Ennnn we hebben weer plafonddienst Alleen nu met iets andere reden Ik lig op een kamer met een andere mama. Helaas is het druk. De andere mama krijgt (naar mijn idee slecht) borstvoeding advies en haar baby huilt veel echt zooo zielig Ik heb al voorgesteld om mijn colostrum te delen, maar dat werd door de verpleging heel raar ontvangen Nou was ik al niet echt voornemens te gaan slapen. Want ik moet mijn pasgeboren kind in een kuikenbakkie leggen. En laat ik daar nou net geen zin in hebben Ik MOET al bijvoeden en volgens protocol is dat met kunstvoeding. Ik was helemaal trots dat ik colostrum gekolfd heb. Blijkbaar heeft de kinderarts ook nog iets bijgeleerd van mij. Die wist namelijk niet dat dat kon Nou ga ik mijn muppie echt niet wegleggen. Tenzij ik doodop ben (samen slapen is toch niet veilig in dat zh bed) en hij stil is zonder mij. Ach ja er zijn ergere plafonddiensten!
@Wanda68 mijn stiekeme hoop dat je was bevallen bleek terecht! Wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd met jullie kereltje. En wat leuk toch de afspraak met @Babbelboxje om samen te bevallen na gekomen @washburn hopelijk kun je het verhaal van je man heel even achter je laten nu, ook al is dat moeilijk. Lekker nu de aandacht voor wat het aller belangrijkst is, je kindje komt eraan! En wat een lieve dochter heb je toch al. @mamaNath87 jij was de volgende in de rij? Kom maar door! @Julias Nine doet het goed met haar sonde. Ze drinkt eigenlijk maar een halve voeding zelf maximaal, en dan zou ze tevreden gaan slapen. Stille ondervoeding was het, want ze maakte een heel tevreden indruk al die dagen. @Gruffalo123 gefeliciteerd met je verlenging. En nu gauw weer slapen!
Owja onze kamer is super warm! En mijn buurvrouw snurkt Geen geklaag hoor. Ik houd jullie gewoon op de hoogte uit verveling Meneertje lijkt een natuurtalent aan de borst en ik ga kapot van de naweeën Stomme protocol hier. Ik moest een oxytocine prik
Ook hier super gefeliciteerd @Wanda68. Toffe plafondienst heb je nu! Fijn zeg dat je kan bijvoeden met je eigen voeding! En 4,4 kilo! Dat is gewoon een kilo zwaarder dan mijn dochter. Jammer dat er soms zulk slecht borstvoedingsadvies gegeven wordt. Ik had er ook eentje bij die ik wel kon villen en echt alles deed wat niet geadviseerd wordt. Nu is het voor mij ook nieuw, maar gelukkig gaat het echt goed! R. drinkt echt heel goed, hapt goed aan en mijn productie is goed op gang gekomen. @washburn, jemig wat een kerel! En wat naar voor je man en jou. Zo worden al je poten weer onder je uit gezaagd. Gelukkig staat jullie morgen iets moois te wachten! Zet hem op! Jaja @mamaNath87 jij bent de volgende op de lijst! Ik hoop het voor je, gezien ook al je lichamelijke klachten. Al zou je morgen wel moeten delen met Washburn. @Gruffalo123 wat super fijn dat het toch verlengd is. Wel snel trouwens 22 mei. Klopt dat wel? Wat naar dat jij ook de longen uit je lijf hoest. Ik kan je de hand schudden helaas. Zit maar op de bank, zodat de baby en mijn vriend even kunnen slapen. Wat een ellende zeg. Ik hoop ook zo dat ik mijn dochter niet aansteek!
@Marlau 22 mei is helaas al over 10 weken. Ik was in de ziektewet dus dan gaat het verlof automatisch in vanaf week 34 zwangerschap en heb je na de bevalling dus nog maar 10 weken.
@Wanda68 lig jii niet alleen op een kamer met je baby?? Wat is dat voor iets geks? Ik dacht dat dat standaard was... En waarom moet je bijvoeden met zo'n wolk van een baby? De eerste dagen heeft een baby toch nog zijn reserves.. sterkte met de naweeën en je plafonddienst. Dat je geniet van je kleine man is duidelijk @caroline1 eng om te horen dat ze zichzelf ondervoede! Gelukkig gaat ze goed met de sonde. En hoe ga jij? Celeste heeft geen trek. We mogen gaan proberen puur op verzoek te voeden omdat ze minder actief drinkt als we haar er voor wekken. In de nachten houden we 5uur aan... Nou.. daar zit ik dan... Ik geloof dat we heel snel door kunnen gaan slapen!
Ja druk in het zh helaas. Echt ook heel sneu voor die mama, dus ik zeg er ook niks van. Maar hartverscheurend hoor als ik dat guppie hoor. Ik hoor zijn hongersignalen en het huilen wat erop volgt. Daarna is hij gefrustreerd en dan lukt het natuurlijk nog moeilijker voor die 2 Ik moet bijvoeden omdat het blijkbaar vaak voorkomt dat ze geel worden met een hoger geboorte gewicht. (En er dan vanuit gaande dat de productie niet zo snel/makkelijk op gang komt.) Mijn oudste zoontje was geel en bleef dit ook even omdat hij niets binnenkreeg de eerste dagen. (Wisten wij toen niet.) Maar daar maak ik me met deze niet druk om hoor. Hij doet het goed aan de borst, meldt zich met vroege hongersignalen en ik leg aan op verzoek. Helemaal met een grote broer die de boel flink op gang helpt, gaat deze tonnetje rond worden (want dat was hij nog niet lol ) Hij slaapt heel zoet. Maar heeft wel het korte lontje van zijn broer. Als er niet snel genoeg een (volle) tiet aan komt dan krijst hij als een biggetje meldt zich elke 1-2,5u, maar is zo rustig. Heb hem de hele tijd bij me en ik kon hem zelfs even wegleggen om te plassen. Dat heb ik met grote broer nooit kunnen doen Aaawww nu hoor ik de buurbaby weer overstuur huilen
@Wanda68 vervelend geen kamer voor jezelf en super sneu die buurbaby. Misschien toch wat advies geven.. of heb je t idee dat ze dr niet voor open staat? @Julias een eigen kamer na bevalling is iets van de laatste jaren. Bij mn oudste werd ik direct na de bevalling naar een zaal gebracht en daar lagen we met 6 kraamvrouwen. En onze baby's werden soms weg gehaald! Ik weet nog dat alle baby's terug gebracht werden behalve de mijne en dat ik als een dwaas in mn pyjama de gang opging.. @caroline1 wat eng dat ze zichzelf kan ondervoeden. Sterkte en hopelijk is ze snel aangesterkt. Hier heeft meneerte al een sterke voorkeur houding dus goed in de gate houden!
Mama's uitgerekend in maart 2018 22 maart MamaNath87, 29 jaar, 2e kindje: een jongen! 23 maart Nachtdiertje, 35 jaar, 2e kindje: een jongen! 25 maart Washburn, 33 jaar, 2e kindje: een jongen! 26 maart Ikke22812, 27 jaar, 2e kindje: een meisje! 28 maart Jabinca, 29 jaar, 3e kindje: meisje! Totaal: 4 Jongens: 2 | Meisjes: 2 Geboren! Olivia, op 26 januari 2018. 2e kindje van Leo78, 39 jaar Zoontje van Snies, op 8 maart 2018. 1e kindje van Snies, 22 jaar. Omar, op 8 maart 2018. 4e kindje van Oumi86, 31 jaar Celeste, op 13 maart 2018. 2e kindje van Julias, 31 jaar Max, op 13 maart 2018. 1e kindje van Lisaaa, 29 jaar Mieke, op 13 maart 2018. 2e kindje van Gruffalo123, 30 jaar Nine, op 15 maart 2018. 2e kindje van Caroline1, 29 jaar Dochtertje op 18 maart 2018. 2de kindje van Marlau, 32 jaar M.ika, op 20 maart 2018. 2e kindje van babbelboxje, 31 jaar R.aeven, op 20 maart 2018. 2e kindje van Wanda68, 35 jaar Afspraken 21 maa - Washburn = gentle sectio 21 maa - Nachtdiertje = gyn 21 maa - Jabinca = controle vk 22 maa - mamaNath87 = controle vk 22 maa - Ikke22812 = gyn 27 maa - Jabinca = controle vk en evt strippen
Mama's uitgerekend in maart 2018 22 maart MamaNath87, 29 jaar, 2e kindje: een jongen! 23 maart Nachtdiertje, 35 jaar, 2e kindje: een jongen! 25 maart Washburn, 33 jaar, 2e kindje: een jongen! 26 maart Ikke22812, 27 jaar, 2e kindje: een meisje! 28 maart Jabinca, 29 jaar, 3e kindje: meisje! Totaal: 5 Jongens: 3 | Meisjes: 2 Geboren! Olivia, op 26 januari 2018. 2e kindje van Leo78, 39 jaar Zoontje van Snies, op 8 maart 2018. 1e kindje van Snies, 22 jaar. Omar, op 8 maart 2018. 4e kindje van Oumi86, 31 jaar Celeste, op 13 maart 2018. 2e kindje van Julias, 31 jaar Max, op 13 maart 2018. 1e kindje van Lisaaa, 29 jaar Mieke, op 13 maart 2018. 2e kindje van Gruffalo123, 30 jaar Nine, op 15 maart 2018. 2e kindje van Caroline1, 29 jaar Dochtertje op 18 maart 2018. 2de kindje van Marlau, 32 jaar M.ika, op 20 maart 2018. 2e kindje van babbelboxje, 31 jaar R.aeven, op 20 maart 2018. 2e kindje van Wanda68, 35 jaar Afspraken 21 maa - Washburn = gentle sectio 21 maa - Nachtdiertje = gyn 22 maa - Jabinca = controle vk 22 maa - mamaNath87 = controle vk 22 maa - Ikke22812 = gyn 27 maa - Jabinca = controle vk en strippen
Lieve @washburn wens jou een fijne mooie kennismaking met jouw kleintje toe. Hoop dat al jouw zorgen voor niks waren.
@washburn heel veel succes strakjes! Bijna jullie kleine man in de handen.. @Wanda68 wat een nacht man Pff! Straks naar huis en lekker daar bijkomen dus @Julias lekker dat jullie nu op verzoek mogen voeden! Doet je meisje goed @Gruffalo123 gefeliciteerd met je contract! Wat klinkt dat alweer snel 22 mei! Jeeeeej weer een goede nacht langer dan vorige nacht! Van 00:00-06:45 geslapen en tussendoor om 05:00 uur even geplast en daarna zo weer in slaap gevallen! wat doet een mens dat goed zeg! Oooh en vandaag zit ik toch wel een beetje in de zenuwen hoor!! Krijg vandaag te horen wat de belangrijke uitslag is en wat de doorslag geeft om in te leiden of toch door te lopen.. ik heb namelijk niet echt het idee dat de kleine man haast heeft om te komen
@washburn heel veel succes vandaag! Denk maar aan het fijne voor-gesprek met je chirurg, dit gaat een positieve ervaring worden voor jou en een prachtige kennismaking met jullie zoon! @nachtdiertje succes bij de gyn vandaag! Mijn controle van morgen 22-3 gaat niet door, maandag 26e weer naar de gyn
@mamaNath87 word je gebeld voor de uitslag of moet je naar het zkh toe? Succes met wachten in ieder geval! Zou je ingeleid willen worden? Fijn van die goede nacht!
Mama's uitgerekend in maart 2018 22 maart MamaNath87, 29 jaar, 2e kindje: een jongen! 23 maart Nachtdiertje, 35 jaar, 2e kindje: een jongen! 25 maart Washburn, 33 jaar, 2e kindje: een jongen! 26 maart Ikke22812, 27 jaar, 2e kindje: een meisje! 28 maart Jabinca, 29 jaar, 3e kindje: meisje! Totaal: 5 Jongens: 3 | Meisjes: 2 Geboren! Olivia, op 26 januari 2018. 2e kindje van Leo78, 39 jaar Zoontje van Snies, op 8 maart 2018. 1e kindje van Snies, 22 jaar. Omar, op 8 maart 2018. 4e kindje van Oumi86, 31 jaar Celeste, op 13 maart 2018. 2e kindje van Julias, 31 jaar Max, op 13 maart 2018. 1e kindje van Lisaaa, 29 jaar Mieke, op 13 maart 2018. 2e kindje van Gruffalo123, 30 jaar Nine, op 15 maart 2018. 2e kindje van Caroline1, 29 jaar Dochtertje op 18 maart 2018. 2de kindje van Marlau, 32 jaar M.ika, op 20 maart 2018. 2e kindje van babbelboxje, 31 jaar R.aeven, op 20 maart 2018. 2e kindje van Wanda68, 35 jaar Afspraken 21 maa - Washburn = gentle sectio 21 maa - Nachtdiertje = gyn 22 maa - Jabinca = controle vk 22 maa - mamaNath87 = controle vk 26 maa - Ikke22812 = gyn 27 maa - Jabinca = controle vk en strippen
Ik moet ook 25 mei weer aan het werk. 24 mei zijn de centraal eindexamens van mijn vak, dus het zou best kunnen dat ze me gelijk een enorme stapel nakijkwerk in de maag splitsen. (Dat is echt dagenlang werk en dan moet je het daarna ook voor een andere school doen). Hopelijk houden ze het nakijkwerk bij de collega die mijn klas sinds december heeft overgenomen. @washburn ik hoop dat je gaat genieten van deze ervaring! En dan straks je zoontje in je armen. Denk dat Ayla het helemaal geweldig gaat vinden. Hopelijk heb je lekker geslapen vannacht.