Hi, vind het wel errug lief van jullie Casey,dat ze er toch goed mee bezig is. Je kan ook bij de juwelier een ring uitzoeken en vragen of ze wat as erin kunnen doen,waarschijnlijk goedkoper dan bij een crematorium. Hebben jullie ook een zilverkleurige urn zeg maar? Wij moeten ook nog kijken hoor,gewoon net zolang blijven zoeken tot je de juiste hebt gevonden.. Succes! En een knuff voor Casey..
ik heb de juwelier vrijdag gebeld en ze ging wat ringen bestellen om wat te laten zien en dan kijken welke ik evt leuk vind en welke prijsklasse ze zitten.... ik ben benieuwd ik word gebeld zodra de ringen binnen zijn
Nou spannend voor je! En nu maar hopen dat er een leuke bij zit en dat je snel je ring om kan doen! Hoe gaat het nu met jullie? Heeft Tygo een mooi plekje gekregen thuis? Liefs..
nog geen foon hoop dat ze morgen belt wil eerst eens kijken hoe duur ze zijn en wat voor soorten dat ze hebben kijken wat ik mooi vind ( ben te kieskeurig denk ik )
Lieve schat Bijna 8 weken geleden hebben we jou nog in onze armen gehad. Je was zo klein en teer, als we naar jou keken deed ons hart zo zeer, van pijn en verdriet toen jij ons verliet. We zullen je nooit vergeten, dat moet je weten. Dag lief manneke van ons We houden van je dikke kus van je papa, mama en grote zus
lieve caruli, Ik wil je nogmaals heel veel sterkte toe wensen, maar met je ring ga je je kleintje veel dichter bij je voelen.
ja das waar nu heb ik me manneke dicht bij me maar helaas haalt het de pijn niet weg dat zal nog wel even duren denk ik voordat het dragelijk word
Mooi hoor die ring! De tijd kan alleen de pijn dragelijk doen maken, maar het zal nooit echt weggaan....
ik denk nog zo vaak aan kleine Tygo, de eerste baby van de decembermama's - het leven is soms zo oneerlijk
Heel oneerlijk... wat moet deze decembermaand ook moeilijk zijn. Meid, ik ben in gedachten bij je en weet zeker dat Tygo over jullie waakt. Liefs, Josien
dank je wel meiden het valt me behoorlijk zwaar moet ik zeggen het lijkt nu of het nu pas echt doordringt wat er allemaal gebeurd is het afgelopen jaar pff ik weet niet goed hoe ik ermee om moet gaan maar ga nu echt eens de tijd nemen/proberen. om het verdriet te laten komen en het proberen een plekje te geven en volgend jaar kijken we misschien wel weer verder het is en blijft gewoon k*t en oneerlijk