Ons meisje Luna*

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Lobi, 9 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve Vlinder,

Zoals jij het omschrijft is het precies! Het voelt zo tegennatuurlijk... Je wil je kindje beschermen en bij je houden. Het moeilijkste dat ik ooit in mijn leven heb moeten doen is die pil slikken en inderdaad, ik wist niet dat ik zo kon huilen, vanuit mijn tenen leek het te komen... Het begin van het einde... Ik voelde me alsof ik een einde ging maken aan het leven van mn kind en eigenlijk is dat ook wel zo...

Maar ook ik weet zeker dat onze meisjes ons vergeven en weten dat er geen andere oplossing was...

Onvoorwaardelijke liefde betekent soms ook loslaten!

Liefs Marjolein

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Precies, en in dit geval zet je het belang van je kind voorop, wetende dat jij de rest van je leven verdriet zult hebben. Maar het verdriet zou hoe dan ook toch komen, dus dan kan je alleen doen wat voor je kind het beste is. En jij hebt geen einde aan haar leven gemaakt, dat was al lang bepaald, voor jij zelfs wist dat je zwanger was van Luna*. Het is geen keuze tussen leven en dood. Want er is geen leven, alleen de dood.

En ja, het komt uit je tenen. Ik huilde in die tijd meer dan er uren in de dag zaten. En ik huil nog, want mij is het grootste onrecht aangedaan wat een moeder maar aangedaan kan worden. En zo zijn er helaas te veel vlindermama's die hetzelfde door moeten maken. Maar we zijn sterk en met de liefde van onze engeltjes komen we er wel!

Liefs Leonie

ps. ben vandaag begonnen aan de vlindersite voor Pip*. Pfff ben er helemaal emo van, maar is wel fijn om te doen.

3. Lieve Leonie,

Ik heb ook vanaf het begin gezegd, staat ook op de site van Luna*, sommige mensen vinden het een keuze over leven en dood, ik vind dat ook niet. Die keuze is al gemaakt. Stel je voor dat we die keuze wel hadden gehad...

En toch gevoelsmatig voelt het soms wel zo. Ik ben in ieder geval ontzettend blij dat ik Luna* om vergeving heb gevraagd toen ze nog leefde, tijdens het innemen van de pil, bij de crematie... Dat geeft me wel een fijn gevoel!

Lieve Leonie, wat fijn dat je ook een site maakt! Ik kan er in ieder geval veel emoties op kwijt en het is fijn om toch ook concreet met je meisje bezig te kunnen zijn! Hou je me op de hoogte als ie "af" is?

Liefs Marjolein

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja, je gevoel en je verstand lopen nu eenmaal niet samen als het om je kind gaat. Want we weten dat wij hun leven niet hebben beeindigd, maar toch he... Het druist zo tegen onze natuur in.

Ja, ik zal het je zeker laten weten als de site 'af' is. Maar ik durf hem ook nog niet echt in de lucht te gooien omdat ik bang ben dat iemand mij dan komt feliciteren met mijn zwangerschap. En dat is nog even een geheimpje :D Maar goed, dan gooi ik even tijdelijk het gastenboek eruit ofzo ;)

Liefs Leonie, mama van Pippy*

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    marjolein meid

hoe gaat het nu met je?
    Ik heb veder nog niet weer op de vlindersite geken hoor nog geen tijd gehad ga morgen bij jou en de andere weer kijken lief dat je langs bent geweest bij danique

knuf miriam

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey lieverd,
    hoe gaat het met je/jullie?

Hoe was het Vrijdag?

xxDais..

7. Hee lieve Miriam, Heb je een fijne vakantie gehad? Ik zal dadelijk ook even bij jouw site lezen hoe het geweest is!

En lieve Dais, vrijdag was een fijne dag, we hebben lekker gewandeld en gegeten en het was een hele fijne dag. Ik heb zelfs nog de slappe lach gehad! (alleen soms wist ik niet of ik nou tranen van verdriet of van het lachen voelde.) Ach, al die gevoelens lopen toch allemaal door elkaar heen... Hoe gaat het met jou/jullie?

Liefs Marjolein

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Fijn om te horen dat het een fijne dag is geweest.
    En logisch dat alles door elkaar heen loopt,je weet het je mag me altijd mailen he lieverd!

Liefs en een knuff..

9. Lieve Dais,

Dank jewel... Het blijft soms een beetje een droom. Gevoelens wisselen elkaar voortdurend af, maar ik heb wel het gevoel dat er een stijgende lijn in zit, dus dat is wel positief!

Hoe gaat het met jou nu?

Liefs Marjolein

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey een stijgende lijn goed hoor van je heb je het naar je zin lekker even een weekje weg nou jullie hebben het verdiend hoor

knuf miriam

11. Heey Miriam,

Ja, zoals je weet was ons weekje weg heerlijk! We hebben echt de tijd gehad, en genomen om weer helemaal stil te staan bij Luna*, de gevoelens en dromen die we hadden tijdens de zwangerschap en ook bij de emoties die we hadden na het nieuws, de bevalling, crematie, etc.

Het was een fijne week!

Liefs Marjolein

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Het is fijn dat je zo genoten hebt dat moet ook en dat je alles even weer naloopt is alleen maar goed ook voor de verwerking.
    ik vind dat wij het met z'n allen heel erg goed doen

knuf miriam

13. Daar sluit ik me helemaal bij aan! Ik weet zeker dat onze lieve kleine kindjes hartstikke trots op ons zijn! Hoe moeilijk het soms ook is, we moeten door...
    Ik moet wel zeggen dat ook het idee dat Luna* niet zou willen dat ik verdrietig zou zijn of ongelukkig zou worden me heel erg sterkt en me ontzettend veel kracht geeft!

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey Marjolein,wat fijn om te horen dat jullie het zo fijn ervaren hebben.
    Dat is alleen maar een heel goed teken,alles nogmaals nalopen,veel praten over jullie meissie...
    Jullie doen het goed saampjes en dat vind ik erg fijn om te lezen meid!

Liefs en en knuffel voor jullie!
    xxx

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Wat een verdriet, heel veel sterkte!

16. Dank jullie wel meiden! Ja we doen ons best he... meer kan je niet doen... En die week was echt wel heel erg fijn! Heb ik echt nodig gehad om alles weer een beetje op een rijtje te zetten en alleen maar met Luna* bezig te zijn!

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoop dat je wens toch snel in vervulling mag gaan het is je gegunt meid.
    knuf miriam

18. Dank jewel lieve Miriam,

Hoe gaat het nou met jou dan?

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    marjolein,
    heb denk ik ook al genoeg in de andere topic en op de vlindersite verteld maar wou even hier ook iets neerzetten

lieve luna meisje een wonder van hierboven en moest ook direct naar hierboven. je papa en mama missen je enorm.
    Er komt een tijd meid dat je gaat waken over je broertje of zusje of mischien wel beide wie zal het zeggen en ik weet dat je dat dan met liefde zult doen.

lieve luna mooie meid je bent een kanjer en papa en mama mogen trots op je zijn.
    liefs miriam

20. Wat een lief berichtje voor ons meisje! Doet me ontzettend goed! Wat ben je toch een lieve meid, Miriam!

Deel Deze Pagina