Kindje 13 maand 4 dagen overgeven en diarree

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door firegirl, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firegirl

firegirl Niet meer actief

Hallo allemaal,

Emma is al 4 dagen echt ziek. Elke ochtend denk ik, oh ze is al veel beter, maar dan geeft ze weer over. Af en toe speelt ze wel, maar soms huilt ze ook gewoon omdat ze niet weet wat ze met zichzelf aan moet. Ik ben dinsdag (de 1e dag) naar de HA geweest om te vragen hoe het zat met O.R.S. Daar heeft ze gisteren wat van gehad. Banaan houdt ze vaak wel wat van binnen, maar brood, crackers, diksap, thee, alles gooit ze eruit. Als het niet aan de bovenkant is, dan aan de onderkant.

Kan dit een gewone vervelende buikgriep zijn of is het teveel voor zo'n kleintje? Ze is niet suf, speelt een beetje en slaapt veel.

Graag hoor ik jullie adviezen!!

2. firegirl

firegirl Niet meer actief

Niemand? Ze heeft vanmorgen vlak voor de pap wat water ofzo gespuugd. De pap heeft ze binnengehouden, de thee ook. Daarna geslapen. Ze was vanmorgen om 9 uur wakker en om 10 uur lag ze alweer in bed. Ik ging om 11 uur even om het hoekje kijken en toen lag ze rustig in bed voor zich uit te staren.. Ben weer weggegaan, kwartiertje later begon ze wat te jengelen. Eruit gehaald, crackertje en sterk verdunde appelsap met wat ors gegeven. Toen maar op de bank gehangen bij mij, wilde niet spelen, alleen hangen. Weer op bed gedaan, maakte geluid, gekeken, wilde bij mij zijn. Eruit gehaald en wilde alleen maar op schoot hangen bij mij. Zo lusteloos is ze nog nooit geweest. Ligt nu weer op bed. Maar ze houdt tot nu toe het eten wel binnen, maar is dus wel wat 'suffer'. Moet ik afwachten tot vanavond ofzo? Misschien dat ze wat aansterkt na het eten van vandaag, maar ze is dus wel erg lusteloos...

Deel Deze Pagina