Lieve Caruli Ik zag toen straks nog een bericht van je bij de december mama's Wat dapper en lief van je. Heb de site van Tygo bekeken Heel mooi en wat een mooi mannetje. Kan me voorstellen dat je het niet aankunt om hier te posten Maar wil je toch nog de nodige kracht en sterkte toewensen Hopelijk voel je je niet zo alleen thuis en heb je genoeg steun om je heen STERKTE KNUFF XX DREAMS XX
jeetje caruli, Lees net je berichtje. Wat ontzettend erg voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte toe de tijd die komen gaat! Liefs Marie
thanks meiden vandaag is de dag dat we weer naar het zh gaan voor een nagesprek met de gyn hopelijk krijgen we dan ook uitslagen van de onderzoeken dan is hopelijk 1 deel afgesloten en dan nog een paar weken wachten totdat we ons manneke weer kunnen gaan halen dat vind ik het ergste , het duurd me veel te lang
Hoi Caruli, Ik ben benieuwd hoe vandaag de gesprekken zijn gegaan. Zal natuurlijk moeilijk en emotioneel geweest zijn. Ik hoop dat de uitslagen geen slecht nieuws voor de mogelijke toekomst betekenen. Kan me voorstellen dat het wachten lang duurt. Je wilt hem weer thuis hebben en dan proberen verder te gaan met je leven. Liefs Olga
Hoi Caruli, En hoe was het in het ziekenhuis,zijn de uitslagen positief voor jullie,voor de toekomst? Het wachten duurt idd erg lang,onze Merel* is 03-08-07 gecremeerd,we hebben kettingen met hangertjes besteld en die hebben we nu nog niet,dus de rest van het as van Merel* ook nog niet. Wens jullie nog veel sterkte met het verlies van jullie manneke! Liefs D..x
hoi meid tygo is 05-08-07 geboren en 09-08-07 gecremeerd dus onze kids schelen niet veel van elkaar ik wil later graag een ring met wat as van tygo erin halen een ketting heb ik al met de naam van onze meid en wil niet meerdere kettingen tegelijk aan als het goed is kunnen we volgende week of de week erna de as van tygo halen hoop ik... de uitslagen waren bekent ze hebben geen gevolgen voor een evt volgende zwangerschap iig. eind sept moeten weer terug dan krijg ik lichamelijke nacontrole en evaluatiegesprek over hoe nu verder
Nou das wel heel fijn om te horen! Schelen idd niet veel met elkaar,missch kunnen ze samen spelen.. Wij hebben dan allebei een hangertje met as van Merel*erin,zo is ze altijd dicht bij ons.Voor onze ouders hebben we een klein kandelaartje met as erin,ze weten het nog niet maar wist dat ze heel graag iets wilden hebben. Dan hebben we nog as over en daar zijn we nog niet over uit,iig wel in een urn maar ben nog geen tegengekomen die we alletwee wilden,wat gaan jullie met de rest van het as doen als ik vragen mag? Hoe was de crematie van jullie manneke? Liefs D..x
ja idd misschien zijn ze nu wel samen wij willen de rest van de as in een urn maar ook wij hebben nog geen leuke gevonden en een ring daar ben ik nu ook naar uit aan het kijken maar zal even eerst wat gaan sparen en wil eerst goed rondkijken totdat ik zeker weet wat ik wil...
we hebben op 09-08-07 in besloten kring afscheid genomen van ons manneke tygo hier onder het verhaal wat er verteld is tijdens de dienst Een klein gedichtje, een grote waarheid .. n levensverhaal .. Een jarenlange strijd van Linda en R om Casey een broertje of een zusje te geven. Strijd . Zoals een strijd is .met ups en downs ..samen mét elkaar. ! Je vasthoudend aan de ups .dat heet doorzetten Doktoren, ziekenhuizen, onderzoeken, pijn, verdriet .alles uit de kast trekkend .om jouw, jullie doel te bereiken En als dan eindelijk, uiteindelijk het leven gaat leven sluipt die onzekerheid in je zal het goed blijven gaan .? Met zn drieën knokkend . De weken rijgen zich aaneen contrôles, ziekenhuisopnamen en kuren Linda, gesteund door haar R en Casey, vecht .. Een nieuw leven vechtend met alles wat hij in zich heeft het zat hem in de genen .niet opgeven . Hij liet zich al aktief gelden in een vroeg stadium, kriebels, vlinders en schoppen op momenten dat niemand het al verwachtte . Na 23 weken Vorige week donderdag; Elisabeth Ziekenhuis . De antibiotica sloeg aan Vechtend samen met zijn moeder .een gevecht op leven en dood Hij wilde .het zal .het moet Zondag; Hij kwam zelfstandig ter wereld Wilde er zijn .blijven . Maar .de helpende hand was 3 weken verder .. Te prematuur heet dat neen, de wetenschap had de grens getrokken .bepaalde wat niet bepaald had mogen worden . Die grote wil in dat kleine lijfje vechtend . Een uur en drie kwartier lang .alléén .op eigen kracht . Hij wilde persé . Knokkend om te blijven .dát liet hij duidelijk merken .maar het mocht niet zo zijn. Tygo, een kleine man . Gevochten voor al wat hij waard was .meer dan dat ! Een heroïsche strijd .. Mama Linda, alles gegeven .. Papa R, steun en toeverlaat . Casey, zijn grote zus .zelf een beertje uitgezocht .. Beertje voor de baby ..trots al ze was ..haar beertje gaat mee naar de sterretjes . Pap en Mam meegestreden .weken neen, zeg maar maanden lang ..Casey kon nergens beter zijn ..geweldig bedankt Pa en Ma Tygo .. Een engel geboren . Hij zag er zo eindeloos .geweldig uit .. Een bovenmenselijke prestatie van Linda bijgestaan door haar R .. Voor altijd in onze gedachten . Tygo Tijger ..
Caruli fijn dat je de onderzoeken achter de rug hebt n wat een mooi idee de ring, hopelijk kan je de as volgende weke ophalen. Toch een mooie herinnering. Krijg nog steeds de rillingen dat je als moeder zijnde zoiets mee moet maken Wat een supermooi gedicht ! Heb de tranen in m'n ogen staan En heel veel kracht en sterkte nogmaals deze komende tijd. KNUFFEL
hierboven het verhaal wat tijdens de crematie verteld is door de gastspreker van de uitvaartdienst ik vind dat hij het mooi verwoord heeft precies zoals het is gegaan enzo de dag van de crematie heb ik niet veel van het verhaal meegekregen maar nu ik het doorlees omdat ik het overschrijf is het toch best pijnlijk, maar wel heel mooi
Kijk hier eens, Caruli: http://www.de-urnen.nl/00000195880b0d50 ... index.html Van onze uitvaartonderneemster kregen wij een folder van deze speciale kinderurnen, ik vind ze zelf heel mooi. Wij gaan echter een boom planten op de as van onze Sterre. Sterkte met dit grote verlies!
Staan idd hele mooie bij,wij hebben ook nog geen urn vandaar dat ik ook ff heb gekeken! Heb hier ook nog een site,zelf nog niet gekeken dus weet niet of er leuke bij staan,www.angelsymbols.nl..
oh dan zal ik daar ook eens gaan kijken tis zo moeilijk om een mooie passende urn te vinden waarvan je denkt Ja dat is hem.... en dan ook nog hubbie die hem mooi moet vinden