Mooie tattoo! Is mooi gezet ook denk ik zo te zien, en het is exact dezelfde als op het voorbeeld! Veel plezier ermee
Lieve Tygo Hier zitten we dan oud & nieuw te vieren. Iedereen is aan het brullen en gieren, en wij.... Wij hebben verdriet, verdriet dat niemand meer ziet. Hoe kunnen we jou ooit vergeten..... Je bent onze trots, onze zoon, ons leven. We missen je nog elke dag! En dragen je mee in ons hart. Voor altijd!!!
ik heb de stite gezien en nooit mag je tygo vergeten het slijt met de jaren denk ik iets na de achtergrond maar hij blijft eeuwig deel uitmaken van jullie gezin kan zo boos worden op de mensen die zo laks zijn zelf ben ik mijn dochter net verloren na een te korte zwangerschap nog geen overlevingskans en net voor de geboorte in mijn buik overleden en ik weet niet of ik ooit nog weer door kan gaan met leven net alsof er niks aan dehand is dus ik snap het niet hoe mensen zo bot kunnen zijn. liefs miriam
Lieve Tygo Papa en mama gaan het weer proberen jou en casey een broertje of zusje te geven hopelijk duurd het niet te lang, want al dat wachten maakt ons heel bang. Wij hadden jou zo graag onze liefde willen geven, maar helaas mocht jij niet langer leven we missen je, en hebben veel verdriet, en vergeten zullen we je niet! Hopelijk brengt de toekomst ons ooit nog geluk, onze wens een lieve kleine uk. we hopen dat jij er dan over zal waken , en je broertje of zusje dan van gezondheid zal laten blaken. lieve schat, je bent en blijft voor altijd in ons hart
Meid, zit dit met tranen in mijn ogen te lezen. hoop voor jullie ook dat het snel raak is en je een mooi en gezond broertje/zusje krijgt voor Casey en Tygo. Liefs kaatje85
Lieve Caruli, wat een mooi gedichtje. Heel veel succes met de nieuwe poging en ik hoop dat 2008 jullie niks dan goeds brengt.
thanks meiden hopen wij ook tis zo dubbel allemaal aan de ene kant wil ik heel graag weer zwanger zijn en aan de andere kant ben ik er heel bang voor.. onbezorgd zal het niet meer zijn het liefst zou ik zo een kind willen krijgen zonder zwangerschap
mooi gedicht caruli, hopelijk ben je snel zwanger en kan je er van genieten zonder alle angst die je had bij de zwangerschap van tygo. vind het heel moedig dat je toch wil proberen om zwanger te raken, het zal heel dubbel zijn als het raak is denk ik, dan ben je blij omdat je zwanger bent maar ook verdrietig omdat je tygo zo kort bij je hebt gehad. succes
thanks meiden het word steeds spannender pff ik vind het nu wel enger als de vorige keren.. zeker omdat dit ook de laatste cryo is maar we hebben hoop en wie weet kunnen we dit jaar dan toch nog een brusje verwachten voor casey en tygo
heel veel succes mop. hoop dat mijn kerstwens voor jou en loopy uit gaat komen. ik heb wat moois gewenst voor jullie in het bijzonder en voor alle andere aanstaande mama's en vlinder mama's natuurlijk. maar voor jullie....... de grootste wens. xxxx
thanks meiden heb een nieuw topic geopend in vruchtbaarheidsbehandelingen aangezien de fam het nu wel weet. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=78413 het is wel dubbel allemaal hoor maar we hopen echt dat we snel een brusje kunnen verwachten voor onze kids. wat gaat de tijd toch snel eigenlijk zeg... alweer 5 en halve maand geleden dat tygo geboren is... ik herrinner me het als de dag van gisteren.. de pijn. verdriet, en het afscheid. wat moeilijk is dat zeg kijk nog regelmatig zijn foto's
grr wat duurd wachten toch lang nog een paar dagen en we weten of je een brusje erbij krijgt jongen... mama werd trouwens van de week nog gebeld door felicitas.. of ik al bevallen was enzo terwijl ik dat een tijd geleden opgezegt had dat doet dan toch weer even goed pijn zeg dan bedenk ik me meteen weer dat ik jou nou in mijn armen had kunnen hebben
O, Caruli dat moet echt pijnlijk zijn zo'n vraag. Ik hoop en duim hier vreslijk dat jullie grote wens mag uitkomen en dat Casey en Tygo* een brusje mogen krijgen. Succes met wachten.
ja was moeilijk had al mijn kraampakket gehad terwijl cz op de hoogte was, en toen de prenataldoos terwijl ik alles afgemeld had echt het zijn volhouders daar zooo en das wel pijnlijk