Ons maart-clubje gaat bevallen!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jabinca, 26 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd meissie ❤

2. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Snies van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

3. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Hier vannacht helemaal niets gebeurd. Strippen heeft dus niets gedaan :(, zelfs niet meer gerommel gegeven dan anders.

4. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    @Snies gefeliciteerd met jullie zoon!!! Hopelijk zijn jullie beide snel goed genoeg om naar huis te kunnen. Doe het rustig aan en geniet van je kleine man!

5. Lisaaa

Lisaaa Actief lid

3 feb 2017
    185
    207
    43
    @Snies Van harte gefeliciteerd! X

6. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Heh wat balen dat het niet heeft gewerkt! Morgen weer een poging! Zouden ze je ook niet willen inleiden dat je niet overtijd gaat lopen? Bedoel je hebt het zo zwaar.. en met 40 weken precies zou dat toch ook mooi zijn? Of gewoon je water vast breken? Je ontsluiting heb je toch al!

@Oumi jij succes vandaag!!!! Hopelijk heb jij zo ook snel je kleine in je armen en gaat alles goed!

7. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Oh men.. wat een slechte nacht! Veel wakker gelegen, volle neus. Trek die gebroken nachten doordat ik bv moet geven beter dan dit soort taferelen hoor. Laat me nog ff beetje opladen zou ik zeggen.
    Ma goed.. straks hulp in de huishouding en de kids zijn gek op haar dus heb ik ff mijn relax momentje.
    Gister trouwens ook wel lekker dagje gehad hoor, half 2 thuis. Had controle gehad, was allemaal weer perfect. Lekker in me uppie wezen lunchen. En zodra ik thuis was lekker in bad en daarna op bed.. tot 16:00 geslapen.
    Daarna nog ff de laatste dingetjes tevoorschijn gehaald, is nu echt ready voor de baby.
    Iedereen een fijne dag!

Wanda68, Ikke22812 en Babbelboxje vinden dit leuk.
  8. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
  9. Lisaaa

Lisaaa Actief lid

3 feb 2017
    185
    207
    43
  10. Lisaaa

Lisaaa Actief lid

3 feb 2017
    185
    207
    43
    Ahww.. kop op washburn! Misschien kan je nog eens een afspraak met de arts inplannen en alles nog eens bespreken. Toch heel belangrijk om dit van te voren te verwerken als het even kan. Dikke knuffel! X

11. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Balen dat het nog niks gedaan heeft @Gruffalo123 . Ook al weet je dat die kans erin zit, je hoopt toch op een resultaat.

Zo, zoontje is lekker dwars vandaag zeg! Die gaat zo lekker naar oma :rolleyes:.

Lisaaa en mamaNath87 vinden dit leuk.
  12. nachtdiertje

nachtdiertje Actief lid

21 sep 2017
    180
    183
    43
    Vrouw
    Van harte @Snies!
    @Oumi86 succes!

Jammer @Gruffalo123 dat het strippen geen effect heeft gehad.

Hier staat een rustig dagje op het programma, ik zit nu lekker onderuit op de bank met een kop thee en denk dat ik straks even achter de naaimachine kruip. Vanmiddag naar de kapper.

Fijne dag allemaal!

mamaNath87 en Ikke22812 vinden dit leuk.
  13. Ikke22812

Ikke22812 Actief lid

22 nov 2017
    336
    471
    63
    Vrouw
    zelfstandige
    Midden-West Brabant
    @Snies gefeliciteerd met jullie prachtige mannetje!! :D

@Gruffalo123 heel erg jammer dat het strippen niets heeft uitgehaald.. stiekem hoop je daar wel op ondanks je weet dat het niet perse iets hoeft te doen natuurlijk, hopelijk morgen! Ik las bij iemand dat het kan helpen evt na het strippen te gaan kolven :confused:

@Oumi86 succes vandaag!! Zet em op :thumup:

hier even aan een bakje thee, waardeloze nacht gehad, veel wakker gelegen en gedraaid en weinig geslapen, maar toch wel redelijk fit opgestaan (snap er niets vano_O) al lekker gedoucht en zoontje naar kdv gebracht. Heb best een druk schema vandaag wat ik eigenlijk allemaal gedaan wil hebben voor vanmiddag 15u dus ik kijk maar gewoon hoe ver ik kom.
    Ik begin zometeen met een sollicitatie gesprek :p en vanmiddag staat een afspraak bij de voetreflex! Heb er zin in, gewoon lekker een uur voor mezelf, genieten van de voetmassage en daarna lekker ontspannen de avond in. Mijn vriend heeft tot zaterdagochtend 7u storingsdienst dus dikke kans dat hij de komende dagen/nachten weinig thuis is...

Fijne dag allemaal!

mamaNath87 en Wanda68 vinden dit leuk.
  14. Lisaaa

Lisaaa Actief lid

3 feb 2017
    185
    207
    43
    Ik zit een dagje in mijn nieuwe huis.. niet goed voor mijn nesteldrang dit..

Bijgevoegde bestanden:

mamaNath87 en Wanda68 vinden dit leuk.
  15. Ikke22812

Ikke22812 Actief lid

22 nov 2017
    336
    471
    63
    Vrouw
    zelfstandige
    Midden-West Brabant
    wat een geweldig mooie lichte ruimte zeg!!:D

Lisaaa vindt dit leuk.
  16. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Wauw dat is een mooie ruimte!

Lisaaa vindt dit leuk.
  17. nachtdiertje

nachtdiertje Actief lid

21 sep 2017
    180
    183
    43
    Vrouw
    Wat rot dat je je zo voelt! Ik herken het ook wel wat hoor, dat gevoel van falen. In mijn geval vooral na de geboorte van de eerste; eerst niet zwanger kunnen worden zonder allerlei medische toestanden door "mijn schuld" en daarna "ook nog eens niet normaal kunnen bevallen". Ook al weet je dat het nergens op slaat, dat gevoel kan toch soms boven komen. En toen ik laatst een ctg kreeg en de hartslag sterk wisselde kwamen ook de paniekgevoelens van tijdens de eerste bevalling weer omhoog. Daar schrok ik ook wel van, dat het toch nog gevoelig lag. Ik heb het daarna ook wel besproken met de arts en dat is zeker goed geweest.
    Dus mocht je dat niet al gedaan hebben, het bespreken van die gevoelens kan ook helpen.
    Verder hoop ik voor je dat je gevoel van gisteren weer wat weggezakt is en dat je ook weer voelt wat je eigenlijk wel weet.

18. nachtdiertje

nachtdiertje Actief lid

21 sep 2017
    180
    183
    43
    Vrouw
    Succes met het sollicitatiegesprek!!

19. nachtdiertje

nachtdiertje Actief lid

21 sep 2017
    180
    183
    43
    Vrouw
    Mooie ruimte! Dat wordt een fantastische stek voor jullie drieën en de hond.
    Gaat het trouwens weer helemaal goed met je hondje? Kan me even niet meer herinneren wat er uit was gekomen een tijdje terug.

Lisaaa en Wanda68 vinden dit leuk.
  20. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.973
    1.191
    113
    @Oumi86 heel veel succes en zet hem op!!

Deel Deze Pagina