hoi meiden hier gaat het redelijk mis tygo nog steeds heel erg.... er zijn momenten dat ik er niet aan denk maar er zijn ook momenten dat ik hem niet uit mijn hoofd krijg en steeds alle beelden terug zie.... pfff zal dat ooit overgaan dat gemis en verdriet?
hey lieve caruli overgaan zal het niet want dat zou betekenen dat je hem vergeten zou zijn en dat kan natuurlijk nooit ze zeggen dat het dragelijk word maar ook daar heb ik mijn twijfels bij dat je zo nu en dan niet aan hem denkt betekend niet dat hij niet bij je is hij zal er altijd zijn waar jullie ook staan en gaan nogmaals het gemis is alleen van onze kant hij is bij jullie en toont jullie liefde de liefde voor hem maar ook de liefde om door te gaan veel liefs nathalie
hoi meiden eindelijk kan ik hem hier neerzetten tijdje geleden heb ik van een heel lief iemand van hier op het forum iets heel moois gekregen van tygo ik ben er heel blij mee en wil hem graag ook aan jullie laten zien wat vinden jullie ervan? mooi he
ik vind het ook erg lief had het nooit verwacht dat iemand die je eigenlijk niet kent behalve van het forum zo met je mee kan leven dat verwacht je van familie... die het niet doen
Jeetje wat mooi en wat een mooi gebaar. Is het glas of kunststof? En is het een foto of zo nagemaakt van een foto?
het is van glas en de foto is erin gezandstraalt ofzo.. echt hoe ze het kunnen maken? hihi vind het super gelukt
Jee Caruli,wat mooi zeg! Wij hebben deze ook,ik denk van dezelfde persoon Hoe gaat het verdere met je meissie? Liefs, Dais.
hey daisy klopt lief he met mij gaat het redelijk zit nu in de wachtweken van onze laatste ivf en dat vind ik wel eng hoor.... maar goed we proberen positief te blijven en hopelijk word ons een 3e kindje nog gegund hoe gaat het met jou meiden? en hoe gaat het met jou en het verdriet over jullie meisje merel*?
hoi meis jeeeee wat ongelooflijk mooi zeg inderdaad superlief dat er iemand is van het forum die zoiets prachtigs kan laten maken en het is echt je mannetje he geef hem maar een mooi plekje dat verdient hij zeker lieve knuffels nathalie
Ja is zeker heel erg lief! Spannend meid,wanneer gaan jullie starten? Ik hoop ook zo dat het mag gaan lukken voor jullie,2009 wordt jullie jaar! Daar gaan we vanuit oke? Hier gaat alles prima,de meiden zijn zo tevreden en vinden alles goed,heerlijke meiden! Ons verdriet blijft tuurlijk ook,en soms is het wat meer dan de andere keer,de laatste dagen heb ik het nog wel moeilijk,misschien omdat de feestdagen eraan komen,weet het niet. En hoe is het met jou en je verdriet om Tygo? Dikke kus, Dais..
daisy: wij zijn al gestart en over anderhalve week mogen we testen dus hopelijk gaan we mooi het jaar afsluiten en anders is het over...
Caruli, wat ontzettend spannend moet dat zijn. Ik duim ontzettend voor je dat je zwanger bent en over ongeveer 9 maandjes een gezond kindje in je armen mag sluiten!
Oei meis wat spannend zeg!Ik duim ook hartstikke hard mee,wat zou het toch een mooie afsluiter zijn heh! Ik hou je in de gaten Liefs...