Ons mannetje mag niet bij ons komen wonen...

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door me24, 16 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Me24 en Me24 man: graag gedaan hoor! En ja het zal heel zwaar worden morgen en waarschijnlijk ook de moeilijkste dag uit je leven maar ook de mooiste dag van je leven want jullie worden trotse ouders van jullie knulletje. En dat pakt niemand je ooit meer af.
    Zal heel de dag aan jullie denken.

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Heel veel sterkte voor morgen en alle moeilijke dagen daarna!

3. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Ontzettend veel sterkte en kracht voor morgen. Maak veel foto´s en probeer ook een beetje te genieten van jullie kleintje. De tijd die je met elkaar hebt is zo ontzettend kort en daar moet je wel straks je herinneringen uit halen!
    Ik zal morgen een kaarsje voor jullie kleintje branden!

4. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    O, wat verschrikkelijk meis! Jullie moeten het liefste wat je 'hebt' laten gaan. Ik wil jullie samen morgen heel veel sterkte wensen. Ik kan me niet eens indenken hóeveel pijn dit doet.
    Sterkte hoor!

5. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ik ben in gedachten nu bij je en blijf dat vandaag de hele dag. In gedachten brand ik een kaarsje voor je.

6. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    me24,

wat een onwerkelijk einde aan jullie sprookje, ik denk aan jullie.
    Heel veel sterkte met dit verlies.

7. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Ontzettend veel sterkte toegewenst!!!!!!!!
    Ik kan me niet voorstellen hoe verschrikkelijk dit moet zijn.
    Jullie zijn papa en mama maar blijven met lege handen achter.

Veel kracht, licht en liefde toegewenst!

8. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Heel veel sterkte gewenst!

9. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Vandaag niet uit mijn gedachten weg geweest. Gefeliciteerd met jullie kleine mannetje!!
    En helaas ook gecondoleerd met zijn overlijden.

10. me24

me24 Actief lid

9 mei 2007
    121
    0
    0
    Haarlem
    Onze Robin is gisteren om 16.15uur geboren. Het was een hele heftige dag. Ze hadden mij verteld dat de pijn niet zo zwaar zou zijn als bij een gewone bevalling, maar het tegendeel was waar. Na de 2e dosis pillen kreeg ik zo veel pijn dat ik in een soort trans raakte. Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest en raakte de pijn ook niet kwijt.
    Toen hebben we uiteindelijk om 14.30uur besloten dat ik een ruggenprik ging krijgen. Wat een opluchting was dat toen die z'n werk deed. Zeker ook voor papa, omdat die zich ook geen raad meer wist met het niets kunnen doen en mij zien lijden.

Om 1600uur kwam de Gyn de 3e dosis inbrengen en ze was weg en ik kreeg het gevoel dat ik moest plassen, maar dat kon niet want er zat een catheter in m'n blaas. Ook kreeg ik een drukkend gevoel van onder. De verpleegkundige heeft de Gyn geroepen en op het moment dat ze kwam en ging voelen waar ik last van had, brak het vruchtwater en 3 min. later was ons prachtige mannetje daar.

Het moment van af dat gevoel tot hij er was heb ik met heel veel angst beleefd, maar toen hij er uit was, veranderde dat in trots en verdriet. Het is absoluut niet eng, maar heel erg mooi om zo een klein, compleet ventje te zien. Wij waren heel blij dat hij uiteindelijk al overleden was toen hij ter wereld kwam, omdat het ons erg naar had geleken als je hem naar adem zag happen (wat dus ook kan).

Ze hebben ons alleen gelaten, en zijn later gekomen om de placenta geboren te laten worden en gelukkig is dat allemaal goed gegaan. We hebben daarna alles samen gedaan, voet afdrukjes, handafdrukjes, wegen, meten en in z'n doek wikkelen. Uren hebben we naar hem gekeken en uiteindelijk zijn de ouders ook nog geweest. Toen die weg gingen hebben we hem zelf in z'n mandje gelegd en dat stuk was het allermoeilijkste, het naar huis gaan en je kind daar laten wetend dat je hem niet meer zal zien, voelen etc.

We zijn super begeleid en ik heb heel veel respect voor deze mensen, want voor hun is het ook niet eenvoudig. Nu komt voor ons de rest... Vrijdag gaan we hem in kleine kring cremeren en vandaag worden de kaartjes gedrukt. En wij hebben het gevoel dat dat het beste is wat we voor ons, maar ook voor onze kanjer kunnen doen.

11. Wat een mooi verhaal... En zo herkenbaar. Jullie hebben het heel mooi gedaan en jullie zullen later met zoveel liefde en mooie herinneringen kunnen terugdenken! Ik wens jullie heel veel sterkte voor de toekomst!

12. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    lieve meid, Wat een ontzettend mooie naam...

LIjkt alsof ik mn eigen verhaal weer lees en zit ook weer met tranen in mn ogen.. Jullie zijn sterke ouders, wat lekker dat jullie nog ff rustig de tijd hebben gehad met jullie kleine..

Kan me voorstllen dat t nu raar voelt, aan de ene kant vrede maar aan de andere kant ook leegte..

Heel veel sterkte met de crematie, zal nog wel ff moeilijk worden dan..

Hele dikke knuf meid.. jullie zijn sterk!

13. Wat een mooie naam heeft jullie zoontje gekregen.Ik lees zoveel herkenning in je verhaal.
    Dit zijn verschrikkelijk moeilijke dagen waarin je geleefd word.
    Het liefst wil je de tijd stil zetten.
    Heel veel sterkte met de crematie,ik hoop dat jullie op een mooie manier afscheid kunnen nemen.

14. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Heel, heel veel sterkte....

15. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Heel veel sterkte de komende dagen. Ik heb je verhaal met veel herkenning gelezen.
    En ben blij dat je wat aan de tips hebt gehad.
    Als je nog iets kwijt wil dan kun je me altijd pb-en.

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje...
    mooie naam hebben jullie hem gegeven
    heel veel sterkte!

17. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd met het feit dat jullie door Robin papa en mama zijn geworden, maar uiteraard heel erg gecondoleerd met het feit dat jullie hem meteen weer uit handen hebben moeten geven.
    Ik wens jullie heel veel sterkte de komende dagen. Lukt het een beetje om het afscheid vorm te geven?

18. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Gefeliciteerd papa en mama van Robin!! Het allermooiste sterretje dat er maar is.
    Ook wij hebben met veel herkenning je verhaal gelezen. Pb-en mag altijd! Veel sterke papa en mama met het afscheid van jullie kleine dappere kanjer.

19. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Ik heb jullie verhaal met kippevel gelezen, wat moet het zwaar geweest zijn voor jullie.

Ik wil jullie dan ook ontzettend veel sterkte wensen en gecondoleerd met het verlies.

20. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Heel veel sterkte.

Wat een mooie naam heeft jullie kleine ster gekregen.

Jammer dat hij niet bij jullie mocht blijven.

Veel sterkte !! Woorden schieten te kort.

Deel Deze Pagina