Ons maart-clubje gaat bevallen!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jabinca, 26 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Soms denk ik echt hoe dan als de baby’s er zijn dan met de slechte nachten :roflmao: is de baby weer lekker aan het slapen wordt ander kind zeker wakker :p

Wanda68, Julias en Gruffalo123 vinden dit leuk.
  2. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Net nog even de VK gebeld, blijf bruin bloedverlies houden. Kreeg op mijn donder dat ik toch gisteren al had moeten bellen want ik had best veel bloedverlies bij de slijmprop en dat was toch niet helemaal normaal. Ik vroeg nog wat dan het advies zou zijn geweest als ik dan had gebeld, ja afwachten :rolleyes:.
    Moet het nu blijven aankijken. Als het helderrood wordt komen ze controleren. Morgen nog bruin bloedverlies is ook controle, want dan duurt het te lang zonder weeën activiteit.

3. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Haha wat een slimme wedervraag van jou! Maar wellicht gaan ze je dan toch op gang helpen met bloed of bruin verlies? Zou toch wel heel fijn zijn als ze nu wel willen doorpakken!
    Nou dat vraag ik mij ook af! Gelukkig slaapt dochterlief hier nog steeds, ook al lig ik al zo'n 2 uur wakker.

Wanda68 vindt dit leuk.
  4. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Julias snap het wel hoor, als je weet dat er ingeleid gaat worden dat dat toch spanning met zich meebrengt, heel begrijpelijk.

@Gruffalo123 lekker dan. Krijg je op je kop dat je niet gebeld hebt, maar als je gebeld had dan hadden ze gezegd afwachten? :rolleyes:

Wanda68 en Julias vinden dit leuk.
  5. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Lekker dubbel advies dus :roflmao: nou hopen op helder bloed voor jou gaan ze misschien eindelijk wat doen voor je :D

6. Lisaaa

Lisaaa Actief lid

3 feb 2017
    185
    207
    43
    Is het überhaupt nog wel mogelijk om nog een keer een goede nacht te hebben?

Hier al een hele tijd niet gehad en bij jullie is het niks anders volgens mij.

Kom maar op met dat mooie weer vandaag!

7. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Zolang er een baby je blaas omlaag duwt en je maag omhoog, en sommigen een kindje hebben lopen die ook wel aanvoelt dat er iets gaat veranderen zal dat niet meer gebeuren denk ik :eek::p

Wanda68 en Gruffalo123 vinden dit leuk.
  8. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar 9 vd 10 nachten slaap ik prima. Maar mijn dochter is ook een hele goede slaper! En s nachts nog niet zindelijk, dat scheelt denk ik. Als alles met de baby weer een beetje geland is gaan we daarmee aan de slag.

Wij vieren vandaag de verjaardag van mijn vriend. En morgen weer. Gelukkig alleen maar familie dus ondanks dat een verjaardag wel druk is kan ik wel lekker blijven zitten op de bank en wordt dochter vermaakt. Best ideaal wat dat betreft!
    Ik las allemaal ellende over schoonmoeders, maar ik heb echt een hele lieve schat!

Wanda68, Julias, Babbelboxje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Marlau gefeliciteerd met je vriend!

10. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Gefeliciteerd @Marlau
    Hier ook nog geen zindelijk kind, maar helaas wel een slechte eter, dus 's nachts nog wel eens honger.

11. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Met 2 zijn wij begonnen met het potje aanbieden, maar overdag echt zindelijk zijn is ze pas 2 maanden. Ze zag de noodzaak er niet van in. Totdat al haar vriendinnetjes wel naar de wc gingen toen heeft ze besloten dat zij ook geen luier meer wilde. En zo geschiedde. Letterlijk van de ene op de andere dag, dus je hebt nog even hoor!

En thanks voor de felicitaties. Hij was gisteren jarig, dus de baby mag gewoon geboren worden vandaag :D

Babbelboxje vindt dit leuk.
  12. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Gruffalo123 weet je zeker dat zij een kundig verloskundigepraktijk zijn. Dit slaat toch nergens op, wel op de kop geven maar vervolgens niks doen. Eerst beloven je 2x te strippen deze week en vervolgens de 2de keer skippen omdat het de eerste keer niks doet. Hoeven ze mij echt niet te flikken, zwanger zijn is al zwaar genoeg en vergeleken met jou heb ik niks te klagen. Jij hebt je zolang in moeten houden met alles..

Iedereen fijn weekend!
    Hier lekker rustig houden, het regent nu dus lekker op de bank niks doen. Manlief moest ff paar uurtjes helpen met een verhuizing maar we konden wel ff lekker samen opstarten. Scheelt mij weer getil en verschonen. Jongste is sinds gister ziek aan het worden ofzo. Ligt alweer op bedje terwijl hij normaal alleen smiddags slaapt. Zoiezo iedereen goed verkouden hier, al heb ik al een betere nacht gehad. Dus bijna klaar om te bevallen haha.. merk wel dat ik er nu heel erg op wacht en vooral snachts best alert ben op pijntjes etc.

Julias en Gruffalo123 vinden dit leuk.
  13. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Jabinca voor zover ik weet is het wel een goede praktijk, maar zoals het nu gaat loopt het inderdaad niet lekker. Terwijl ik niet het idee heb dat ik daar overdreven aan het zeuren ben. Afgelopen maandag toen ik belde dat ik het echt niet meer trok was pas de derde keer deze zwangerschap dat ik belde, andere twee keren waren nog voor de 30 weken. Verder wacht ik rustig altijd de afspraken af.
    Probleem is helaas wel dat er hier in de buurt geen andere VK praktijk zit, nadeel van in het buitengebied bovenin het noorden des lands wonen. Vrije keuze in zorgverleners heb je hier niet. Dus ik zit vast aan deze praktijk.

mamaNath87 vindt dit leuk.
  14. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Omeprazol + gaviscon werkt goed bij mij

Babbelboxje vindt dit leuk.
  15. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Heel leuk!! Maar maart is nog lang niet voorbij he ;)

mamaNath87 en Julias vinden dit leuk.
  16. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    @Marlau gefeliciteerd met je vriend en een fijn verjaardagsweekend gewenst!

@Gruffalo123 dat is wel een nadeel dat je geen keuze hebt. Ik kon gelukkig terecht op 23minuten rijden afstand. Hier in het dorp en omstreken had ik het niet gewild ivm weinig beschikbare dagen waarop je terecht kon.

@Jabinca vervelend dat je zoontje ziek lijkt te worden. Rustig dagje dan maar!

17. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ja echt gek. Ik dacht echt gisterenavond dat het weleens begonnen kon zijn :)
    Maar redelijk geslapen (zonder redenen van buitenaf) want je gaat er toch "op liggen". Maar niks meer hoor. Ja wel wat krampjes, maar niet erg aanwezig.

Gisterenavond was het echt regelmatig voor een paar uren. Mijn zus zei al, misschien houd je het (on)bewust tegen tot na 12u vannacht :p

We zullen zien!

Voor degenen die het nodig hebben, sterkte met het doorkomen van de dag (film en pyjamadag hier). En voor iedereen een fijne dag gewenst :)

18. Ikke22812

Ikke22812 Actief lid

22 nov 2017
    336
    471
    63
    Vrouw
    zelfstandige
    Midden-West Brabant
    @Gruffalo123 dat is dan idd wel een beetje jammer als hij in zijn bed blijft maar jullie vervolgens alsnog wakker houdt, wij hebben over het algemeen een hele goede slaper dus verder geen idee wat nog zou kunnen helpen.

@mamaNath87 ja ik bestel denk ik 1 a 2 x per maand bij de ah mijn boodschappen. En dan inderdaad vooral de grote/zware spullen en het houdbare kelderkast spul, vind het ideaal!

Zolang ik maar slaap met een kussen tussen mn knieen (tegen de lage rugpijn) slaap ik over het algemeen nog goed gelukkig!

19. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Wanda68 gaan we niet meer voor 18 3 18? :roflmao:

Wanda68 en mamaNath87 vinden dit leuk.
  20. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd en veel plezier het weekend :)

Deel Deze Pagina