het is zo moeilijk om het te lezen, ben zelf nog steeds ons grote verdriet aan het verwerken. en helaas zijn er mensen die het niet begrijpen. ik wens jullie dan ook heel veel sterkte en kracht toe om hier door heen te komen.
"Hij leve hoog, hij leve hoog Hij leve hoog, hij leve hoog Ja hoog, ja hoog hij leve ho-o-oog, hij leve hoog"!! Lieve Tygo James, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Van daarboven kan je iedereen goed in de gaten houden en daarom weet je dat er heel veel van je gehouden wordt. Pas goed op je nieuwe broertje, je zus en papa en mama! Papa en mama, heel veel geluk met de nieuwe baby en wat is het verschrikkelijk jammer dat Tygo James er niet bij kan zijn.....
thanks voor de reacties meiden het is en blijft moeilijk, ook al ben ik nu opnieuw zwanger dit manneke zal tygo nooit vervangen! ik begin het nu wel eng te vinden, hoop echt dat alles goed blijft gaan en dit ventje gezond en wel geboren gaat worden dat tygo er maar goed over waakt! we zullen hem nooit vergeten, hij is en blijft voor altijd ons 2e kindje
nog even manneke en dan krijg je een broertje erbij. jou zal ik nooit vergeten. ben benieuwd of hij ook een beetje op jou lijkt. let je goed op ons? lieve schat we zullen je nooit vergeten! je grote zus denkt ook nog aan je ze zit vaak te kijken naar jou ster hoog aan de hemel ze vind het leuk als die weer straalt. De Tygoster
Ik weet zeker dat Tygo met jullie meekijkt en over jullie, Casey en de kleine in aantocht zal waken! Liefs, Josien
wat heb je dat mooi geschreven! En nog een paar weekjes en dan word het kleine broertje geboren! hoe is de zwangerschap verlopen? Ik ben een beetje lui vandaag om alles door te lezen
hoi ventje de laatste loodjes zijn aangebroken ben je ook zo nieuwsgierig naar je broertje? casey wel zorg je goed voor hem? we zullen veel aan je denken en jou echt niet vergeten hoor! we missen je nog elke dag dikke kus..
Lieve Tygo*, Toen ik net buiten liep met onze hond zag een prachtige heldere ster...het eerste wat in me op kwam was dat moet Tygo* zijn, een stralende trotse broer. Gefeliciteerd! Liefs beehappy
Lieve Tygo*, Gefeliciteerd met je kleine broertje. Zal je goed over hem waken? Papa en mama zijn jou niet vergeten jongen, je hoort er gewoon bij want ook jij hebt een broertje.
lief mannetje van ons hoe is het daarboven je zult al wel gezien hebben dat je een prachtig broertje erbij hebt het gaat nog niet helemaal goed met hem maar dat gaat vast snel beter. hij lijkt zelfs een beetje op je. zul je goed op hem letten? en op je grote zus? ze mist je nog steeds hoor, maar ze is ook heel blij met haar nieuwe broertje erbij. lieve schat we missen je nog elke dag en Mitchell kan en zal jou niet vervangen! maar we zullen met alle liefde die we hebben voor hem en je zus zorgen dat beloven we je. dikke kus mama
Lieve jongen mama heeft weer een gedichtje voor je geschreven. Nog even. Lieve jongen van me. Wat vliegt de tijd Nog even en dan zijn we jou al 3 jaar kwijt. Jou verlies doet ons nog steeds verdriet, Verdriet dat niemand meer ziet. Mensen denken dat we jou al vergeten zijn en dat doet ons veel pijn. Ook al hebben we er nu een broertje bij voor jou, dat wil niet zeggen dat ik niet meer om jou rouw. We missen je en houden zielsveel van je. Dat zullen we altijd blijven doen! Kus en een dikke zoen van papa, mama, je zus, en je kleine broertje