. Niet heftig of regelmatig ofzo, maar duidelijk geen harde buiken. Vast om verder in te dalen :thumup:

Marlau en washburn vinden dit leuk.
  14. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Zit heel therapeutisch in een stil huis 100 cirkeltjes met de naam uit te knippen van frosting. Die worden straks in de kraamweek met choco decoratiestiften op blauwe koekjes geplakt. Krijger wel zere vingers van :|

mamaNath87, washburn en Wanda68 vinden dit leuk.
  15. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Pfff wat een werk :eek:
    Ik vond mijn kraamtruffels al genoeg. Die liggen in de vriezer. En elke keer als ik de la opendoe, dan roepen ze "eat me!" :roflmao::roflmao:

Lisaaa, Julias, nachtdiertje en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Hahaha dat had ik 2 jaar geleden met de soesjes met witte chocolade en muisjes

mamaNath87 en Wanda68 vinden dit leuk.
  17. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Of het begin van het echte werk ;)

mamaNath87 en Wanda68 vinden dit leuk.
  18. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Nee dan merk ik het denk ik wel :p

Lijkt nu weg te zijn

19. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Dan moet je even bovenaan 'Onderwerp volgen' aan klikken. Dan krijg je wel meldingen.

Net bij de gynaecoloog geweest. Helaas geen groeiecho gehad, daar willen ze toch 2 weken tussen. Maar!! Ik krijg er misschien wel een week bij! We hebben wel een keizersnede ingepland op 16 maart (40 weken precies) maar als de groeiecho volgende week weer zo goed is, mag ik eventueel tot de 41 weken afwachten. Het was alleen op zich wel handig om die keizersnede vast te plannen want zoveel plek was er die dag niet meer over.
    Ojee. Quinn wordt net wakker. Hij heeft maar 50 minuten geslapen en ik zit er daarvan net 5 op de bank :(

Lisaaa en Wanda68 vinden dit leuk.
  20. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Wat een werk maken jullie van het kraam'eten'.
    Hier gewoon cake met slagroom en muisjes. Ik ben anti beschuit haha ooit me kies erop kapot gebeten bij een kraamvisite dus dat doe ik mijn visite niet aan. En cake is gelukkig niet zo droog en is makkelijk in te slaan.

Hier echt zoveel pijn in me heup zojuist, kon amper naar boven komen en in bad komen. Zo eens kijken of ik er wel uitkom haha. Manlief is niet aan het werk..oeps.
    Ma goed, we hebben de bijkeuken deels leeggeruimd en naar de kelder verhuisd. In mei straks een verbouwing waarbij de bijkeuken plat moet. Zie t niet zitten om dat na de bevalling etc te moeten doen en ik wil zelf wel beetje de vinger in de pap houden, man zou alles er gewoon lekker neer pleuren en dan zien we t wel in september als het klaar is haha. Nou mooi niet.
    Ma goed pijn trekt wel weg hier in bad maar zweet me te pletter haha. Jongens hoef ik vanavond pas op te halen dus heb de tijd hihi.

Lisaaa, washburn, Wanda68 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina