oh okee, daar had ik niet aan gedacht ik hoop zo dat tygo en bas nog een keer een broertje of zusje krijgen...
Lieve Caruli De urn is echt prachtig geworden. Kan me voorstellen dat je er blij mee bent. En zoals je zelf al zegt, nu heeft Tygo* een mooi plaatsje. Dat heeft hij zeker verdiend.
Zo dan, die is echt heel mooi zeg! Wat fijn dat Tygo* nu eindelijk zijn mooie plekje heeft. Dit wilde je al een tijdje en yes, hij is klaar. Ik vind hem heel speciaal en apart. Zo is er maar 1 van. Goed ook dat ze het konden maken. Ik vind het deel voor de steen ook heel apart. Zeer speciale urn meid, heel mooi. Ik bel je nu echt snel, ik schaam me diep dat ik zo lang niks heb laten horen .
had het je al over de telefoon gezegt! Maar doe het ook nog even hierzo lieverd Hij is echt heel mooi geworden.... Dikkkkke knuffie Maria
thanks meiden wij zijn er ook heel blij mee. (al hadden we hem liever niet gehad) het geeft me nu wel wat rust op de een of andere manier.
lieve tygo wat mis ik je toch... ik dacht als we het eerste jaar maar door zijn dan gaat het beter maar dat is niet zo het lijkt net of ik je nu nog meer mis dan eerst.... wat is het leven toch oneerlijk je hebt zo hard gevochten om bij ons te willen zijn... lief manneke ik hoop dat je meekijkt vanaf je wolkje en ziet dat we van je houden en je missen!
Hey meis, Tuurlijk kijkt Tygo* mee vanaf zijn wolkje en hij weet vast dat jullie superveel van hem houden. Dikke knuf voor jou. Liefs Senn
Ach meiske, tuurlijk mis je je ventje. Ik hoop zo dat alle vlinderkindjes bij elkaar zijn en samen spelen. Het gemis gaat volgens mij nooit helemaal over. Ik weet zeker dat Tygo* weet hoe jullie hem missen en van hem houden. Knuffel Desiree