jaaaaaaaaa ze hebben eindelijk gebeld eind van de middag ik heb de prijsindicatie binnen (slik) en de voet en handafdrukjes kunnen! daar moeten we dan wel flink voor betalen maar het is mogelijk! zaterdag gaan we terug naar het crematorium en uitleggen hoe we het willen enzo ben benieuwd of het allemaal wel mogelijk is maar denk het wel en dan word het even sparen maar het gaat me lukken!
ja ik ben ook wel blij ik was echt even bang dat het niet zou gaan lukken. maar goed we zullen het zaterdag bespreken en dan als we hem bestellen zal het 4a6 weken duren voordat hij klaar is
dais: ik kan hem je laten zien van te voren krijg eerst een proefdruk via mail en dan als ik het bevestigd heb word hij echt gemaakt ben ook super benieuwd erna is toch anders als zo even indenken hoe hij eruit gaat zien
Wat fijn Caruli! En precies zoals jullie het voor Tygo* willen, echt heel mooi. Ik ben benieuwd hoe het urntje eruit zal zien!
pfff heb vandaag een dipdag ik denk dat ik vandaag maar even eraan toe geef en op mijn gemak zijn fotoalbum ga maken.......
Ja meid, waarom niet? Ik vond dat heel therapeutisch werken. Aan de ene kant verschrikkelijk verdrietig, maar ik vond het ook fijn om iets moois voor haar te maken. Ik hoop dat jij het ook zo zal ervaren meis. Dikke knuffel
pff tis wel moeilijk zeg was er aan begonnen maar..... kan niet echt vooruit komen ermee.. weet niet hoe het komt
Misschien houdt de gedachte dat het niet helemaal wordt zoals je wil, je tegen? Ik was bang dat ik het zou verprutsen, dat het niet mooi zou worden. Maar je kan foto's altijd bijbestellen en opnieuw beginnen. Je kunt ook een scrapbook maken, dan kan je zelf herinneringen maken zeg maar. Of is dat het ook niet? Het is ook lastig meid, het voelt misschien als een soort afsluiting en dat is altijd moeilijk.
ik denk idd het laatste ik ben zo bang dat ik hem zal gaan vergeten tis af en toe zo dubbel en moeilijk... ik zit nog steeds met hoe heel de zwangerschap is verlopen, de bevalling, ok erna enzo nu begint dat allemaal boven te komen... en over een maand alweer 1 jaar geleden tis gewoon niet te bevatten....
Ja, dat hield mij ook wel tegen. Zo van: dit is het laatste wat ik voor haar kan doen... Maar dat is niet zo. Ik vind altijd wel een nieuw 'pippy-project' zeg maar. Ik vind het fijn om met haar bezig te zijn. Nu ben ik bv al een tijdje op zoek naar een mooi sieraad met een foto van haar erin. Maar ik ben erg kieskeurig dus ik zla nog wel een tijdje blijven zoeken. Maar dat is ook goed. Zo blijf ik bezig met haar. En meid, je zult Tygo toch nooit vergeten. Je krijgt er alleen maar een mooie herinnering bij in de vorm van zijn eigen fotoalbum. Maar misschien is de tijd nog niet rijp, dan kan je gewoon nog even wachten. Alweer bijna een jaar geleden pfff wat gaat het hard he. Ik zie september ook al dichterbij komen :s
het is nu 2 weken geleden dat we de urn besteld hebben en we hebben nog steeds geen proefdruk gekregen nu kreeg ik zaterdag een mailtje van de leverancier, en nu blijkt dat ze het te druk hebben, en dus nog steeds geen proefdruk hebben ben benieuwd hoelang we nog moeten wachten... het is maar de proefdruk dus nog niet de echte bestelling, nu weet ik het zeker dat het voor 5 aug niet gaat lukken
Ow bah Caruli dat is niet eerlijk. Kun je er niet achteraan bellen dat 5 aug het er echt moet zijn? Of bij een ander een proefdruk laten maken? Kan me voorstellen de datum is toch belangrijk.... Knuffel! Ik kreeg vorige week ineens de behoefte aan het plakboek te beginnen. Alles had ik al verzameld maar ik had niet de moed eraan te beginnen...nu ineens wel...zal de tijd rijp geweest zijn...
ja ik moet ook nog eens verder, aan de ene kant wil ik het boek graag af hebben en aan de andere kant kan ik me er niet aan toe zetten.... ach idd wie weet komt er een dag en dan maak ik het ineens wel weer af...
Precies, er komt vast een dag waarop het goed voelt om ermee aan de slag te gaan. En wat jammer van de urn zeg. het was zo mooi geweest als ze het af zouden hebben voor Tygo* zijn verjaardag. Eigenlijk slechte service, ze mogen zich wel eens gaan verdiepen in de gevoelens van hun klanten...
ja vlinder idd maar goed kan er niks aan doen hopelijk hebben ze de proefdruk klaar voordat we op vakantie gaan, zodat we hem dan nog van te voren definitief kunnen bestellen
ben ik nu erg of wat.... ik ben nu al de dagen aan het aftellen voor de geboortedag van tygo 1 jaar geleden ik zie er zo tegenop ik kan het me gewoon niet voorstellen dat we dan al 1 jaar verder zijn vorig jaar lag ik nog in het zh met een dikke buik...... ik moet er steeds aan denken.. pfff 5 aug gaan we op vakantie, maar heb er echt geen zin in, ik wil niet weg, ik wil mijn verdriet om tygo niet verbloemen met een vakantie.. wat moet ik er nu mee? voor mijn gevoel zit alles me soms tegen. zwanger worden wat niet lukt, het verdriet om tygo... ik wil zo veel maar toch ook weer niet