Heel onverwachts, maar met alles erop en eraan ben je van ons heen gegaan je hebt dapper gevochten, maar je kans was zo klein we zijn heel trots dat we jouw papa mama en zus mochten zijn ons manneke is geboren op 05-08-07 16:25u en helaas overleden op 05-08-07 18:08u
ow lieverd, koude rillingen krijg ik als ik eraan denk. Wat vreselijk oneerlijk! Ondanks dat ik het zelf mee heb gemaakt vind ik het zo moeilijk om iets te schrijven. Daarom ga ik ook niet teveel neerzetten. Maar wens ik jullie alle sterkte en kracht van de wereld toe om dit verlies te verwerken. Wat hebben jullie je zoontje een mooie naam gegeven! Nogmaals heel veel sterkte! En je mag me altijd PBen als je erover wilt praten.
Lieve Caruli, Heel veel sterkte, wat een vechter was jullie zoontje! Ik heb er bewondering voor hoe jij het tot nu toe hebt gedaan allemaal en wens jou, je man en dochter veel sterkte om dit verlies een plekje te geven. Dikke knuf van Sanneke
Geen woorden voor... zo oneerlijk! Heel veel sterkte en kracht gewenst voor de komende tijd, Liefs Niki
och lieverd toch... Waarom? vreselijk dat jullie je kleintje hebben moeten verliezen...ik wens jullie heel veel kracht en liefde om deze onmenselijke pijn een beetje te kunnen verwerken in de toekomst... Lief mannetje..pas je goed op je ouders en zusje...vlinder maar fijn met al je vlindervriendjes... Heel veel sterkte..wij denken aan jullie.. liefs petra en een vlinderkus van Kylian*
lieve caruli heel veel sterkte de komende tijd.. ik wens jullie heel veel kracht toe om deze moeilijke periode door te komen.. god wat is dit verdomme oneerlijk....
Lieve Caruli, man en dochter, Heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze vreselijke moeilijke tijd! Tygo is heel dapper geweest maar heeft helaas de strijd verloren... Dikke knuffel, Moonie
Pffff wat oneerljik allemaal........jullie lieve mannetje heeft wel echt gevochten als een leeuw! Ik denk aan jullie. Heel veel kracht en sterkte....
Ik wens jullie heel veel sterkte. Hier zijn geen woorden voor. Een erg mooi gedichtje voor jullie mooie mannetje. Liefs Laura
Lieve Caruli, Wat is het toch oneerlijk... Zo hard gevochten en dan toch mag het niet zo zijn... Heel veel sterkte, mijn gedachten zijn nog iedere dag bij jullie... x Linda
Lieve Caruli, Wat oneerlijk dat Tygo James niet bij jullie mocht blijven. Maar hij lijkt op zijn ouders, zowel jullie als jullie kleine manneke hebben zo hard gevochten. Helaas heeft deze strijd zo moeten aflopen............... Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Rust zacht lieve Tygo James Monique
Heel veel sterkte wat een gemis.. ik begrijp dat jullie hem nog wel even levend bij jullie hebben gehad? sterkte voor nu en in de toekomst..