Lieve Caruli, nog even en dan had je mannetje 1 moeten worden. ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. XxX
thanks lieve sonja ik ben ook al aan het aftellen zie er echt als een berg tegenop maar goed de dag gaat komen...
carulli ik lees hier vaak mee maar post nooit omdat ik genoeg aan mijn eigen heb, maar meid wat zal deze tijd raar voor je zijn en ja je manneke wordt bijna 1 jaar zo zie je dat die rot tijd eigenlijk veelste snel gaat. ik denk aan je liefs miriam
nog 4 dagen en dan ben je alweer 1 jaar geleden geboren lieve tygo... we zijn dan wel niet thuis, maar je bent altijd bij ons in gedachten! we zullen dinsdag ook zeker aan je denken
Goh, wat gaat de tijd dan snel en wat kan zo'n datum dan ineens zwaar zijn.... Sterkte de komende moeilijke dagen.
meis, heel veel sterkte de komende dagen...als weer een jaar geleden dat jullie tijger is geboren. Ook ik ben jullie manneke nog niet vergeten en zal dinsdag een kaarje voor hem branden.
hey lieve caruli nog een paar dagen en dat is jou mooiste mannetje 1 jaar wat een mooie tijd had moeten zijn word een vedrietige periode van afsluiten van 1 jaar verdriet ik wens jou je man en je kindje heel veel sterkte toe en hoop voor jullie dat die dag de zon mag schijnen ps moet het even zeggen wat heb je een prachtige banner gemaakt knuffel nathalie
thanks lieve meiden ik vind het nu ook moeilijker worden... het gevoel van oneerlijk heid is er nog steeds.. ik kan het nog niet verwerken en vergeten.. maar alles op zijn tijd nu maar eerst eens zien dat we dinsdag doorkomen.... vanuit griekenland zullen we aan je denken Tijger van ons!
Hey meis, Heb je ff niet gesproken door alle toestanden hier. Wil jullie alvast heel veel sterkte wensen met de aanloop naar dinsdag toe. Zullen vast geen makkelijke dagen zijn. Gaan jullie nog iets speciaals voor Tygo* doen om zijn geboortedag te vieren? Als jullie terug zijn uit Griekenland kletsen we weer bij. Liefs Senn.
sen: is goed meid, spreek je na de vakantie wel weer we gaan voor zover ik weet niks speciaals eraan doen, ik denk dat we dan heel moe zijn van de reis, en onze koffers uitpakken eten en slapen maar ik zal zeker aan hem denken... hoe kunnen mensen toch verwachten dat je hem vergeet, ik denk dat ik hem nooit meer uit mijn gedachten krijg
Hier net zo Caruli. Tis pas een half jaar geleden van Thijs* en alles en iedereen verwacht dat je je gewone leven weer oppakt. Op het werk zeggen ze zelfs dat ik het nu wel heb gehad en snel moet opbouwen naar mijn volledige uren. Oftewel, binnen 6 weken weer vol aan het werk. Ook het kolven vinden ze maar lastig, of het niet anders kon Maar meid, probeer een beetje te genieten van jullie vakantie. Tygo* is in jullie harten bij jullie. Kus
Lieve Caruli,man en Casey, ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor morgen,dan is het alweer 1 jaar geleden dat jij bent bevallen van een prachtig manneke Tygo* die helaas niet bij jullie heeft mogen blijven maar geloof me meid,Tygo* is bij jullie,voor altijd! Ik lees dat jullie op vakantie gaan,hopelijk kunnen jullie toch een beetje genieten. Dikke knuff voor jullie...
Caruli heel veel sterkte in Griekenland. Hoe kunnen mensen nou verwachten dat je dit vergeet? Nee ik zou Remy nooit uit mijn kop en mijn hart kunnen krijgen...die zit er en blijft er lekker zitten hoor met de mooie herinneringen maar ook met de pijn... Sterkte meis!
Ook voor jullie is het alweer bijna één jaar geleden. Wat gaat zo'n jaar snel hè. Ik wil jullie alvast veel sterkte wensen voor morgen. Liefs Miranda.
Tygo* staat hier ook op de kalender hoor meid! Wij zullen hem in elk geval niet vergeten en ook nooit van jou verwachten dat jij hem vergeet. Dat is ook onmogelijk! Heel veel sterkte meid...
caruli, sterkte morgen met de moeilijke dag. hopelijk kan je toch genieten op griekenland. zal morgen 2 kaarsjes branden 1 voor je kleine mannetje en 1 voor mijn oma die is morgen 2 jaar geleden overleden.