Potter Seqentie/Syndroom Hyves gestart

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door muisje1, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje1

muisje1 Lid

9 mrt 2007
    96
    0
    0
    Omdat ik toch de behoefte heb om met lotgenoten te praten en ervaringen uit te wisselen ben ik een hyves gestart van Potter sequentie/syndroom.
    Potter Sequentie-Syndroom - Hyves.nl
    Ik ben afgelopen december 2009 mijn kleine Nick* verloren na een zwangerschap van 21 wk. Hij had Potter Sequentie (geen niertjes) wat niet verenigbaar is met een leven buiten de baarmoeder. We zijn erachter gekomen door de SEO (20 wk echo) Ik ben ingeleid en Nick* is op 16 dec. geboren/overleden.

Ik nodig iedereen uit die ook een kindje is verloren aan Potter.

ik heb tevens een vlindersite gemaakt voor Nick:
    -=] lievekleinenick.vlindersite.nl [=-

2. Wij zijn ons zoontje Djordy* ook verloren aan het potter syndroom.
    Hij is met 23 weken en 5 dagen geboren,helaas bleek later bij de onderzoeken dat hij een hele waslijst had met afwijkingen.
    Wij zijn er met een pretecho achter gekomen omdat wij de 20-weken echo pas met ruim 22 weken zouden krijgen(alles was vol)hadden wij een pretecho afspraak gemaakt.

Ik meld mij aan voor de hyves.

3. muisje1

muisje1 Lid

9 mrt 2007
    96
    0
    0
    ik heb je inmiddels geaccepteerd...

Djordy* was een mooi kereltje (dat had ik al gezien op de vlindersite van Djordy) een paar weken geleden heb ik toevallig de vlindersite van jullie zoontje nog bezocht. ik herkende de foto.....

De hyves heb ik nog maar net vanavond opgezet dus er staat nog nietzo veel op maar dat komt nog wel. ik hoop dat er meer mensen zich aanmelden.

4. muisje1

muisje1 Lid

9 mrt 2007
    96
    0
    0
    Er zijn nog niet veel mensen die zich hebben aangemeld op de hyves....
    ja, het is ook een afwijking die heel erg weinig voorkomt 1 op de 5000.
    Maar je bent welkom hoor!

Deel Deze Pagina