Dames, Morgen wordt mijn dochter 1 jaar (wat een mijlpaal!) en ik ben op zoek naar een leuk verjaardagsshirt. Ik ben natuurlijk veel te laat om dit te regelen, maar we vieren het zaterdag dus heb nog een paar dagen de tijd om een leuk shirt te vinden. Ik heb op Internet al leuke shirts gezien maar ik ben bang dat als ik die bestel, dat ik deze niet op tijd in huis heb. Weet iemand waar ik een leuk verjaardagsshirt kan kopen in de winkel? Bedankt alvast!
Zelf een leuk, effen, shirt kopen en daarmee naar de printshop gaan? Ik weet van o.a. Think Ahead (Gebeurt er niks? Klik op de link. Dank je.) dat ze leuke prints kunnen maken op t-shirts. Geheel naar jouw wens, maar ze hebben ook standaard prints.
precies, bij heeeel veel printshops kun je ze alla minuut laten drukken. denk dat ze in elke stad wel zitten.het is wel slim om zelf een leuk uni kleur shirt mee te nemen en dan printen ze er zo een 1 en de naam op. ik heb ze via simply colors maar dat duurt inderdaad een paar dagen voor ze binnen zijn. succes!
of je koopt een leuk witte long sleeve bij de hema, en van dat sjabloon papier voor in de printer! heb ik vandeweek ook gedaan, kan je zelfs iets leuks maken op de computer... uitprinten en erop strijken! en tis nog stukken goedkoper dan het laten doen succes!! liefs Muis