Tja elke week weer, de boodschappen. Kwa geld ga ik liefste na de aldi of lidl. Ik kan best naar een andere supermarkt gaan, maar vind het gewoon zonde van het geld.Maar als we nu hebben over de lekkere dingen, je kent het wel net uit je werk/school trek en toch nog snel ff naar de supermarkt. (ohoh zo fout) Ga ik het liefste naar de grote ah. die heeft zulke lekkere dingen! Naar welke supermarkt gaan jullie, is dat elke week het zelfde?
Ik ga altijd naar de C1000.. Maar die staat er niet bij. Daarnaast gaan we ook vaak over de grens boodschappen doen bij de REWE.
Ik heb op de lidl gestemd want daar ga ik soms heen maar meestal ga ik naar de Deen maar dat komt omdat ik daar zelf werk. Maar Deen stond er niet tussen.
Ik ga naar de dirk ook weleens naar de AH want die is op loopafstand en de dirk niet dus daar doen we 1 keer in de week grote boodschappen.
Wij gaan naar de Lidl en naar AH,(daar wonen we practisch naast, dus erg makkelijk als we iets vergeten zijn.) En verder houd ik de aanbiedingen een beetje in de gaten.
ik ga altijd naar de coops, die zit hier in het dorp als enige supermarkt. en ik haal af en toe dingen bij de liddle weg. we hebben geen auto, dus zijn afhankelijk van openbaar vervoer en kinderwagen dus de grote boodschap is toch echt bij de coops. lieve groet janneke
ik ga meestal naar de ah omdat ze daar alles ruim op voorraad hebben en ik dus niet maar met een half boodschappelijste naar huis ga. voor de kleine dingentjes ga ik tussendoor naar de jumbo omdat die hier op de hoek zit maar vind de kwaliteit van de fruit en groente daar minimaal.
al jarenlang doen wij de boodschappen bij de Super....maar toevallig ben ik een tijd geleden met de vriend van mijn moeder mee geweest naar de Hoogvliet, en stond eigenlijk te kijken wat dat verschild (qua geld) in vergelijking met de super... nu doe ik de meeste boodschappen bij de hoogvliet (pakjes wicky, vlees, groente etc) en de lekkere dingen voor het weekend die blijf ik halen bij de super want daar kan nog de hoogvliet nog een andere supermarkt aan tippen....
Wij gaan altijd naar Albert Heijn, want daar werk ik! Alleen de frisdrank haal ik bij de lidl. Groetjes Inge