Jullie waren zo sterk tijdens de zwangerschap en nu moeten jullie weer zo sterk zijn om dit verlies te dragen. Tygo James, lief vlindertje, rust zacht!
Lieve caruli.. ik heb wat kaarsjes opgebrand voor jullie.. maar het heeft niet mogen baten..wat is het leven toch oneerlijk.. Heel veel sterkte met dit grote verlies... Wij denken aan jullie... Liefs Sizzel
Lieve Caruli We willen jullie, heel veel sterkte en kracht toewensen met het verwerken van het verschrikkelijke verlies van jullie kleintje
lieve meiden bedankt voor alle lieve berichtjes ook op de site van tygo* ik vind het nog heel moeilijk om hier te komen verder probeer ik wel de site voor tygo* zo goed en mooi mogelijk te maken want ons manneke verdient gewoon een mooi plekje over een paar weken mogen we hem weer gaan ophalen bij het crematorium zal blij zijn, dan kunnen we hem hier een plekje geven en is ie toch weer bij ons...... ik heb nog geen foto's van tygo geplaats alleen op zijn vlindersite in het vlinderboek voor degene die willen/durven kijken meiden allemaal super bedankt voor het medeleven vind het echt fijn tis nu zo moeilijk om weer alleen thuis te zijn manlief is weer werken, dochterlief is weer naar school en ik?.... zodra ik het weer kan ga ik hier weer mee mailen enzo maar nu is het nog te pijnlijk...