Jammer dat hij niet meer slaapt in de middag.. ene keer heb ik het wel andere keer kan ik de dag weer aan
Snies had vanmiddag ergens weeen en ging lekker in haar bubbel zitten.. we weten niks maar zal vast niet meer lang duren Hoe gaat het bij jou met rommelen?
Hier helemaal niets qua rommelen, af en toe een krampje, maar dat heb ik al weken. Verwacht dus niet dat er iets gebeurt vannacht.
Vanavond bij de vlk geweest. Bloeddruk was 118/72 en ik had gelijk dat de baby is ingedaald hij ligt nog niet vast, maar goed genoeg voor het geval de vliezen zouden breken Verder nog steeds erg moe en af en toe wat zeurende buikpijn en de druk in mijn bekken natuurlijk. Ik vergat voor het eerst mijn mapje met papieren die ik altijd mee heb naar de vlk. Dus ik grapte al dat een nieuwe afspraak waarschijnlijk niet nodig was Ik ben heel benieuwd, het voelt nog niet zoals bij mijn 1e. Als deze zijn broer volgt dan zou het maandag of dinsdag gebeuren. Ik heb er zin in!
Fijn dat je weer goed gekeurd bent! Ooh vast niet erg dat je keertje je mapje vergeten bent welk termijn ben je toen bevallen dan? Spannend! Wie weet na het weekend wel een baby
De vermoeidheid en zeurende buikpijn zijn erg herkenbaar! Ik kijk nog een kwartiertje tv en dan ga ik gauw naar bed. Morgen klusjesdag gepland staan, zoontje naar de opvang. Luxaflex ophangen op zijn kamer, de luiers wassen, badkamer schoonmaken, stofzuigen in de slaapkamers, beneden ook nog even en dweilen... Heb heel wat plannen. Maar eens zien wat er van terecht komt. @Oumi86 veel succes morgen! Erg leuk dat het voor jullie zo ver is! Hopelijk gaat ook alles goed met die bacterie.
Ik vind het altijd zo leuk om te lezen eat jullie allemaal doen he.. Ken jullie niet maar ik stel me alkemaal van die bezige zwangere bijtjes voor... Dit bezige zwangere bijtje had een heuse huil dag vandaag.. Controle bij de gynaecoloog was goed. Beetje lage bloeddruk: 110/ 45. Maar dat had ik bij de eerste ook. Ik heb nu dus de arts ontmowt waarbij de ks gepland staat. Hele fijne rustige man. Maar toch, er kwam me ineens een golf aan onverwerkte rouwe angst en verdriet omhoog... we bespraken de ks en wat ik allemaal graag wel en niet wilde... en ineens voelde ik de paniek die ik ook tijdens de spoedkeizersnede van mn eerste ervoer... Ik heb alleen maar zitten janken eigenlijk.. bah! Ik besefte me ook dat ik na de vevalling van Ayla me eigenlijk geen tijd had genomen om stil te staan bij wat me was overkomen. Ik ben meteen gaan moederen en voeden en alkes wat ik als veel eisend typetje wat ik ben naar mezelf gaan 'moeten doen'... Pfff... pittig dit! Ook voel het ergens opnieuw als een bevestiging van ' zie je wel, ik kan dit dus echt niet'... Rationeel weet ik dat dat nergens op slaat. Maar gevoelsmatig voel ik me echt 'minder vrouw' of 'minder mama' hierdoor... Zucht... sorry dat ik het gezellige geklets met mijn hormonale misère bevuil... Maar moest het echt effe ergens kwijt..
@washburn is helemaal niet erg dat je hier even je hart lucht, daar zijn we ook juist voor! Hopelijk helpt het dat je je zorgen hebt kunnen uiten naar de arts en nu ook hier in schrift. Dikke knuffel en ik hoop dat je een beetje kunt slapen.
Ahh, je hebt er niet veel aan als wij zeggen dat je je helemaal niet minder vrouw hoeft te voelen, dus dat ga ik ook niet doen. Maar je kunt altijd hier je verhaal kwijt, juist lekker dat je ons toch niet kent! Luisterden ze goed naar je in het ziekenhuis?
Drukke dag dus voor de boeg! Slim om er dan optijd in te gaan! Maare wat niet lukt dat lukt niet hè? Je over je grenzen heengaan slaap lekker
Zo'n verwerkingsproces is heel normaal! Van de week heb ik ook zitten huilen om mijn vorige bevalling. Dat is toen gewoon overgenomen en daar lag ik, naakt en kwetsbaar, en allemaal vreemde mensen die in me moesten met hun handen en achter elkaar moesten voelen. Ik moest maar ophouden met hyperventileren (hoe dan??). Ik moest van alles, waar ik me niet prettig bij voelde. Daarom voelt dit als een herkansing. En zo moet jij het ook zien. Jouw bevalling heb je nu helemaal in de hand. En geen enkele bevalling is ideaal, maar nu heb je zelf de regie! En dat is weer goed voor je verwerkingsproces Kom op mama, nog even en dan mag je gaan genieten ❤
Aaaaxh lieve schat! Daar zijn wij ook voor hoor! Het hoeft niet alleen maar over rozen geur en manenschijn te gaan! Het is en blijft pittig een zwangerschap! Maar ook de bevalling of ks! Je doet het super!
Ach meis! Iedereen heeft zo haar momenten. Ik heb ook zitten janken toen ik weer medisch werd en toen de kleine te klein bleek. Soms grijpen dingen je zo enorm aan. Helemaal met een verleden en de angst voor herhaling. Gelukkig kunnen we nu aangeven wat we niet meer willen om deze herhaling te voorkomen. Geef ook op het moment zelf aan waar je bang voor bent en ze helpen je er heus doorheen! Het komt vast goed, maar je tranen mogen er echt zijn. Ook gewoon hier, want dat hoort erbij! @caroline1 veel plannen dame! Ik heb ook toch de keuken schoongemaakt... Lief was later thuis en ik had tijd na het koken... Harde buiken nu, maar toch blij dat het grove werk wel al gedaan is!
Vannacht om 1.01 is onze zoon geboren na een spoedkeizersnede. Inmiddels maken we het beiden goed. nu lekker van elkaar genieten,. Hij ligt nog in de couveuse omdat hij opstart problemen had, en woog bij de geboorte dan ook maar 2630 gram.
Jij hebt als geen ander een enorm pittige bevalling doorstaan en dat vind ik juist extra knap! Power vrouw hoor! Fijn dat er een goede klik is met de gynaecoloog. Ik hoop dat je die keizersnede veel fijner gaat ervaren dit keer.
Heel erg gefeliciteerd met jullie kleine ventje! Hopelijk knappen jullie beiden snel op Laat je lekker verwennen nu!