veel sterkte met dit verlies. zelf hebben wij op 30 septeber afscheid moeten nemen van Nikki* die is met 20 weken overleden zonder iets gevonden te hebben waarom dit kon gebeuren. wat een mooie foto. ik wist niet dat dat kon, zag het pas na de crematie. dat was wel heel mooi geweest.
Lieve Michiel*, Mannetje, mannetje wat hadden we je graag bij ons gehad. a.s. woensdag zou mama uitgerekend van je zijn. Maar mijn gevoel was wel dat je dan toch eerder zou zijn gekomen. Net als je grote broer. Maar je hebt papa en mama zo verblijd met het goede nieuws dat wij een broertje of zusje voor jou mogen krijgen. Pas je goed op je nieuwe brusje.... Vervangen zal het jou nooit......we missen je kereltje
Dag rodelief, Wat mooi dat je weer zwanger bent. En moeilijk tegelijk, lijkt me, ook nu zo in de buurt dat je uitgerekend was. Michiel zal vast goed op zijn brusje passen, van daarboven.
Rodelief, wat fijn dat je weer zwanger bent! Ik denk dat Michiel* inderdaad van boven mee kijkt en blij is dat jullie doorgaan. Heel veel sterkte
Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap. Heb vol tranen je berichtje gelezen. Wij sluiten ons hoogst waarschijnlijk binnenkort ook aan bij de vlindertjes van 17 t/m 24 weken maar laten ons nu leiden door een sprankje hoop voor onze zoon.