hoi lieve caruli,... ik wil je nogmaals heel veel sterkte toewensen, de komende tijd zal verschrikkelijk zijn,... mooi dat je het nu toch een beetje van je af gaat schrijven,... laat 1 ding een troost zijn, jullie hebben er samen keihard voor gevochten, van mij alle respekt, want ik vind je een reuze sterke meid, opdat je al deze nare dingen moet dragen. hou je sterk,..... xxx
Lieve Caruli en familie, Vanuit de grond van mijn hart wens ik jullie heel veel sterkte toe in deze ongelooflijke moeilijke periode....... Liefs van Fem
heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. hier weten we hoe jullie je nu voelen, we denken aan jullie.
Potverdikkie, Caruli, ik schaam me diep dat ik je topic nu pas lees... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wens jullie veel sterkte met het verwerken van het grote verlies van jullie kleine man Tygo.
Caruli, ik vind het zo erg dat, ondaks jullie enorme gevecht, het niet zo heeft moeten zijn. Ik wens je alle sterkte en kracht toe voor de tijd die komen gaat!
Lieve lieve caruli, man en dochter Heel veel sterkte met dit verlies! Wat een vechtertje was dat mannetje van jullie...een ventje om trots op te zijn! Liefssss
Lieve Caruli, Jeetje wat moet dit extra pijnlijk voor je zijn, ik lees dat je een hele moeilijke bevalling hebt gehad, en dan ook nog je kindje moeten missen, vreselijk, ik weet niet zo goed wat ik moet typen hier, wil jou & je gezin ontzettend veel sterkte toewensen! Liefs Es