Lieve marjolein Ik ben op luna,s vlindersite geweest en ik heb alles gelezen. Ik ben geen bekende van jou en misschien heb je wel helemaal niets aan wat ik zeg. Maar ik ben er helemaal ondersteboven van. Ik heb echt gehuild toen ik je dagboek las. Mooie teksten en plaatjes. Echt een brok in m,n keel. Als ik me alleen al door lezen zo voel, hoe ontzettend veel onmenselijk verdriet moet jij dan wel niet voelen? Hierbij geef ik je een dikke knuffel en een dikke zoen. Niet om je verdriet te sussen want dat zal nooit gebeuren, maar om te laten weten dat ik met je meeleef. En dan ik het echt verschrikkelijk vind. Het is heel mooi dat luna toch voortleeft in de vlindertjestuin. En dat ze natuurlijk grote zus word! Veel liefs Melanie
Lieve Melanie, Dank je wel voor je super lieve berichtje! Krijg er tranen van in mijn ogen als ik lees dat ons meisje Luna* anderen zo kan raken! Nogmaals bedankt voor je lieve woorden en de tijd die je hebt genomen om het verhaal van ons meisje te lezen! Vind ik erg fijn! Liefs Marjolein
Dag lieve Luna hier je vriendinnetje Danique weer ik vond het weer tijd worden om even hier iets neer te zetten omdat we nu zo druk zijn met beschermengel zijn voor jou mama en jou broertje of zusje hebben we niet veel tijd om te spelen in onze engelspeeltuin. Maar ik wist niet dat het zo leuk was om te doen en ben blij dat ik je mag helpen. Je mama is ook heel trots op jou en kleine brusje ik zie d'r soms zo stralen mooi is dat he. Ik heb een gevoel dat je mama ook soms nog heel verdrietig is omdat het allemaal zo dubbel is maar dan probeer ik je mama te vertellen in haar oor dat het zo heeft moeten zijn dat jij gelukkig bent en heel erg veel vriendjes en vriendinetjes hebt en dat jou mama zich alleen maar moet concentreren op jou broertje of zusje dus mama van Luna ik weet dat je me gehoord hebt nu nog proberen er aan te denken he. hele dikke knuffel van Danique*