Tjeetje, het is idd pijnlijk! Pfffff! Snap het niet dat je toch had afgemeld maar toch gebeld enzovoort, vreemde situatie van hun. Sterkte meis! Gewoon lekker janken wat je wil! Dikke knuff!
lief manneke van ons het is alweer een half jaar geleden dat jij een engeltje bent geworden wat gaat de tijd snel helaas denken mensen echt dat we jou al vergeten zijn! maar echt niet hoor! ik mis je nog steeds heel erg en kijk regelmatig naar je foto's je hebt zo hard gevochten voor je bestaan... hoe kunnen we dat nou vergeten
Lieve Caruli Ik snap niet dat mensen kunnen denken dat jullie Tygo* kunnen vergeten. Tygo* is een deel van jullie gezin en zal nooit vergeten worden! Dikke knuf Naatje
lief van je naatje ja hij is en blijft onze zoon ook al heeft hij maar een paar uur geleeft maar goed zo denken heel veel mensen niet uit het oog uit het hart helaas nu zegt iedereen al van het is al 6 maanden geleden ben je er nog niet over heen dat is het ergste dat niemand er meer voor open staat om over hem te praten behalve mijn man dan he af en toe vind ik dat weleens fijn om over hem te kunnen spreken....
lieve tygo helaas moet ik je zeggen dat mijn lieve oma jou kant op komt vang je dr goed op daar boven? lieve schat ik mis je heel erg! en hoop dat jij en oma rust daarboven hebben en geen pijn
Hi lieverd, wat een vervelend nieuws zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik weet zeker dat Tygo* oma heel goed opvangt! Knuff..
lieve caruli, heel veel sterkte je oma kan nu fijn met tygo knuffelen, jullie moeten daar nog een jaar of 60 op wachten
lieve tygo manneke van me wat mis ik jou toch veel de gedachten dat jij nu aan manneke van dik 3 maanden zou kunnen zijn... hoe zou je eruit hebben gezien? ook jou lieve zus casey heeft het er heel moeilijk mee net nu oma ook net overleden is komt bij haar ook weer alles boven zoals zij het noemt: tis net of tygo gisteren dood is gegaan tis zo moeilijk om te zien hoe casey ermee vecht... ze slaapt al sinds de dood van oma heel slecht steeds huilend wakker worden enzo... ik vind het zo erg dat ik haar er niet bij kan helpen behalve er voor haar te zijn en met haar te praten.. lieve tijger. ik hoop dat je nu boven bent samen met oma... weet dat er hier nog altijd aan je gedacht word! we missen je
Dikke knuffel meid, ook voor Casey. Zo moeilijk als zo'n meiske er zo mee worstelt en je haar niet kan helpen Ik hoop dat het shirtje het gemis niet erger heeft gemaakt
dees: nee hoor het shirtje heeft het niet erger gemaakt het is nu weer door het gebeuren van mijn oma dat bij haar alles weer boven komt daarvoor ging het weer goed met casey maar goed dit zal ook wel weer zijn tijd nodig hebben en ik zal er voor haar zijn! ik vind het shirtje een mooi gebaar zo typisch... hij komt bij de spulletjes van tygo te liggen zal van de week de foto op zijn site zetten
ik kan me voorstellen dat je het fijn vind om over hem te kunnen praten en vergeten dat doe je toch nooit het is toch je kind kan me hier zo kwaad over maken juist hoe langer het geleden is hoe meer je het mist je weet immers wat je had kunnen hebben en dan zijn er nog zoveel datums die pijn doen. nee stoppen met praten dat zou niet mogen. weet dat je altijd hier kunt praten hoor wij zijn er wel voor je en mensen die het er niet meer over willen hebben en er niet meer over spreken zijn geen mensen met een hart van goud of weten niet beter. lieve meid praat zo veel je wilt liefs miriam
Ja helaas ervaren de meeste moeders het zo. In het begin krijg je veel steun, maar op een gegeven moment moet het 'maar eens afgelopen zijn met dat verdriet'. Maar zo werkt het niet en al helemaal niet als het om je kind gaat. Ik had een prachtig gedicht gevonden op internet en heb het op Pippy* haar vlindersite gezet, ik wou het ook even met jullie delen. We zijn niet alleen we het is niet gek dat we zo lang rouwen... Lost My Child Today I lost my child today People came to weep and cry As I just sat and stared, dry eyed They struggled to find words to say To try and make the pain go away I walked the floor in disbelief I lost my child today. I lost my child last month Most of the people went away Some still call and some still stay I wait to wake up from this dream This can't be real, I want to scream Yet everything is locked inside God, help me, I want to die I lost my child last month. I lost my child last year Now people who had came, have gone I sit and struggle all day long To bear the pain so deep inside And now my friends just question Why? Why does this mother not move on? Just sits and sings the same old song Good heavens, it has been so long I lost my child last year. Time has not moved on for me The numbness it has disappeared My eyes have now cried many tears I see the look upon your face "She must move on and leave this place" Yet I am trapped right here in time The songs the same, as is the rhyme I lost my child.........Today
lieve tygo wat gaat de tijd toch snel zeg als ik dan nu op je banner kijk en zie dat jij alweer 7 en halve maand geleden geboren bent hij lijkt net de dag van gisteren....... nu spookt het door mijn hoofd, hoe zou je eruit hebben gezien hoe zou casey met je om zijn gegaan enzo enzo het zijn vragen waar we helaas geen antwoord op krijgen manneke weet dat je voor altijd in ons hart en gedachten bent en blijft! we zullen je nooit vergeten.
thanks lieve meiden af en toe weet ik gewoon met mezelf geen raad die buien blijf ik houden wat ik ook doe aan afleiding maar goed, ik denk dat dat altijd zal blijven........