slaapzak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pandora, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ons kleine ventje trapt de laatste dagen de deken steeds van zich af...nou was ik aan het kijken voor een slaapzakje...kan er alleen een bij de hema vinden in het kleinste maatje...maar dit is een winterslaapzakje
    zou deze nu nog te warm zijn????

2. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Als je nu de kamer overdag goed lucht en 's avonds het raam op een kiertje laat staan is het 's nachts al makkelijk 15-16 graden hier en vind ik een winterslaapzakje, met bijvoorbeeld alleen een romper+shirt eronder (dus geen broekje) juist prima. Of als het een slaapzak is met lange mouwen alleen een romper er onder.
    Let bij die kleintjes wel op dat als het zo'n dikke gevoerde slaapzak is het gevaarlijk kan zijn, net als een dekbedje. Ze kunnen hun temperatuur nog niet goed zelf regelen en dit houdt té veel warmte vast.

3. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Je hebt ook kleine maatjes slaapzak bij de prenatal.
    Onze kleine man lag ook met een week of 3 in de slaapzak.
    Heb toevallig vanmorgen 2 winterslaapzakken gehaald omdat ik de zomer te koud vind. Doe dan nog wel de mouwen eraf en alleen een pyjamashirt onder en sokjes, dus geen broekje

4. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    wij hebben zelf ook slaapzakken van verschillende merken maar de allerfijnste zijn die van het kruidvat, van bambino. zomaar even een tip. scheelt ook nog eens ontzettend in de kosten. ik heb ze voor vijf of zes euro gekocht.
    onze dochter ligt nu ook in een winterslaapzak en dan alleen in de romper met lange mouw. verder geen dekens.

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb vorige week een mouwloze dunne slaapzak gekocht voor een tientje van prenatal maat 60 was de kleinste die ze hadden

Deel Deze Pagina