na een zwangerschap van 28 weken en 4 dagen is ons dochtertje CHEDELLA DESTENY geboren. 1 mei 2007 met een gewicht van 1250 gram. na een week van te voren al in het ziekenhuis te liggen met spontaan gebroken vliezen besloot ons meisje toch om de wereld te gaan ontdekken.. met een apgarscore van een 9 en een 9...kwam ze huilend de wereld in. gelukkig gaat het goed met haar en is ze een sterk meisje. papa en mama verblijven in het ronald mc donald huis om dicht bij haar te zijn.... fotos volgen snel xxxxxxxxsonya
28 weken en 4 dagen ow wat kort ik hoop dat het goed gaat met je dochtertje en jullie van harte gefeliciteerd en dat je dochtertje er snel boven op gaat komen sterkte
Ze was nieuwsgieriger naar jullie dan andersom! Gefeliciteerd met jullie meisje en hoop dat alles goed zal gaan.
gefeliciteerd Fijn dat jullie in het ronald mc donald huis kunnen verblijven, kan je lekker vaak bij je meisje zijn! Sterkte!
Och jeetje wat schrikken zeg. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en ik hoop dat ze het heel goed blijft doen, zodat ze snel naar huis toe mag.
Gefeliciteerd! Gelukkkig heeft ze al een hoog geboorte gewicht! dan kan ze haar reserves gebruiken om te vechten! sterkte~!
Van harte met jullie meisje! Ik hoop dat ze goed blijft groeien en gauw met jullie meer naar huis mag. Liefs
Gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een lastige start voor jullie, maar wat heerlijk dat het goed met haar gaat. Hopelijk snel met zijn drietjes naar huis! Olga
Gefeliciteerd hoor! Ik hoop dat het goed met haar zal blijven gaan en dat ze snel met jullie mee naar huis mag!
Van harte gefeliciteerd met je dochtertje. al is ze nog zo klein geniet ervan. Hopelijk komt ze snel op gewicht en blijft alles ok.
Ik heb je bij de juli-mama's ook al gefeliciteerd, maar vind het zo speciaal, dus bij deze: Van Harte Gefeliciteerd met jullie kleine meid! Chedella, zet hem op meid! Geniet lekker van elkaar! Groetjes Miep