Ik wordt tussen 12:00-13:00 gebeld. Nouja als de waardes te hoog zijn heb ik geen andere keuze ik zou het niet erg vinden want heb de ene kwaal na de andere en wil ook wel gauw van de jeuk af zijn..
Moet je nog niet aandenken dus om weer te beginnen zou wel zo netjes van je collega zijn toch om dat af te ronde? Dus je bent lerares voor welke groep/klas?
Jaa echt afwachten! Ben echt beetje aan het ijsberen Haha! Vaatwasser al uitgeruimd en keuken netjes gemaakt.. stofzuiger aan het werk gezet en straks even de badkamer moet deze week weer
Heeeey lieve allemaal!!!! Ja dankjulliewel!!! Eigenlijk best redelijk geslapen. Denk een uurtje of 6. Echt met mn man te doen. Hij is er helemaal niet bij met zn hoofd. Zit weer veel te huilen. Het is hem opnieuw te veel geworden... Ik merk dat ik meer voor hem daar ben dan dat ik me voor kan bereiden op straks... gelukkig had deze controle freak al alles klaar staan vorige week dus ben ik nu nog maar wat was aan het vouwen... Ik ga er opnieuw open in... hoop inderdaad dat t mee gaat vallen! En anders gaan we legitiem een partijtje zitten dissocieren... om daarna volledig van onze baby mup te genieten!!! Lieve groetjes... ik durf niet te zeggen wanneer ik update... even zien hoe de dag verloopt...
Eigelijk was dat gesprek van je man zoiezo een verkeerde timing.. helemaal na een burnout. Sterkte hoor! Zal t ff niet makkelijker maken allemaal
Hele slechte timing het gesprek! Zo sneu voor je man hoor! Denkt hij er weer bovenop te zijn begint de ellende weer voor hem! Ik hoop dat hij straks lekker gaat genieten van jullie mannetje en daar lekker ze aandacht op kwijt kan! Kijk maar wanneer je een update wilt plaatsen wij lopen niet weg Toi toi toi en zet hem op
@Oumi86 e8genleig zijn we dan ook verwent heh blij dat de tijden veranderen! @mamaNath87 wat goed dat je nacht nog beter was! Heerlijk dat je toch nog een beetje uitgerust bent dan ipv alleen maar slechte nachten en nare kwalen! Spannend hoor die uitslag!! @washburn heh wat verdrietig voor je man! Die schoft heeft nu al zijn uardecwrtk teniet gedaan en daarbij zichzelf ook nog in zijn vingers gesneden... Alleen maar verliezers! Hopelijk kan hij zich vandaag wel op jullie kleintje focussen en genieten van jullie gezinsuitbreiding. Nog even een jullie kunnen jullie kleintje in je armen sluiten! Zet hem op straks!!! @Gruffalo123 en @caroline1 wat klinkt dat al dichtbij! Ik heb met alle opgespaarde dagen en vakantie nog 2 maanden langer. Dan ben ik er gewoon een half jaar uit geweest @Wanda68 hoe is je nacht verder verlopen?
Zooo heb ff partij nesteldrang volgens mij Vanochtend de woonkamer al opgeruimd en vaatwasser enzo gedaan.. net de badkamer schoongemaakt.. alle was opgevouwen, netjes in de kasten gedaan.. ben vanaf het weekend al niet meer zo actief geweest
Nee doe ook steeds rust pauzes hoor, moet ook wel met mijn rug Maar voelt lekker als afleiding en het rommelt hier en der meteen weer sinds een week ofzo
@washburn wat een rotsituatie!! Maar o o wat schrijf je leuk @Gruffalo123 gefeliciteerd met je nieuwe contract @Wanda68 wauw gefeliciteerd!! Echt super toevallig, op dezelfde dag uitgerekend, ongeveer zelfde klachten vooraf, en op dezelfde dag bevallen!
Ik ben net gebeld door het zkh Uitslag is nog niet binnen Ze houdt het vanmiddag nog in de gaten of de uitslag dan wel binnen is... Voor morgen weer een nieuwe bel afspraak Hoezo we houden het lekker spannend
Ach ja joh.. tijd zat ermee pff wat raar zeg. Als t betekent dat je direct ingeleid moet worden dan kan dat toch wel ff wat sneller?
Oja @Gruffalo123 wat super fijn dat je straks weer gewoon terug aan het werk kan zeg! Dat is een zorg minder..
Nou lekker dan. Zit je zo in de zenuwen. Hopelijk komt de uitslag toch vandaag nog. Heb je nog steeds die afschuwelijke jeuk? @caroline1 en @Gruffalo123 dat is natuurlijk ook zo. Ik ben met 35 weken met verlof gegaan en ben een week eerder bevallen. Wel goed om te lezen dat er meer na hun verlof direct weer aan de slag gaan. Ik hoor toch wel vaak dat er vakantie aanvast geplakt wordt en zo. Ik hoop dat jij al lekker onderweg naar de ok bent @washburn. Op naar een mooie ervaring! Nou gezien de kriebelhoest niet met codeine onderdrukt mag worden bij bv krijg ik maar extra pijnstilling voor de wond. Niet ideaal, maar scheelt hopelijk iets.
Ik hoop dat het al wat beter gaat met dat ventje! Jullie inmiddels lekker thuis Weet even niet meer wie het vroeg maar ik geef les aan 4/5 havo en 4/5/6 vwo.