Lieve lieve Caruli, Geen dag ging voorbij dat we niet aan jullie hebben gedacht, helaas heeft het niet zo mogen zijn. Zo kort hebben jullie van Tygo* mogen genieten...nu voor eeuwig een warme herinnering. Heel veel sterkte met het verwerken van dit vreselijke verlies en met herstellen van de bevalling. We leven ontzettend met jullie mee! Heel veel liefs, Elmo
Lieve Caruli, man en dochter... een groot verlies 'n breekbaar leven veel verdriet zo plotseling kwijt ik wens jullie heel veel sterkte kracht en liefde in deze moeilijke tijd Liefs Jollie
lieve caruli (man en dochter) woorden schieten te kort.. het is zo vreselijk oneerlijk. heel veel sterkte gewenst de komende tijd. kuz
Hoger dan de blauwe luchten en de sterretjes van goud woont de Vader in de hemel die van alle kind'ren houdt... Lieve Caruli... wat overviel ons het bericht toen we te horen kregen dat het niet zo heeft mogen zijn. Wanneer je het maar nodig hebt zullen wij er voor je zijn. Heel veel sterkte bij dit immense verlies... Josien
Heel erg veel sterkte in deze moeilijke periode. Er is geen moment voorbij gegaan, zonder even bij jullie stil te staan.
Vreselijk om dit te horen. Meid ik wens heel veel sterkte, samen met je gezin. Je kunt je hart hier altijd luchten. @nachtvliinder: wil je niet vloeken, vind ik niet prettig.