Ons meisje Luna*

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Lobi, 9 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja dat klopt

ik denk dat we meer vertrouwen moeten hebben in de natuur daarom weiger ik ook van die testen te doen om te kijken wanneer mijn ei komt ik ben nog heel jong heb geen biologische klok en dan denk ik laat de natuur maar zijn gang gaan.

nou ik blijf voor jou hopen dat het deze keer bingo is zeg maar
    knuf

2. Jee, wel raar ja, die vrouw...

Ik hoop dat je het weer fijn hebt bij je lieve Danique*!

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    het was heerlijk echt even nodig stom he soms moet ik ineens er heen en het was rustig ook wel fijn.

ze lag er nog mooi bij dus hoefde weinig te doen.

nou fijn weekend ga nu met mijn kerel lekker even weg.
    gr, miriam

4. Jij ook fijn weekend meis! Fijn dat het mooi was bij je meisje!

5. Vanochtend een test gedaan en natuurlijk hartstikke negatief... Ik had dat gevoel ook wel, maar ja, je hoopt natuurlijk nog zo he! Ik wil zo graag een broertje of zusje van Luna*, ik kan het wel uitschreeuwen. Ben gewoon heel verdrietig en teleurgesteld. Ik moet dinsdag pas ongi worden, dus er is nog wel een beetje hoop, maar ben bang dat ik minimaal een maandje moet gaan wachten...

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh Mar, wat een teleurstelling zeg... (understatement!). Maar idd je NOD is pas dinsdag, dus de kans zit er nog in hoor! Ik duim heel hard voor je dat het raak is en anders zeker voor volgende maand!

7. Dank je Leonie!

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve schat,

we blijven duimen hoor en zolang je nog niet ongi bent blijft er hoop.

en als het deze maand het nog niet mag zijn dan blijven we doorduimen voor de komende maand
    moet je zelf wel eerst je best er voor doen he :oops: verder geen details hihi

nou knuf voor jou en denk aan je liefs miriam

9. Haha dank je Miriam!

En we gaan er zeker ons best voor doen hoor! Andor kan niet wachten haha!

En inderdaad, de eerste ronde raak, zou wel heel mooi zijn he... misschien moet ik maar eens leren een beetje geduld te hebben! Is dit een soort van leerproces voor mij, ik weet het niet...

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hihi

denk het wel, maar eigenlijk is alles wat er in je leven gebeurt en wat je doet in je leven een soort leerproces ik weet soms niet waarom iets gebeurt maar dan kan mijn schoonmoeder me uitleggen dat alles een reden heeft en een doel. En het hoeft niet altijd iets positiefs te zijn kan ook negatief en later veel later zie je zelfs dat negatieve als een positief leerproces.
    Dat zijn de wijze woorden van mijn schoonmoeder.
    op veel dingen pas ik ze toe en kom ik er mee uit mijn voeten nog niet met alles mischien dat de tijd nodig heeft

meid je bent nog niet ongi?
    liefs miriam

11. Tja, je hebt gelijk hoor... Het hele leven is een leerproces en wat ons nu is overkomen ook! Sinds Luna* heb ik zoveel geleerd, mooie en minder mooie dingen, maar ik ben er in ieder geval een rijker mens van geworden!

Fijn dat je er zo goed met je schoonmoeder over kan hebben!

En nee, ben nog niet ongi geworden, morgen is de dag dat het zou moeten, wacht dus nog even rustig en geduldig af haha

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou ik blijf voor je duimen hoor
    knuf miriam

13. Vlinder84

Welke testen heb je trouwens gebruikt? Ik had die van Matcare en die vond ik echt verwarrend. Want er kwam steeds geen streepje, maar als ik dan een paar uur lter keek, zat er opeens wel een streepje1 Snapte er niets van, want zo'n test is niet betrouwbaar. Toen snel naar de apotheek gefietst en daar gewoon huismerk test gehaald (met zo'n paars handvat) en die knalde er meteen uit met 2 strepen. Misschien dat zo'n test bij jou ook meer duidelijkheid geeft.

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey meis,

ook hier wordt er flink voor jullie geduimd meid!

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ben nog steeds aan het duimen voor je hoor,
    op het werk zeiden ze al wat doe je toch ik zo duimen dat moet.

ze snapten er niks van hihi

wij wel he

nou blijf nog trouw duimen voor je

liefs miriam

16. Nou vanochtend nogmaals getest en weer helemaal niks... Dus ik ga ervanuit dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden.. Maar ik heb me er al wel weer bij neergelegd, ik ben (nu al) weer helemaal klaar voor de volgende ronde! :D

Ik gebruikte trouwens ook matcare Leonie, maar zowel bij mn miskraam als bij Luna* beide keren 4 dagen voor NOD positief getest... dus ik heb er juist goede ervaringen mee! (Heb voor de zekerheid ook nog een digitale, dus mocht het ooit zover komen dat er een tweede streepje op staat, dan test ik m voor de zekerheid echt nog wel effe na!

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik ben blij dat je niet al te veel teleurgesteld bent nu op het moment dat je echt ongi bent is toch weer effe echt klote maar meid het komt echt en ik hoop heeel snel voor liefs en knuf miriam

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey ben je nu al ongi ik ben even het even kwijt (blond van orgine he).

ik duim namelijk nog en blijf net zolang duimen tot jij zegt hou maar op dus

lieve meid mag ik nog blijven duimen is de ongi nog weg?

knuf miriam

19. Lieve Miriam,

Bedankt dat je nog steeds blijft duimen voor me, maar helaas, je kan ermee stoppen...
    Ben net ongesteld geworden. Maar het is goed zo. Ik wist dat ik niet zwanger was en ik ben precies volgens mijn cyclus ongesteld geworden. Dus ben allang blij, dat mijn cyclus niet helemaal in de war is. Dat zou echt niet fijn zijn! Ja en na al die negatieve testen was ik er natuurlijk ook wel al een beetje op voorbereid waardoor de teleurstelling nu niet zo heel groot is...

Dus op naar de volgende ronde! (Mag je dan weer voor me duimen!)

Liefs

20. Vlinder84

He k*t mar... Maar de volgende ronde is het vast raak! Klussen als je 'rekbaar' slijm hebt en dan kan je dat ei niet missen! ik begin alvast met duimen voor een goede rijping van het eitje!

Deel Deze Pagina