Lieve caruli, Jullie jochie heeft zijn best gedaan samen met jou, maar het heeft niet zo mogen zijn. Wat lastig dat je nu alleen thuis bent met je gedachten en verdriet. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... Liefs Olga
Ik heb net op de site van Tygo gekeken, wat was het een mooi kereltje zeg... Nogmaals veel sterkte gewenst. Liefs Es
'Herfst in mijn hart' Vandaag werd het herfst in mijn hart en zelfs de zon lijkt te huilen zonnestralen vol tranen terwijl ik alleen maar wil schuilen Vandaag werd alles grauw en vielen de bladeren van de bomen ineens was al het groen verdwenen net als een stukje toekomst en al mijn dromen Vandaag verdween de zon en voelde ik weer de winterse kou ik nam afscheid van de zomer net zoals ik afscheid nam van jou Vandaag werd ik weer moeder van jou, mijn zoon, mijn kindje klein een welkom, een afscheid, een intens verdriet omdat jij niet langer bij ons mocht zijn © Eline Greveling lieve Caruli, ik vond dit mooie gedicht zo treffend voor jullie. Ik wens jullie een heleboel sterkte toe, onbegijpelijk hoe dingen soms moeten lopen. Zo oneerlijk.....
meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes tis allemaal nog zo onwerkelijk.... moeilijk om nu weer alleen thuis te zijn en iedereen weer vrolijk doorleeft enzo hopelijk mogen we ons manneke snel weer gaan halen en kunnen we hem hier thuis een mooi plekje geven dan is ie voor mijn gevoel toch weer bij ons
Heey lieve meid.. Wat onsettend oneerlijk.. Ik had het jullie zo gegunt! Ik heb je log mee gelezen maar wist niet goed hoe ik moest reageren! Ik wens jullie heeel veel sterkte toe in de komende tijd! Dikke knuffel, Geraldine
Lieve Caruli, Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jou en je gezin. Hier zijn gewoon geen woorden voor. Liefs Jetje
heel veel sterkte nog. de toekomst ziet er nu ineens heel anders uit dan toen dat je zwanger was, alles is leeg geworden. andere mensen begrijpen niet hoe groot je verlies is en lijken daarom gewoon vrolijk door te leven.