Ik zat eens rond te kijken want ik wil de opleiding nagelstyliste volgen gewoon voor de leuk. Maar als ik naar die prijzen kijk!!!! 1500 euro enz vind ik het bijna niet zo leuk meer. Wie heeft waar haar opleiding gedaan en wat koste die?
Ik heb de opleiding ook gedaan en was ook rond de 1600 EUR kwijt. Idd heel veel geld, maar wel de moeite waard. Alleen doe ik er helaas niet zo veel mee..
Oo dat is wel jammer als je er zoveel Voor betaald heb. Ik ga er niet mijn eigen zaakje mee beginnen maar meer voor vriendinnen en zussen zetten. Dus echt puur voor de lol
Ik heb ook mijn naglestyliste diploma, kost een smak met geld als je een erkend diploma wilt hebben Dit raad ik je ook aan. Er wordt dieper ingegaan op alle stof. Meestal is het ook inclusief een starters pakket.
Een goede opleiding kost nou eenmaal wat. Erkend is er volgens mij nog geeneen. Ik weet niet waar je je opleiding in gedachten had? Maar vaak zit er een startes pakket bij en als je een normaal tarief vraagt is het best snel terug verdiend hoor. Als het echt alleen voor vriendinnen en familie is, en je maar een klein bedrag er voor vraagt, tja... Maar als je bijvoorbeeld 3 klantjes in de week hebt. En je niet voor "een appel en een ei" gaat werken dan verdient het lekker hoor. Ik doe op het moment alleen een vriendin en mezelf. Sinds onze kleine man heb ik er geen zin en puf meer voor. Misschien over een paar jaartjes dat ik de boel weer ga oppakken.
Heb er ook aan zitten denken om te gaan doen, ben alleen bang dat ik niet genoeg klanten zal krijgen ivm de "crisis". Veel succes als je de opleiding gaat doen
Noouuu als ik hier rondkijk zijn er echt heeel veel vrouwen die hun nagels regelmatig laten doen. De studios zitten vanaf dat ze open zijn toch best vol hoor
Ik wil het in rotterdam gaan doen want ik woon er vlakbij. Het is voornamelijk voor vriendinnen en mn zussen maar een extra klantje kan nooit kwaad :d