Ons mannetje Michiel*

Discussion in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' started by rodelief, Oct 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

Sep 17, 2007
    6,379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Rodelief, helaas komt mij jou verhaal heel bekend voor.
    Mijn verhaal is precies zo gegaan als bij jullie.
    Ons kindje is ook tijdens de zwangerschap plotseling overleden.
    Die angst voor de bevalling bevalling had ik ook.
    Denk je wel goed aan jezelf?

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.

Liefs Miranda.

2. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

Sep 4, 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    rodelief
    helaas weet ik wat je voelt
    denk goed aan jezelf en heel veel sterkte met dit enorme verlies
    wij hebben Kylian* ook lekker bij ons thuis en zit er nu over te denken om met wat as een ring te laten tatoeeren zodat die altijd bij me is(ook als ik niet thuis ben maar ben er nog niet over uit)

dikke knuffel van mij
    liefs debby

3. Toke

Toke Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    1,000
    2
    36
    Wat intens verdrietig! Ik heb er nauwelijks woorden voor.
    Ik wil jullie alle liefde en kracht toewensen!

4. hart

hart Lid

Jul 29, 2009
    17
    0
    0
    groepsopvoeder op een crisisafdeling met LVG kinde
    Wat een vreselijk verhaal. Woorden schieten tekort. Ik ben in gedachten bij jullie en ik wens jullie heel veel moed en kracht toe in de komende tijd. Wel een heel mooie foto.....

Knuffels van Hart en Amber*

5. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb je verhaal al eerder gelezen en was even nieuwschierig hoe de bevalling gegaan was en hoe het nu met je gaat.

Fijn dat jullie op jullie eigen manier afscheid hebben kunnen nemen van Michiel*. Ik kan me voorstellen dat dit heel zwaar voor jullie is en wil jullie dan ook heel veel sterkte toe wensen.

Succes....

Liefs, Paradijsvogel

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    jeetje...
    Ik vind dat jullie prachtig afscheid van hem hebben genomen en wat een mooie foto van die voetjes. Dan lijkt het helemaal oneerlijk, hij lijkt zo af, moest alleen nog wat groter groeien...

Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen de komende tijd en neem er ook de tijd voor.

Ook de andere meiden die dit net hebben meegemaakt. Heel veel sterkte

7. rodelief

rodelief Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    1,527
    0
    0
    Ik wilde deze foto nog even met jullie delen.
    Deze is mij ontzettend dierbaar.

Verder gaat het hier wel goed. Het gewone leven loort om de hoek en neemt het weer een beetje over.
    Maandag gaat mijn man weer aan het werk en dan begint het echte leven weer.

Elke avond zeg ik mijn kleine mannetje even goedenacht en strijk ik over de knuffelsteen met zijn as.
    Het is goed zo ook al is het zo oneerlijk.

Meiden nogmaals bedankt voor jullie mooie woorden. Het geeft me zoveel kracht....

8. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wow! heel veel sterkte Rodelief..

Wat een prachtige foto!! word er helemaal stil van!

Liefs xxx

9. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Wat ontzettend verdrietig voor jullie! Ik vind de foto's trouwens prachtig. Die van jou met je zoontje snijdt echt dwars door mijn ziel... Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte toe!!!

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Rodelief, ik wil jou en je man ontzettend veel sterkte wensen! Vind de foto's prachtig, hij ziet er al zo af uit alleen nog te klein.

11. music4life

music4life Niet meer actief

wat een foto!!
    heb er geen woorden voor!!! echt geen woorden

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    ... heb ff geen woorden ... die foto zegt alles ...

Wil jullie heel veel sterkte wensen met dit oneerlijke, onmenselijke verlies..

13. brenda1978

brenda1978 Actief lid

Oct 12, 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    eigenlijk "durf" ik hier nooit te kyken maar klikte dus hier en heb je verhaal gelezen, 2 x zelfs.. Dit begrijp je gewoon niet..
    zoiets gun je je ergste vijand nog niet eens...
    Ik vind dat je het heel mooi geschreven hebt en wat ben jij een sterke vrouw! respect!

Die foto van jou en je zoontje.. Tja wat kan je daarop zeggen..heel ontroerend, maar vooral PUUR! pure liefde...een moment opname van de mooiste dag van je leven en tegelijk ook de ergste dag van je leven... zo zie je maar weer hoe dicht het op elkaar ligt...

Ik hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven! wat moet jullie mannetje* trots op jullie zyn!!..

Liefs.. en veel sterkte!

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Rodelief heel veel sterkte......die foto snijdt inderdaad dwars door je ziel......geen woorden verder voor...

x

15. keano

keano Actief lid

Jan 20, 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    Tranen gaan over mijn wangen bij het lezen van dit verhaal..ik wens jullie veel sterkte..

16. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Omdat ik bijna even ver ben, en we bij de februari mama's ook een heel verdrietig verlies van iemand hadden (Prulleke, ze heeft hier ook gepost zag ik), heb ik in eerste instantie hier niet gelezen.

Nu zie ik de foto's, lees ik je verhaal en de tranen stromen over mijn wangen. Wat een prachtig en volmaakt kindje, en wat een ontzettend oneerlijk verlies. Ik wens jullie heelveel sterkte.

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    ik zocht iets over pepernoten en kwam bij jouw verhaal terecht....

ben het gaan lezen en meid, wat ben jij sterk!! wat een vreselijk verhaal pffff. de tranen stromen hier over mijn wangen!! houd eigenlijk altijd afstand van deze verhalen, maar die van jou heeft me zo gegrepen!! (ben nu evenver zwanger, mijn god wat moet dat erg zijn!!!) ik wens jullie alle sterkte toe met dit grote verlies meid! knuf!!

liefs humm

18. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik denk aan jullie. In liefde,

Darcy

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Met tranen in mijn ogen lees ik je verhaal en kijk ik naar de foto van jou en jullie kleintje....
    Mijn maag draait er van om en mijn gedachten schieten gelijk naar onze kleine man die hier boven ligt te slapen.

Wat oneerlijk dat jullie dit mee moeten maken, dit zou niemand ooit mogen mee maken.
    Het verliezen van een kindje, ongeacht welke leeftijd dan ook, dat hoort gewoon niet!

Sterkte...

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Lieve, lieve meid (je kent me niet maar toch ben ik zo brutaal je zo aan te spreken)... wat een prachtige foto en wat ben jij een prachtige mama! Ik wens je heel veel sterke en kracht toe maar vooral ook mooie gedachten en heel veel liefde!

Share This Page