Ons meisje in de wolken... (overleden door knoop navelstreng)

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door Daisykesie, 25 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Dag meisje, mama is even heel verdrietig. Vandaag weer ongesteld geworden; weer geen brusje voor jou en Vienna. Weer geen zicht op een kleintje...en dat terwijl jij er nu eigenlijk gewoon had moeten zijn! Ik mis je kleine lijfje zo, zo erg dat ik gewoon de neiging krijg om de eerste de beste baby die ik tegenkom even te gaan knuffelen. Maar het zal nooit voldoende zijn, want jij bent het niet :(
    Gister las mama in een boek dat strakke knopen in navelstrengen maar sporadisch voorkomen en dat deze knopen tijdens een echo ontdekt kunnen worden, mits er gericht naar gekeken wordt. Verdorie! Waarom hebben ze dat dan niet gedaan? Je had al eerder een groeiachterstand, genoeg reden om je navelstreng meerdere keren helemaal na te kijken! Als ze het gezien hadden was je er nu gewoon geweest! Blakend van gezondheid, bijna 5 maanden oud...

    Ik mis je nog steeds, iedere dag en de rest van mijn leven...
     
  2. Born2beMom

    Born2beMom Fanatiek lid

    9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    O man.. wat vreselijk!
    Hier valt niks zinnigs op te zeggen.

    Ik hoop van harte dat je kinderwens binnenkort aangevuld mag worden met een kindje.. het zal nooit haar plekje innemen, nooit het verdriet wegnemen.. maar hopelijk kan het het een klein beetje verzachten....
     
  3. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    dikke knuff meid.
    zo herkenbaar; hadden ze maar beter opgelet!! dan waren onze meisjes er misschien nog geweest..

    maar helemaal zeker zullen we dat nooit weten. :(

    liefs!
     
  4. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Lieve kleine schat van me,

    Vandaag is een dag vol verschillende emoties; enthousiasme omdat jouw nichtje gister is geboren, een klein meisje waar jij samen mee op had moeten groeien. Blijdschap omdat je opa vandaag jarig is en hij gelukkig nig steeds bij ons is. Zenuwen omdat we vandaag ook aan opa en oma iets leuks gaan vertellen. Maar de emoties die vandaag overheersen zijn verdriet en gemis; want vandaag had je een half jaar oud moeten zijn en ik mis je zo verschrikkelijk veel!
    Je zus zei met 7 maanden 'papa', onvoorstelbaar dat jij dat ook bijna had gekund. Zo'n 'groot' meisje had je nu al geweest en dat hebben we allemaal moeten missen en we gaan nog veel meer van jou missen :(

    Lieverd, ik hou van je, ik denk elke dag aan je en hopelijk kom ik je ooit weer tegen en dan laat ik je nooit meer los!
     
  5. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Lieve Daisykesie. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Moge het een prachtige gezonde baby brengen. Een brusje voor jullie moppies.
     
  6. Aiseria

    Aiseria Bekend lid

    22 jul 2014
    876
    3
    16
    Heel veel sterkte met de herinneringen, maar ook van harte gefeliciteerd met de zwangerschap. Dat het een gezonde en prachtige baby mag worden.
     
  7. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Dankjulliewel meiden!
     
  8. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Al zwervend kom ik jouw topic tegen. Wat schrik ik van je verhaal zeg! Ongelofelijk.
    Heel erg veel sterkte (nog steeds)
     
  9. marszie

    marszie Fanatiek lid

    3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    denk de laatste weken veel aan jullie!!!
    dikke knuffel lieverd!!!
     
  10. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ook ik kom jouw topic ineens tegen. Met tranen in mijn ogen kijk ik naar mijn meisje... Ik moet er niet aan denken!
    Maar jullie hadden de keuze niet.

    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik hoop dat je er toch een beetje van genieten kan!
     
  11. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Late reactie van mij, maar heel erg bedankt lieve meiden!!

    Gister was het gewoon alweer 7 maanden geleden. Bizar hoe snel de tijd ineens gaat....
     
  12. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.852
    113
    Op verzoek van TS heropend.
     
  13. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Vorige week maandag was het alweer 10 maanden geleden en nog steeds mis ik je vreselijk lief klein meisje....


    "These are my footprints, so perfect and small. These tiny footprints never touched the ground at all. Not one tiny footprint, for now I have my wings. These tiny footprints were meant for other things. You will hear my tiny footprints, in the patter of the rain. Gentle drops like angel tears, of joy and not from pain. You will see my tiny footprints, in each butterflies' lazy dance. I'll let you know I'm with you, if you give me just a chance. You will see my tiny footprints, in the rustle of the leaves. I will whisper names into the wind, and call each one that grieves. Most of all, these tiny footprints, are found in mommy's heart. Cause even though I'm gone now, we'll never truly part"
     
  14. dewendy

    dewendy Actief lid

    17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo mooi...... wat een liefde spreekt er uit dit gedicht. Tranen....
     
  15. khloe877

    khloe877 Fanatiek lid

    18 nov 2013
    1.453
    565
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Kippenvel, heel mooi
     
  16. Miekoe

    Miekoe Fanatiek lid

    9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    kussie voor jou lieverd <3
     
  17. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Och wat een gemis...
     
  18. Mees17

    Mees17 Actief lid

    30 jun 2014
    297
    0
    0
    Prachtig Daisykesie... Ik voel je verdriet.. :(
    Heel veel liefs en sterkte
     
  19. Kattekit

    Kattekit Bekend lid

    10 okt 2011
    532
    0
    0
    Prachtig gedicht, heel veel sterkte
     
  20. Bee1986

    Bee1986 Fanatiek lid

    29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Wat een prachtig gedicht, Daisy... Stil van. Dikke x
     

Deel Deze Pagina