lieve schat... ik mis je zo er is een moederdag voorbij gegaan zonder jou in mijn armen... je bent en blijft voor altijd in mijn hart en gedachten je zus mist je ook heel erg en vraagt vaak aan mijn of je daarboven in de hemel ook zulke lieve vriendjes hebt als zij heeft op school...
lieve tygo wat missen we je toch morgen ben ik jarig.... moet gelijk aan vorig jaar denken toen zat jij nog in mijn buik, vrolijk te trappelen en nu.. nu ben je er niet bij ik ben hard op zoek naar een mooie eigen urntje voor jou helaas kan ik nog niks vinden... maar ik hoop dat ik voor jou 1e verjaardag hem in huis heb. ik doe mijn best lief manneke
Lieve Caruli, wat een groot verdriet en verlies. Meis ik hoop met heel mijn hart dat jullie droom gaat uitkomen. Dikke kus Nynke
lief van je meid op sommige momenten word ik er zo mee geconfronteerd.. net als op moederdag en bepaalde data... nog 2 maanden en dan is het alweer 1jaar geleden, en het lijkt als de dag van gisteren..
Lieve Caruli, eerst gefeliciteerd met je verjaardag meid! Tygo heeft boven op zijn wolke een taartje speciaal voor mama met allemaal mooie kaarsjes erop. Dagen als deze zijn ook moeilijk, want hij had erbij moeten zijn... In zijn hart en het jouwe (en van zijn papa en grote zus) is hij er ook gewoon bij, in alles wat je denkt, doet en voelt vandaag. Dikke knuffel voor jou meis!
zo mijn verjaardag is voorbij.... heb nu een afspraak staan om voor urnen te komen kijken.. ben benieuwd zal blij zijn als hij zijn eigen urn heeft en niet die standaard urn van het crematorium vond het wel moeilijk en dubbel mijn verjaardag vorig jaar zat ik met een dikke buik en nu met lege handen.... maar gelukkig waren er veel mensen van mijn familie, en hebben we het ook wel gezellig gehad en aan mijn manneke denk ik elke dag ook al ben ik niet jarig.....
morgen is het 10 maanden geleden... hoe langer geleden hoe sneller de tijd lijkt te gaan morgen moeten we ook naar het zh voor controle van mijn eierstokken en plan bespreking ivf 3 en dan hebben we pauze met ivf tot zeker sept pfff ik had ooit de hoop dat we dit niet meer nodig zouden hebben, en dat we tygo als 2e en laatste kindje zouden krijgen.....
thanks meid af en toe weet ik het niet meer... probeer me altijd sterk en groot te houden voor de buitenwereld niemand zit meer op mijn verdriet te wachten na zo'n tijd... maar bij mij is de bom nog niet gebarsten.. het dringt nog niet door dat IK het allemaal heb meegemaakt.. het lijkt allemaal nog een droom ik wou dat ik eens door kwam dan kon ik het een plekje gaan geven..... maar ik wil hem niet vergeten.
Meiske, ook al barst de bom en kan je het een plekje gaan geven, vergeten zal je hem nooit! Ik merk dat ik niet meer dagelijks aan Thijs* denk en ik voel me daar schuldig over. Ik heb hetzelfde gevoel, de angst dat ik hem een dag vergeet. Mijn therapeute zegt dat dat juist goed is maar ik ben bang dat Thijs* dan ergens voelt dat mama niet meer aan hem denkt. Als het goed is gaat deze maand mijn nieuwe telefoonabbo in dus ik bel je snel
dees: ja heel herkenbaar... maar af en toe weet ik zelf niet eens wat ik met mijn gevoelens aan moet tis gewoon k*t echt dit verdriet gun ik niemand... helaas moeten er al te veel meiden dit meemaken... ps ik hoor het wel meid, je mag me altijd bellen
morgenvroeg is het zover dan gaan we kijken voor een urn ben benieuwd wat ze allemaal hebben en ermee kunnen.... pff eindelijk. wil zo graag een eigen plekje voor tygo
Ben benieuwd meid, ik hoop dat je een urn vindt die past bij jullie en natuurlijk Bij Tygo*! En dan heeft je mannetje idd zijn eigen plekje...
dees: mooie ring meid eindelijk heb je hem dan zeg..... vanmorgen heb ik wat moois gezien maar de mogelijkheden moeten nog nagevraagd worden en word ik volgende week over gebeld ik hoop echt dat het ze gaat lukken om de voet/handafdrukjes erop te zetten... ik ga heel hard hopen en duimen dat hij volgende week met goed nieuws belt
meis, ik hoop dat het allemaal gaat lukken met jullie urntje voor Tygo*. (ik heb even in je album gekeken, gaat vast heel erg mooi worden.) Liefs en dikke knuf Naatje
pff hij heeft nog steeds niet gebeld. ik wil nu onderhand wel eens weten of het mogelijk is enzo... ik heb het hoofdkantoor al gebeld( aangezien je hun rechtstreekse nr niet krijgt) en die zouden een mail sturen zodat ze mij dan zouden bellen maar nog steeds geen foon.... hopelijk is hij me niet vergeten