baby huilt als partner het eten geeft

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door debbybosma, 16 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbybosma

29 apr 2012
    70
    0
    0
    werken op een bso en natuurlijk de rest van m'n ti
    Herkent iem. dit: Als mijn partner het fruithapje of het groentehapje geeft begint hij te huilen, zodra ik het geef, eet hij goed en lacht hij zelfs. We hebben het zelfs zo gedaan dat hij begon, na 4 pogingen om de lepel in zijn mond te krijgen ben ik voor hem gaan zitten, hij doet z'n mondje open eet en lacht, na 2 happen mijn vriend weer en begint weer te huilen, dat hebben we 5 keer herhaalt. M'n vriend is daar verdrietig over en denk dat hij iets fout doet, maar hij doet precies hetzelfde als mij. Groetjes

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'baby en dreumes'

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Wat lullig voor je vriend! Vast een fase....

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Geen persoonlijke herkenning,heb geen tips voor je sorry,maar mn schoonouders hadden hetzelfde met mn vriend zn broer.

Mijn vriend zn broertje wilde alleen maar eten van mn schoonmoeder. Zodra mn schoonvader de lepel overnam at hij niks. Zodra mn schoonmoeder hem weer eten gaf nam hij pas weer een hap. Hij at wel van mn schoonvader als mn schoonmoeder er niet was....

Mm misschien toch iets wat je kunt proberen: een blokje omgaan en kijken of het dan wel lukt??

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    haha ja herkenbaar! Ik moet er wel om grinniken. Gekke is...als hij met een lepeltje aankomt begint ze te krijsen. Als hij gewoon een stukje fruit of een stukje brood geeft is het goed. Little Diva hahaha
    Bij mij eet ze zowel van lepel als stukjes als van een plastic vorkje. Maar bij haar vader pffff 1 groot drama dus als hij een lepel erbij pakt hihi

6. debbybosma

29 apr 2012
    70
    0
    0
    werken op een bso en natuurlijk de rest van m'n ti
    Ik ben blij dat het vaker gebeurt, zal voor m'n vriend ook een grote opluchting zijn. Als ik er naast sta huilt hij en als ik weg ben ook. Voor de rest kan hij gelukkig wel alles met hem doen. Dankjullie voor het reageren.

Deel Deze Pagina