Zodra er twijfels zijn is de bevalling niet begonnen schijnt maar wie weet komt het nog komende dagen Ga je nog naar de verjaardagen toe?
Ik slaap met mijn Voedingskussens tussen de benen Nou de boodschappen zijn net bezorgd maar denk niet nog een keer voor ons, hadden ook de wekelijkse boodschappen erbij gedaan maar 3 producten zijn er kapot gegaan..
Hier trouwens sinds paar dagen me sportbh aangedaan, manlief vermoedde dat de pijn tussen me schouderbladen weleens van mijn gegroeide voorgevel kon komen.. nou hij heeft groot gelijk gehad, niks geen last meer van gehad sindsdien. En idd dat kussentje tussen me benen helpt heel erg veel voor mijn heup, met een voedingskussen heb ik altijd ruzie.
Hier weer wat gerommel. Nee ik ga gewoon echt niet. Ze bekijken het maar. Ik wil gewoon cocoonen. De keuken schoonmaken gaat toch makkelijker als zl en ml me niet voor de voeten lopen Lekker een haarmaskertje en in bad.
Overdag is het echt niet bij te houden met alle berichtjes haha! Net even wat gewinkeld met Quinn en mijn man, hij heeft nieuwe laarsjes gekregen voor het buiten spelen. Straks maar weer lekker de tuin in. Nu was hij in slaap gevallen op de achterbank.
Haha ja snapte ik wel hoor. Maar is natuurlijk geen garantie We zullen zien! Ik blijf die datum geweldig vinden!
Nou hier lijkt het erop dat de slijmprop ook los begint te komen in kleine stukjes. Dat doet me heel erg goed, want dat zou toch een teken zijn dat we zelf ook wel al zover zijn om te komen. Tenzij het door het onderzoek van gisteren zou komen, maar vanmorgen een net een stugge gelige substantie verloren. Mijn buik lijkt ook wel wat te doen. Ik denk dat ik vanavond eens ga kolven en wellicht stimuleert dat ook iets dat het maandag ook meteen door zet. Mijn buik voelt ook wel strak sinds gisteren. Af en toe wat steekjes, prikkels in mijn onderbuik... Net ook nog even gekeken voor een truitje maat 44, maar uiteraard niks gevonden.. romper 44 hebben we wel en broekje is niet nodig, want ze heeft wel lange benen. Ach ja, dan maar iets te groot... Bestellen is geen optie meer natuurlijk.
Ooh wat spannend zeg! Hoop dat het uiteindelijk vanzelf door gaat zetten! Ah joh gewoon alles maatje 50 halen Ik heb echt niks in maat 44. Maatje 50 heb ik zijn geboortepakje in gekocht en had nog 2 broekjes van mijn zoontje.. zelf nog 2 shirtjes met lange mouw gekocht de rest allemaal in maat 56 dan maar wat omslaan
Aaaah spannend zeg! Wie weet indd is je lijf nu hard bezig met alles in de startblokken te zetten! Ik had voor Ayla allemaal schattige maat 50 kleertjes gekocht. Onze reus van 54 cm en 4,5 kg paste hier voor geen meter in..arme muppie... gelukkig waren maat 56 wel nog thuis dus toen we eindelijk naar huis mochten kreeg ze ook passende kleertjes...
@Julias fijn gevoel is dat he, dat je lichaam toch zelf aan het werk is nu. Ik heb ook niks in maat 50, alleen 56. Bij 1e zoontje ook, was wel iets te groot, maar was hij zo snel in gegroeid dat ik blij was geen geld uitgegeven te hebben aan kleinere maatjes. Hij was 3840 gram en 52.5 cm lang.
Hier zeurende en stekende krampen sinds deze middag. Mijn buik is nu constant hard met af en toe een korte harde buik tussenbij. Niet eerder zo gehad. Ik ging op de bank zitten en ineens begon het... baby beweegt ineens veel minder...wel constant.. maar is net alsof hij zich nu koest houdt terwijl hij normaal wel van een stevige karate trap houd om de zoveel tijd.... Pfff.. ik verwacht er niet te veel van. Bij Ayla liep ik ruim 42 weken over tijd...
Dat had ik vd week ook, helaas weer afgezakt. Maar 2e hoeft natuurlijk niet zelfde tijd te komen he, wie weet.. Heb het koud, hoop niet dat k nog ff ziekjes wordt.