Of iedereen tegelijk haha zijn we ook gelijk klaar met de lijst. Zou zo lullig als er nog 1 achteraan komt
Hahaha! Maarja dan moeten we ruzie maken wie overtijd gaat lopen vrees ik Vanaf nu elke dag baby nieuws is ook leuk
Jaaaa... ik stem voor! Iedere dag een mooie baby erbij... maar ook voor een mooie bevalling! Hier net bij de gyn. Geweest. Alles is nog rustig en goed.... keizersnede voorbesproken. Pffff... ik wil de sfeer hier niet drukken maar vind het nog steeds moeilijk. Ik had echt gehoopt dat ik dit keer zelf zou mogen bevallen... Bah.. vervelende hormonsters... Ik geniet in ieder geval van jullie top bevallingen!!!
Ik begrijp je helemaal! Hier ga ik voor zelf bevallen, maar zeker nu door de hoge bloeddruk toch best een grote kans dat het wederom een keizersnede word zoals bij de eerste
@washburn kun je het niet hebben over evt pas keizersnede plannen bij 40w? Of bij 40+4 ofzo zodat je nog wat meer tijd hebt om het evt wel zelf te kunnen doen?
Hmmm... vervelend he! Op welke termijn gaan ze / mag jij hierin een beslissing maken? Ik duim met je mee... is zo dubbel allemaal dit! Dikke knuffel!
Dit had ik precies zo! Alleen had ik vaak wel wat lekkers wat dan ook open ging @Gruffalo123 hoe gaat het nu met jullie? Hoe voel jij je nu? Hier doet de dame het heel goed. Ze drinkt krachtig bij me en ook de bijvoeding neemt ze goed. Vanmorgen mocht ze in bad en woog ze 2345 gram. Haar suiker waarde was nu goed! Dus dat hebben we gehaald! Haar temperatuur is nu ook boven de 37°c dus als alles zo door gaat dan mogen we misschien aan het einde van de dag naar huis!!! Net heel lief de vk die mijn echo's deed gezellig op visite gehad!
Hier ook wel herkenbaar hoor. Vind het ook wel spannend of hij zich uit zichzelf aan gaat dienen of niet. En zo niet, wat dan? Inleiden proberen of toch alsnog op voorhand voor een keizersnede kiezen, en hoe lang gaan we wachten na de uitgerekende datum. Voor nu probeer ik er maar niet teveel over na te denken..
Hey, ik krijg van de artsen 'alle' vrijheid. Ik mag 42 weken voldragen, ik mag nu de keizersnede, ik mag zelf proberen te bevallen... alle opties en alle voors en tegens hebben we besproken. Ik heb helaas met de eerste echt een spoed spoedkeizersnede meegemaakt en dat wil ik nu absoluut voorkomen. Hierin krijg ik ook weer alle begrip van de artsen en de gynaecoloog die de keizersnede gaat doen bevestigd mijn gevoel. Het kindje met een rustige en geplande gentle sectio halen met 39 weken. Hoe langer we wachten hoe groter het kindje wordt en hoe zwaarder ook de keizersnede zou kunnen zijn (Ayla lag ook klem). Dit is de veiligste en waarschijnlijk rustigste manier voor mij om te gaan bevallen. Ik heb een smalle bouw, loop grote kans opnieuw overtijd te gaan, krijg flinke kindjes en heb door bijna 26 jaar paardrijden flink ontwikkelde bekkenbodem spieren.... Maar daarnaast ben ik ook echt iemand die graag dingen 'zelf doet', een enorme controle freak en heb ik een hekel aan alles wat het ziekenhuis te maken heeft (lang verhaal). Dit is dus echt een gevecht met mezelf...
Ja, het is echt wikken en wegen met variabelen die zo onbekend en onvoorspelbaar blijven! In die zin ben ik juist ook met momenten blij met de geplande keizersnede. Het gebeurd allemaal gecontroleerd en als het goed is veel minder stress als tijdens mn eerste bevalling. Aan de andere kant voelt het opnieuw als falen... en dat doet mij alweer zo'n verdriet... Ach ja... dat het maar gauw achter de rug is allemaal. Dan heb ik het te druk om me 'zielig' te voelen... Ik verheug me iig geval enorm op die lekkere mup van ons!!!
Nou nee niet echt Ja de "normale" harde buiken en beetje menstruatie gevoel zeg maar. De collega van mijn vlk is geweest voor de controle. (En ik vind haar eigenlijk leuker dan mijn vlk zelf Maar het is toch afwachten wie mijn bevalling gaat doen.) Mijn bloeddruk is nu 118/78, de kleine doet het nog prima en ligt nu helemaal vast. Dus die weeën hebben in ieder geval iets gedaan Wat lijkt mij dat heftig zeg, die tweestrijd van afwachten of sectio. Ik wil jullie daar veel sterkte bij wensen!❤
Wat lastig om die keuze te maken als je dan zo in strijd bent met jezelf. Maar onthou wel dat je niet zomaar voor een keizersnede mag kiezen. Dus als het beter voor jullie en het kindje zou zijn, dan is dat toch geen falen?! Jullie zijn nu al zo goed bezig om voor jullie zelf de keuze te maken met wat het beste is voor jullie beide. Ga voor wat goed voelt, spreek uit waar je voor gaat, en klinkt dat niet goed, hoe klinkt het andere dan? En kijk of je de keizersnede als backup kan hebben op het moment dat je daar niet in eerste instantie voor gaat. Succes met jullie keuze!
Snap dat je een strijd met jezelf aangaat nu... maar hè! Je doet het beste voor jezelf maar ook voor je kleine boef en dat is het beste! Och lang leven die hormonen hè vervelende krengen zijn het! Komt goed meid weet ik zeker
Gister manlief de box in elkaar gezet en ik Vandaag schoongemaakt en klaargezet kan ik weer van het lijstje afstrepen