Zo zit eindelijk rustig op de bank. Controle gehad bij de vk. Helaas willen ze geen mogelijkheid bieden om eventueel eerder in te leiden. Alleen met 40 weken weer strip pogingen te gaan doen! Baal hier ontzettend van en heb zitten janken daar want de kans dat ik weeeeeer overtijd ga lopen zit er dik in! Maaar ik hoop zo dat deze kleine boef zich echt eerder gaat melden!
@Babbelboxje dan maakt je lijf dus wel goed duidelijk dat je het echt rustiger aan moet doen! @mamaNath87 lullig dat de VK niets wil doen voor de 40 weken, beetje zoals hier dus ook. Heb echt moeten lullen als Brugman voor het strippen met 39+5 en nu willen ze dus niets doen totdat ik 40+4 ben. Ze houden zich keihard vast aan hun richtlijnen en zijn daarin helaas weinig flexibel, hoe zware zwangerschap je ook hebt.
@mamaNath87 He bah... wat die tegenvallers binnen komen he...? Ben dat van mezelf niet gewend.. is dat toch vanwege de hormonen? Of gewoon vermoeid zijn?... Ik weet t niet maar het hakt er flink in... Sterkte... niet leuk dit.. @Lisaaa fijn dat de nieuwe plek zn charme laat zien... is belangrijk dat je je thuis kunt voelen in jullie nieuwe huis. En je hond... zouden het ook geen spanningen kunnen zijn? Verhuizen was voor onze sensibele viervoeter ook heavy... Haha, vandaag nog Ayla het liedje geleerd van: "goooooooi je schoonmoeder uit het raam en de ijskast erachteraan, laat die fles nog maar eventjes staaaaaan..." Lachen gieren brullen vond ze dat Ja, hier zowel moeder als schoonmoeder niet echt om 'joepie' van te roepen... Mijn schoonmoeder is zelf een tientonner ( weegt echt ruim over de 120kg en is twee koppen kleiner dan mij) en ik met mn 1.76 weeg normaal 62 kg. Krijg me toch ook deze tweede zwangerschap weer opmerkingen naar mn hoofd gegooid... " weet je zeker dat t maar 1 is? Zou je dat truitje nog wel dragen? Jeetje, die buik dat komt nooit meer goed hoor." En ik maar lief blijven glimlachen en beleefd vragen of ze nog wat koffie wilt..............
Nou ik werd net ook gebeld door mijn schoonmoeder Ik kan er zelf gelukkig heel erg om lachen. Ze wilde even haar zorgen uitspreken: 'hij komt toch niet de 13e hè, dat is een ongeluksdag' en: 'dan pas ik op L en J, die neem ik dan wel meteen mee naar het ziekenhuis hoor' Pfffff... En daar loop ik nu om te stressen... Ja zn geboortedag is wel de 13e en ik wil absoluut niet dat je meteen 2 kleine kinderen mee neemt als ik net uit de operatie kom... misschien moet ik haar maar een dagje later bellen als Max is geboren...
Haha.. dat liedje Ik kende het nog niet! Grrr die stomme opmerking met of het er echt maar 1 is.. Ik hoop dat het de spanning is voor mijn hondje idd.. Als ik weer een beetje op de been ben en we in het nieuwe huis zijn laat ik zijn bloed weer onderzoeken. Hopelijk dan in orde.
@Lisaaa : die schoonmoeders hebben een zesde zintuig voor slechte woordgrappen en pijnlijke opmerkingen... Zou ze daar geen begrip voor hebben? Als je haar recht op de man af zegt: 'als ik net bevallen ben trek ik niet meteen de onrust van kindjes om me heen...'
@Lisaaa dank je voor je lieve opmerking. Is het een idee om je schoonmoeder pas wat later op de avond te laten weten dat de kleine er is? Mocht ze dan toch wel komen, dan waarschijnlijk niet met twee kinderen en ze blijft dan niet lang (staat verpleging ook niet toe dat er laat nog bezoek is). En je hebt al een paar uur met Max kunnen knuffelen voordat je haar belt.
Heerlijk die schoonmoeder verhalen, hier 1tje die de rust zelve is. Schat van een mens, bemoeid zich verder nergens mee maar komt in de kraamweek wel met een ovenschotel oid aan. Ik klaag dus niet. Eigen moeder was ik heel close mee, kan er nog steeds goed mee overweg hoor maar door de afstand is t wel minder geworden. 6jr geleden van overijssel naar friesland verhuist omdat ik trouwde. Maar goed ik mag in mijn handjes knijpen dus. Vrder vandaag voor t eerst gerommel, geen weeen maar wel kramperig gevoel, harde buiken die zeer deden etc. Duurt vast nog wel ff. @Oumi86 hoeist met jou?
Meiden wat een geklets! Geen idee meer waar ik op moest reageren ik heb gedurende de dag wel meegelezen, maar geen tijd om te reageren. Ik bleef maar checken of we al iets van @Oumi86 hadden gehoord. @Lisaaa wat een mooi huis! En hoe is het sollicitatie gesprek gegaan? Vanaf nu doe ik weer mee hoor!
Helemaal niet gelezen omdat mn batterij bijna leeg is. Maar thanx voor alle sterkte berichtjes! Na Super snelle en onwijs fijne bevalling met uitdrijving van 2 minuten! Lag mijn lieve knappe mooie stoere en zoete jongen op mn buik. Zijn naam is Omar en hij heeft na tien min al flink aan beide borsten gedronken! Hij weegt 3210 en doet het ontettend goed
Gefeliciteeeeerd!!! Wat fijn dat alles zo goed gaat! Tranen met tuiten hier, al die goede baby berichten!