Nou heb even gebeld. Ik mocht meteen langskomen voor ctg en dergelijke, maar mag het ook nog een uurtje afwachten en dan weer even bellen. Heb voor het laatste gekozen.
Verstandig eventjes afwachten als het echt niet meer gaat kan je altijd weer bellen.. Oohjaa deze zwangerschap geeft me zoveel uitdaging qua kwalen raak er bijna aan gewend..
Ik geloof dat jij ongeveer ieder zwangerschapskwaaltje wel hebt gehad of niet? Je mag wel heel erg genieten van deze zwangerschap heh hopelijk is hij morgen over en heb je eindelijk je kleintje vast!
Ja ik! Want ik had ze bij de 2de ook met die frequentie en toch gebeld omdat ik aanvoelde dat t heel rap zou gaan.. ik wil ook dolgraag morgen bevallen dus gooi ze maar naar mij
Hahaha ja volgens mij kan ik inmiddels de hele lijst wel afvinken nou er rommelt hier niks hoor dus hij zal vast nog 2 weken extra blijven zitten Want ja! Dat kan er ook nog wel bij
Haha gegadigden genoeg dus! Het wordt niet echt erger, maar neemt ook zeker niet af. Mijn schoonouders komen zo mijn dochter maar halen.
Spannend @Marlau! De meeste kunnen niet wachten en van jou had het die paar dagen nog wel mogen wegblijven! Ben benieuwd of het doorzet, goede keus om je dochter op te laten halen en toch even aan de ctg te gaan in het zkh!
Nou in het ziekenhuis valt het natuurlijk weer een beetje weg. Ik heb nu 2 cm ontsluiting dus valt nog niks over te zeggen. Over 2 uur kijken ze weer. Dus ik zit hier nog wel even.
Dus het waren niet zomaar voorweeen.. succes meid! Dus toch nog een eigen willetje die baby van jullie ipv netjes wachten tot de geplande ks!
Iemand had last van jeuk las ik? Daar had ik ook zo een last van. Wat bij mij hielp was pepermunt zeep. Om de dag bij badderen inzepen.
@Marlau spannend! Succes Waarschijnlijk de Eerste 18-3-2018 baby! Wie volgt hihi. Dit DE dag waarop t mocht toch hihi