Hij luistert hoor, spontaan weer een wee. Zei al tegen man, lijkt me wel mooi om 's nachts te bevallen, en dan 's ochtends familie bellen: tadaaaa
Zo dames, ik ga maar nog even proberen te slapen. Inmiddels bijna elke 15 min een wee van ruim een minuut. Stuk heftiger als afgelopen weekend, die lijken nu appeltje eitje terwijl bij ik deze echt moeite heb om mijn ademhaling onder controle te houden. Trusten!
Oooh dat wordt echt een baby vannacht!! Heel veel succes en zet hem op!! Probeer nog een beetje je rust te pakken! Verloskundige al gebeld?
Ik hoop echt dat het doorzet voor je! Klinken als goede weeen. @caroline1 wat naar dat jullie toch opgenomen moeten worden, maar het is niet anders. Daar is ze wel op de juiste plek. Wel fijn dat je tevreden bent over het ziekenhuis. Fijn ook die goede hoortesten! Hier gaat alles heel goed. Ik herstel best goed van de keizersnede. Wordt steeds mobieler weer. Onze baby doet het ook ontzettend goed. Ze drinkt ook echt heel goed aan de borst. Zo blij mee! En we mogen morgen naar huis!
Nee als ze elke 5 min komen bel ik. Wol in het ziekenhuis bevallen. Wil nu al een ruggenprik! Haha watje ben ik ook he
Nee je bent echt geen watje! Als je niet kunt slapen, even lekker douchen is vaak ook fijn om de weeen op te vangen! Dit moet haast wel echte weeen zijn!
Wat fijn dat je zo goed herstelt! Probeer wel rustig aan te blijven doen hè Fijn dat de baby het goed zo en dat jullie morgen lekker naar huis mogen!
Op bed liggen? Dat kon ik toen echt niet, ik was gaan douchen dan.. dan wil ik ook dat ze echt doorzetten of direct stoppen haha. Succes meid!
Heb al 3x gedoucht vandaag haha. Helaas zijn sommige weeën rugweeën. Warm water helpt niet echt. Ga niet meer liggen, komen nu bijna elke 5 min. Over half uurtje ga ik bellen.
Haha nou jij neemt je tijd zeg . Ik had wel gebeld hoor.. je moet ook nog naar het ziekenhuis rijden. En ik ook elke keer rugweeen gehaden dan is een bad toch echt hemels.. Succesmeid
@Babbelboxje kan toch niet meer missen nu!!! Whaaaah baby babbelboxje onderweg!!! Go girl!!! Eindelijk mag jij nu ook! Ik wens je een goede bevalling toe!
Wauw ook voor jou super nieuws! Zo fijn dat je met je kleintje naar huis mag! Geniet van je moment morgen!
Nee als k moe ben wordt ik helemaal waus in bad haha. En mijn man mag niet aan me komen nu . Veel te leuk jullie zenuwachtig maken Baby vind het nodig om intussen de samba te dansen
Ah dus baby is wel vet actief, dat zit ik me dus hele tijd af te vragen. Of de jongens nou ook echt actief waren tijdens de weeen etc ik weet t niet meer. Doe ff de samba mee dan gaat t vast sneller.
Je houdt de spanning er wel in hè!! Zijn laatste samba dansje in je buik, straks is hij eruit Verloskundige al gebeld? Zijn ze nog steeds zo heftig?