Lieve Caruli, Caruliman, Casey en Mitchell, heel veel sterkte vandaag...en ik weet zeker dat Tygo over jullie waakt! Prachtig sterretje! X Pooh
Veeeeeeeeeel sterkte vandaag lieverd!! Mijn gedachten zijn vandaag bij jouw geweest Lieve Tygo* .....Speciaal op jouw 3de Engeltjesdag..... We zullen jouw nooit vergeten Liefs Mariska en Eddie
thanks lieve meiden... we zijn gisteren gaan shoppen, ik kon het niet aan om thuis te blijven. heel de film van die dag kwam voorbij. nu had ik tenminste nog wat afleiding. je zou denken na 3 jaar is het over, maar niks is minder waar. het blijft elk jaar weer terug komen. het verdriet slijt wel wat, maar het gemis blijft.
Kan het mij heel goed voorstellen, mis ons sterretje ook al bijna 4 jaar. Heel veel sterkte meisje! Liefs, Pooh
lieve caruli, ik wist niet dat het nu 3 jaar gelden was voor jou. het verdriet blijft maar je weet er op een dag mee om te gaan. het is voor ons nog heel vers maar voor freek gaan we door en gelukkig praten we er heel veel over dat scheelt. mensen zeggen nu al wat doen die mensen dat goed klopt dat wel? wij hebben zoiets van we hoeven niet steeds te huilen met andere erbij kunnen we ook met zijn twee of alleen en dat vinden mensen blijkbaar gek. wij gaan door met met mitchel in ons hart en stiekem een beetje in het echt bij ons,nou ja jij weet wast ik bedoel. sterkte en jij mag ook altijd bij mij aankloppen. dikke kus voor jou en je gezin.
Dag lief ventje. Hoe is het daarboven, ben je bij oma? Ik heb nog gedroomd over jullie. Ik mis je nog elke dag! Zal jou en oma nooit vergeten. Nog een paar maandjes en je broertje word dan 1 jaar, wat gaat de tijd toch snel he. Dikke kus voor jou jongen.
Lieve Tygo, je lieve broertje is alweer bijna een jaar oud...! Zorg je goed voor je mamma, pappa, broertje en zusje? Dikke knuffel, Josien
Lieve Tygo, zorg je goed voor je broertje deze week tijdens de ziekenhuisopname? En pas je ook goed op mama deze week, ze kan alle steun gebruiken.
Wat een schatten zijn jullie ook he, ik zie ineens dat hier weer een paar berichten geplaatst zijn. Onze lieve Tygo is op dit moment even verplaatst naar onze slaapkamer, omdat we anders de kerstboom niet kwijt konden. Nu sta je naast mama's nachtkastje. Wel even wennen hoor. Maar zodra de boom weer weg is ga je terug naar je eigen plekje in de woonkamer! Pff de tijd gaat zo snel, Mitch is alweer 1 jaar oud. Ooit komt de dag dat hij zal horen dat hij ook nog een broer heeft. We zullen je in ieder geval noooit vergeten!
Lieve caruli, Ook al staat Tygo nu even naast je bed, waar hij s'nachts over jullie kan waken, zal zijn warmte toch ook in het hele huis aanwezig zijn. Hij vind zijn weg wel. Hoe is het gegaan met Mitchell?
Lieve Tygo, Mama is blij dat je weer beneden in de woonkamer kunt staan. Het voelt toch beter zo. Het jaar is weer bijna voorbij ventje, wat gaat het toch snel. Maar er gaat hier geen dag voorbij dat er niet aan je gedacht word. Je hoort er nog steeds bij hoor. Fijne jaarwisseling en Mama en Casey zullen tijdens het vuurwerk kijken naar jouw sterretje. Love You! Dikke kus van ons.
Wat fijn dat Tygo* weer beneden staat op zijn eigen plekje. Maar waar hij ook staat in jullie huisje, hij zal er altijd bij zijn en horen. Liefs Beehappy
Lieve Tygo Morgen is het alweer 4 jaar geleden dat jij geboren bent. Je hebt zo je best gedaan maar helaas mocht jij niet blijven bij ons. We missen je nog elke dag.. Je zult altijd in ons hart blijven, en hoort bij ons gezin. In Januari verwachten een broertje of zusje voor jou, hoop dat jij vanaf boven over hem of haar zult waken. Lief ventje, jij bent voor altijd mijn mannetje, ik zal je nooit vergeten! Dikke kus mama.
Heel veel sterkte vandaag! Lucenda (ook actief hier) en ik hebben ook allebei ons zoontje verloren. Haar zoontje heet Tigo (je schrijft het wel iets anders) en ons zoontje heet James. We hopen dat James snel een broertje of zusje krijgt, maar hij zal altijd bij ons gezin horen, ons lieve kleine mannetje!