Heerlijk om hier te kunnen melden dat op 16 februari 2010 ons kereltje is geboren! Er was al een datum geprikt voor een geplande keizersnede, op 23 februari 2010. Maar op 16 februari werd ik om 6 uur 's ochtends wakker van wel hele pijnlijke krampen, en ze bleven ook maar terugkomen. Heel anders dan de voorweeen die ik al weken had, dat had ik al vrij snel door. Ik moest ze ook al gauw echt wegpuffen. Heb mijn man wakker gemaakt en gezegd dat hij maar niet naar zijn werk moest gaan die dag. Daarna het ziekenhuis gebeld en we moesten maar gelijk komen. Eenmaal daar werd aan de CTG duidelijk dat ik inderdaad weeen had, gelukkig ging alles met ons kereltje helemaal goed. Bij het toucheren bleek ik 1 cm ontsluiting te hebben. De gynaecoloog kwam al snel vertellen dat ze de keizersnede dan maar een week eerder zouden doen, spannend dus! Daarna werd ik klaargemaakt voor de operatie en was het nog ongeveer 2 uur wachten tot het zover was, omdat er nog een andere operatie op het schema stond. In die tijd werden de weeen steeds pijnlijker en moeilijker op te vangen, man wat deed dat een pijn zeg! Er zat ook maar heel weinig tijd tussen de weeen dus ik had steeds minder tijd om bij te komen tussen de weeen door. Achteraf wel mooi vond ik, dat de natuur toch nog een beetje zijn gang is gegaan bij deze bevalling, maar op dat moment vond ik het echt niet leuk meer. Maar uiteindelijk is om 12:29 uur na een tsunami aan vruchtwater (bijna 2 liter, het OK-personeel moest wegspringen om het te ontwijken!) ons ventje, 3950 gram, ter wereld gekomen en het ging helemaal prima met hem! Na nog een aantal dagen ziekenhuis zijn we gisteren thuisgekomen. Ik laat me door de kraamhulp heerlijk verwennen en ben supertrots op ons mooie eigenwijze mannetje, die geen zin meer had om nog een week te moeten wachten om geboren te worden!
gefeliciteerd!! Charlotte is ook met een ks geboren en ook om 12.29 dus vond je verhaal wel bijzonder Laat je maar lekker in de watten leggen!
gefeliciteerd en had mij verhaal kunnen zijn ook een week eerder dan de geplande ks meid laat je lekker verwennen