Morgen is het zover. We gaan trouwen op de uitgerekende datum van ons geliefde dochtertje Zoe* Wat zal dit een mooie dag worden Zoe* Papa en mama hebben alles tot in de puntjes geregeld en gaan er een hele mooie dag van maken. Een dag met een lach en een traan. We zullen bij jou stilstaan tijdens de plechtigheid, maar ook later op de middag als we met de familie en vrienden een wensballon voor je laten opgaan. Daarnaast hebben papa en mama deze week ontdekt dat we een brusje krijgen. Een broertje op zusje voor jou lieve meid als alles goed gaat. Dit brengt voor ons allen een enorme angst met zich mee, maar ook een stukje vreugde. Jij bent ons eerste kindje en je zal dit altijd blijven Zoe* We houden van jou! X van je papa en mama
Morgen een dag vol emoties dus. Heel veel gelukgewenst met jullie huwelijksdag en de komst van een brusje voor Zoe*
Wat een mooi eerbetoon ook aan Zoe*. Persoonlijker kan een dag niet zijn dan met al deze emoties bij elkaar, verdriet, maar ook een nieuw begin, met een huwelijk een een brusje voor jullie mooie dochter! Ik wens jullie morgen een hele mooie dag toe, en heel veel geluk samen en met jullie gezinnetje. Knuf!
Wat een bijzondere dag voor jullie morgen. Ik hoop dat jullie volop kunnen genieten van dat wat er gaat komen. Jullie kleine meisje* zal er ongetwijfeld bij zijn. Gefeliciteerd met jullie nieuwe zwangerschap.
Wat een speciale dag! Heftig, maar wel heel mooi! Ik wens jullie héél veel plezier morgen. Geniet van jullie dag en jullie meisje zal toch bij jullie zijn morgen, diep in jullie hart! En heel veel succes met de nieuwe zwangerschap. Probeer er zo veel mogelijk van te genieten!
@ BeetjeMama: Net terug uit Dubai...We zijn na ons huwelijk gelijk weg gegaan, dus ik lees nu pas de reacties. De dag was erg mooi en we hebben de dag als fantastisch ervaren. Het was absoluut een dag met een lach maar ook met een traan. We hebben samen met de familie en onze vrienden een wensballon opgelaten voor onze meid Zoe* Dit was een intense belevenis van gevoelens... Naast dat het onze dag was, hebben we ook de dag beleefd als het laatste stukje afsluiting van de eigenlijke 40 weken zwangerschap. Onze dochter is weliswaar 10 augustus geboren, maar hoe gek het ook is/was, ik telde de weken door tot vorige week ( 40 weken ) Ik moet ook zeggen dat ik via het WKZ in Utrecht veel steun ervaar..We zijn daar een tijdje geleden begonnen met lotgenoten therapie/praatgroep ( 9 personen onder begeleiding van maatschappelijke werkster ) En hier vind ik echt de herkenning en kan je echt je gevoel kwijt en dit wordt geheel erkend, zonder iets uit te leggen.. Hoe gaat het nu met jou?
Fijn dat het een mooie dag is geweest voor jullie. En ook goed dat je de 40 weken hier mee afsluit. Weer een stukje verwerking erbij! Hoe was het in Dubai? Hier gaat het wel.. Het is nu voornamelijk gewoon 'een beetje doorgaan met het leven'. Beetje blijven lachen samen en ook gewoon normale en leuke dingen blijven doen. En daarnaast is er gewoon iedere dag wel een moment waarop de tranen weer komen en ik gewoon even flink moet uithuilen. Maar na die huilbui gaat het dan ook wel weer beter. Verder met mn vriend aan het proberen om weer wat dichter bij elkaar te komen, want het gaat even niet de goede kant op zo. Maar we zijn er van overtuigd dat we er helemaal uit komen en we zien samen heel erg uit naar de komst van een tweede kruimeltje. We hopen snel zwanger te zijn!