Nee dat klopt wat je zegt, maar je gaf wel als "tip" om in het gezicht te blijven dus ook bij eventueel drinken. medicatie moet er natuurlijk gewoon in, dat lijkt me logische, en dan maakt het niet uit op wat voor manier, maar om het met drinken te doen lijkt me gewoon niet verstandig, dan heb ik voorkeur voor een lekker waterijsje, is lekkerder, zonder "gedwing" en ook nog is met meer plezier voor het kind fijn dat hij is opgeknapt !! niets zo vervelend als een kindje dat ziek is.
Ik ben het met je eens hoor, maar als niet drinken een ziekenhuisopname dichtbij brengt dan lijken me alle middelen geoorloofd om dat proberen te voorkomen. Ik hoop dat ts iets heeft bereikt met de andere, vriendelijkere manieren. Dat van mij was ook echt een tip als laatste redmiddel. Want als ook dat niet werkt dan lijkt me dat je richting ziekenhuis moet.
Hier nog steeds een kindje dat ziek is hij heeft eet en drink lust maar alles komt er steeds weer uit, niet meteen maar vaak uren later het stomme is eigenlijk om 2 vaste tijdstippen half 1 in de middag en om half 12 sávonds.
ja en zo dacht ik dus ook..... huppa dwingen met die hap ( mijn meisje was 6,5 maand) die zat dicht tegen een opname aan... en waar het mij gebracht heeft..... mijn meisje werd bang voor mij !!!! na 6 dagen ziekenhuis begon ze eindelijk weer te drinken de helft van haar flessen gingen leeg..... maar niet bij mij !!!! wildvreemde verpleegkundige zaten lekker te tutten bij haar en wanneer mama kwam met de fles zag je de paniek al in haar ogen. ooh wat deed dat zeer !!! oh wat vind ik het toch verschrikkelijk erg dat ik het zo heb aangepakt. normaal drinken bij mij heeft weer 2 weken geduurd ! ze drinkt nu pas sinds kort weer lekker bij mij, en de flessen gaan ook gelukkig weer leeg. vandaar dat ik nu ook absoluut tegen dwingen ben, een kindje word er bang van,
ah oke, dat lijkt me als moeder idd zeer pijnlijk. Maar mijn zoontje is 22 maanden. Die kan ik al iets duidelijk maken en een beetje omkopen zeg maar.