Hier helaas weer een baggernacht, elk uur gezien op de klok.. wordt pittig tot het middag slaapje denk ik maar dan ga ik ook even terug Gisteravond nog ruim 2 uur geslapen had ik misschien beter niet kunnen doen..
Wat verdrietig! En wat onverwacht nadat ze goed ter wereld zijn gekomen. Gelukkig heeft je man ze gevonden. Sterkte!
@caroline1 : Joehoe!!!!!! Alweer een maart babytje erbij!!! Wat gaaf zeg en knap gedaan mama... lijkt mij een hele mooie bevalling... zucht Heel veel liefde en geluk ook voor jullie! En zover mogelijk, rustig aan de komende dagen! @Jabinca Neeee, ach wat sneu!!! Ja tuurlijk rouw je mee. Bah, hoe is het met de mama hond? Sterkte met dit alles... leef met je mee...
Volgens mij maakt het niet uit... Ik heb ookal van alles geprobeerd. Langer opblijven, mezelf goed moe maken overdag, wel rusten overdag, niet rusten overdag... Ik start sinds deze week rustiger op in de ochtend. Vind dat wel erg fijn... en probeer ergens overdag een uurtje op bed of bank te hangen...
@Jabinca aaah wat verdrietig van de pups hoe kan dat nou? Deden ze het toch niet helemaal goed na de geboorte? Hoe gaat het met mamahond? Goed de tepels in de gaten houden nu dus. Sterkte meid... @mamaNath87 wat rot al die slechte nachten.. vanmiddag maar lekker bijslapen inderdaad. @caroline1 hoe is jullie eerste nacht gegaan?
Gisteren de eerste keer gekolfd. Even overlegd met lactatie deskundige. Eerst met de hand maar voelde zoooo onhandig..haha. Daarna met mn medela kolf (daarmee heb ik Ayla kunnen voeden, die dronk alleen goed aan de calma fles..pffhaha). Oooooew, was even vergeten hoe gevoelig de jongens dan konden worden... Kwam helaas niks uit maar voelde wel mn kliertjes reageren.. soort tinteling van onder mn oksels uit. Dit herken ik van de bv periode met Ayla. Nu op advies teee a dtie maal daags iedere borst tien minuten kolven. Ben benieuwd. Als er ook maar een druppel uitkomt voor de keizersnede ben ik al tevreden!
@caroline1 Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter!! ❤ @Jabinca wat ontzettend sneu zeg! Heel veel sterkte gewenst!
@caroline1 van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Mooie naam en ook een mooi gewicht. @Jabinca wat verdrietig dat de pups het niet hebben gered.. @mamaNath87 vervelend dat je zo'n rotnacht had. Ik was vroeg gaan slapen, maar heb vannacht ook zo'n 2 uur wakker gelegen... gelukkig lijkt het vandaag iets beter te gaan met de zieken hier thuis. En, vandaag 39 weken! Nog hooguit drie weken wachten
@caroline1 gefeliciteerd!! Hele leuke naam en wat een mooi geboortegewicht ook! Hopelijk zijn de waardes na het prikken steeds goed en mogen jullie thuis met zn vieren gaan genieten!
Nee vervelend hè! Je weet niet waar je het zoeken moet.. nou ik dook steeds terug het bed in maar nu met een peuter gaat dat lastig probeer me maar een beetje bezig te houden had om half 10 ff een flinke dip..
Tot nu toe is de glucose mooi stabiel! Vanavond nog een keer prikken om 19.34 ongeveer en als dat goed is mogen we naar huis. We hebben allebei geen koorts meer, zijn na de bevalling netjes weer op temperatuur gekomen dus hoeven geen antibiotica. Ze heeft inderdaad veel haar wel ruim 2 cm lang denk ik! En pikzwart Mijn man is half Vietnamees dus wij stonden wel te kijken dat Quinn zo blond is! Die werd zelfs met een rode gloed erop geboren. Succes dames met het wachten op de andere kindjes! Niemand bij wie het echt heel duidelijk rommelt, toch? @washburn en @Marlau volgende week in ieder geval aan de beurt voor de keizersnede!
Ja beetje, maar ik durf het nu amper rommelen te noemen. Want ja ik voel me dan een beetje de jongen die wolf roept Menstruatie achtige zeurend gevoel af en toe en veeeeel harde buiken. Maar die harde buiken waren al standaard, dus hoe serieus moet ik die nemen
Super dat de glucose stabiel is! Ga duimen dat jullie lekker naar huis mogen Slaapt Quinn bij opa en oma? Leuk toch z’n bos haar laat je nog maar eventjes verwennen in het ziekenhuis
@caroline1 hopelijk vanavond lekker naar huis! Wordt hier ook gehoopt op een bos haar haha. Ben zelf met bos zwarte krullen geboren. Zoontje is donkerblond met bruine ogen. Zo, zoontje is bij opa en oma, kunnen wij even rustig uitzieken.
Ooh fijn dat je zoontje bij opa en oma is.. lekker onder de wol en veel slapen beterschap! Hier over een uurtje ongeveer mijn bed in kan niet wachten Haha..