Pittig zeg!! Kan je misschien medicatie krijgen voor het hoesten? Want dit is ook niet te doen toch!! Fijn dat de kleine meid het in ieder geval goed doet
Aaaah neee jemig wat is dat voor bedrijf joh! Dit slaat toch helemaal nergens op?!?! Grrrrrr... en nu je man gewoon weer blijvend thuis? Probeer eventjes te ontspannen meid je lichaam geeft het aan.. jaja ik weet het moeilijk ik combi met je man en de hormonen ect.
@washburn echt lullig hoe ze met je man omgaan. Alles noteren en zwart op wit laten zetten zodat ze hem straks niets kunnen maken. En jij vooral je rust nu proberen te pakken, je baby heeft dat nodig. Uitgerust aan de bevalling beginnen is echt nodig @Marlau gezellig mee doen met de kraamtranen. Slaapgebrek is echt verschrikkelijk. @mamaNath87 voor het hoesten mag helaas alleen iets als tijmsiroop. De dingen die echt werken zijn niet goed voor de kleine. @caroline1 een ziekenhuis is slopend, iedere zuster heeft weer een andere methode en mening en dat kan zoveel verwarring en frustratie geven. Daarnaast vergeten de zusters op een kinderafdeling heel vaak dat jij kraamvrouw bent en dus ook wat extra aandacht en begeleiding nodig hebt. Dat is in ieder geval wel mijn ervaring toen ik met zoonlief een week op de kinderafdeling opgenomen was na zijn geboorte. Dat was echt slopend.
Ik kreeg vandaag nog wel heel goed nieuws. Mijn contract wordt toch verlengd . Ik kan 22 mei dus weer gewoon aan het werk en terug naar de plek waar ik het super naar mijn zin heb .
Boh.. echt.. ik ben onverstoorbaar.. maar kom aan mn gezin en ik lust je rauw!!!!! Grrrr... ik doe mn best.. echt.. maar ben zo kwaad gewoon.. het heeft hem zoveel moeite gekost om weer enigzins zichzelf te worden.. en 1 gesprek.. naja... niet eens een gesprek... Eerder een monoloog vool dreigementen en insinuaties... bahbahbah... en hij zit weer terug bij af... Ja, heeft met advocaat overleg gepleegd en die geeft aan; Ziekmelden en we gaan het niet hierbij laten zitten... trouwens een topwijf dat mens! Maar serieus he; Mn 7 jaar aan teakwondo ervaring begint spontaan te jeuken man! Aaaaaaaaaaartfgh... don't mess with a pregnant woman's husband... Zucht... adem in... weer een harde buik... zucht... adem uit... Ik ben een meer van kalmte... ik ben een berg.. ik ben een blauwe lucht met her en der een schattig wit wolkje... Pfffff....
@caroline1 wat ontzettend naar! Laat je tranen vooral gaan! En geef het aan als je ergens tegenaan loopt en waarom je haar sondevoeding niet mag regelen. Je hebt jezelf er mee als je het niet doet meid.. hoe doet Nine het aan de sonde? @Gruffalo123 wat vervelend dat jij zo moet hoesten en niet kan slapen... Honing misschien? Iets sabbelen? Sterkte weer vannacht! @washburn nou ja wat een schoft! Het is je man zijn goed recht een advocaat in te schakelen, dus fijn dat ze zo goed is! Wel heel rot dat dit nu boven jullie hangt ipv de geboorte morgen... Hopelijk valt alles straks op zijn plekje! En voor morgen: zet hem op! Hoe laat mag je?
11u melden bij de balie... Jaaaa... echt een supertiming... Net even op het linked inn profiel gekeken van deze koekenbakker.. Heeft ie bij 11 verschillende bedrijven gewerkt en nergens langer dan 9 maand of twee jaar.. Says it all...
Hopelijk stelt jullie dat dan iets gerust een is het voer voor jullie advocaat 11uur melden! Hoeraaaa!! @Gruffalo123 gefeliciteerd met je verlenging!
Voor een aantal dames, ik wens jullie sterkte!! Hier hebben die stomme weeën eindelijk door gezet Vanaf vanmorgen 11u ongeveer was het duidelijk dat het vandaag zou gaan gebeuren. 15.20u was de vlk er en heeft ml het bad op gezet, terwijl ik nog onder de douche stond. Dat was echt geweldig! Ik kon heel goed de (toch wel erg pittige) weeën aan. Maar onze zoon zijn hartslag was aan de hoge kant, dus ik moest er helaas uit. Toen kon ik de weeën al amper opvangen. En hangend aan het bad braken mijn vliezen. Helaas weer een vruchtwater poeperd Toen werd er getoucheerd, ivm dat met 9cm ik thuis mocht blijven. Helaas was ik nog maar 7. Jammer dat ik niet mijn droombevalling had. Maar wat moet dat moet. Dus toen kwam de spoedambu en met toeters en bellen reden we naar het ziekenhuis. Toen kreeg ik heel erge persdrang onderweg. En ze geloofden me niet dat ik het hoofdje voelde. Toen we aankwamen was niet duidelijk welke kamer voor ons was en beviel ik nog net niet op de gang Toen we een kamer kregen, moest ik proberen hem binnen te houden want ml was er nog niet. Toen die binnenkwam, kwam zijn hoofdje Ik heb hem zelf aangepakt met de gynaecoloog en ook zelf de navelstreng doorgeknipt Dus nu zijn we 3 hechtingen rijker en een michelinpoppetje van 52 cm en 4400 gram. Om 18.36u werd geboren, onze R.a.e.v.e.n. R.a.z.i.ë.l. Het protocol wilde dat we sowieso 12u blijven ivm glucose controle. Dus morgenvroeg mogen we naar huis ❤ in de wolken ❤
Jaaaaaaaaa ook jouw mannetje is er!!! Mooie namen ook! Gefeliciteerd en wat een bevalling!!! Geniet er van!!
@Wanda68 gefeliciteerd met jullie zoon! Idd een flinke vent ja met zn bijna 9 pond! Wat goed dat je zelf al zegt: niet mijn droom bevalling maar wat moet dat moet, top instelling zeg! Nu rusten en genieten en bijkomen!
@Wanda68 wat gaaf. Ik dacht even lezen hoe het hier gaat en opeens lees ik een bevallingsverhaal. Super fijn en onwijs Gefeliciteerd Hier heb ik ook even moeten slikken dat het geen badbevalling geworden is en vind het nog steeds erg jammer. Maar alles voor een gezond kindje. Dat is prio nr 1! We kunnen t niet plannen en een voldragen en gezond kindje op de wereld zetten is al een grote gunst. Dus weer 2 kindjes op een dag!
@Wanda68 whaaaaaat gefeliciteerd Meis!!!! Geen bevalling wat je ervan verwacht had maar super zeg!! Lekker genieten dus!
Mama's uitgerekend in Maart 2018 22 maart MamaNath87, 29 jaar, 2e kindje: een jongen! 23 maart Nachtdiertje, 35 jaar, 2e kindje: een jongen! 25 maart Washburn, 33 jaar, 2e kindje: een jongen! 26 maart Ikke22812, 27 jaar, 2e kindje: een meisje! 28 maart Jabinca, 29 jaar, 3e kindje: een meisje! Totaal: 5 Jongens: 3 | Meisjes: 2 Geboren! Olivia, op 26 januari 2018. 2e kindje van Leo78, 39 jaar Zoontje van Snies, op 8 maart 2018. 1e kindje van Snies, 22 jaar. Omar, op 8 maart 2018. 4e kindje van Oumi86, 31 jaar Celeste, op 13 maart 2018. 2e kindje van Julias, 31 jaar Max, op 13 maart 2018. 1e kindje van Lisaaa, 29 jaar Mieke, op 13 maart 2018. 2e kindje van Gruffalo123, 30 jaar Nine, op 15 maart 2018. 2e kindje van Caroline1, 29 jaar Dochtertje, op 18 maart 2018. 2de kindje van Marlau, 32 jaar Mika, op 20 maart 2018. 2de kindje van Babbelboxje, 31 jaar Raeven, op 20 maart 2018. 2de kindje van Wanda68, 35 jaar Afspraken 21 maa - Washburn = gentle sectio 21 maa - Nachtdiertje = gyn 22 maa - Jabinca = controle vk 22 maa - mamaNath87 = controle vk 22 maa - Ikke22812 = gyn 27 maa - Jabinca = controle vk en strippen
@Wanda68 : Jaaaaaaa, jij ook al!!!! Joepie!!! Gefeliciteerd en tjonge jonge he.. wat een prestatie 4,4 kg.. !!! Proficiat!!! Heel veel liefs en geluk voor jullie!!!
Ja, kan het niet geloven!!! Mn dochtertje trouwens: "Mama, ze snijden jouw buik open om mijn broertje eruit te halen, toch?" "Ja, dat klopt. Zo ben jij ook geboren." "Oke, zeg maar tegen de dokter dat hij wel in jou maar niet in mn broertje mag snijden..oke?" "Ja is goed mop, dat zal ik hem zeggen!"..