milan kan sinds een tijd al zelf zijn brood eten nu dacht mijn vriend misschien kan hij zijn avond eten ook wel zelf ik zelf had daar nog niet zoveel vertrouwen in dus ik zette hem in de stoel en begon met eten geven \maar meneertje had er niet zoveel zin in nog een keer zei me vriend laat hem het zelf maar proberen dus hup het tafel blad aan de stoel en veel plezier schatje en dit is het resultaat misschien nog meer leuke knoei foto's gr 1985beeb2009
GEWELDIG! Mijn schoonbroertje en vriendin hebben laatst voor het eerst opgepast (zelf geen kids). Om een of andere reden heeft hij zijn appelhapje slecht gegeten. Kwam overal terecht behalve in zijn mond. Snapte er niets van want normaal eet hij dat prima.... Totdat ik 1 week later vernam dat ze hem zelf de lepel hadden gegeven
@boefje haha dat is idd ook erg leuk ja en jij maar af vragen waarom hij zijn fruitje niet goed op heeft gegeten hahaha ik zie ook dat onze kindjes net een maandje verschilt milan is van december dus ook nog wel vrij jong he hahaha maar wel leuk en bad in en ze zijn weer schoon @koekeloerie hihi hij kreeg vandaag een potje met kidney bonen en tomatensaus dat is van de potjes toch wel zijn favo al vind hij de potjes niet meer zo sinds hij ook met ons mee eet hahaha jullie ook nog leuke foto's??? groetjes