Dit is zo'n moment dat woorden zo tekort schieten...wat is dit vreselijk erg voor jullie, wat een verdriet. Ik kan me er echt niks bij voorstellen. Heel, heel veel kracht en sterkte toegewenst de komende tijd, ook rond het afscheid nemen van jullie lieve Iris. Liefs, Krullebol
Wat verschrikkelijk dat jullie afscheid moeten nemen van jullie mooie dochter! Ik heb ook mijn dochtertje verloren na 32.4 weken zwangerschap. Als je vragen hebt of er gewoon even over wilt praten mag je mij altijd pb-en. Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd en de tijd daarna. Liefs trotse mama van Jill*
heel veel sterkte komende tijd met het verlies van jullie dochtertje maar o wat is het een mooi meisje zeg jammer dat ze het niet heeft mogen redden . heel veel sterkte
Gecondoleerd met het verlies van jullie dochter Ik heb er geen woorden voor, vind het echt te vreselijk voor woorden. Wat een mooi kindje
alyke, m'n tranen rollen over m'n wangen, dit had ik niet verwacht. Ik wens je heel veel sterkte en je hebt een wondermooie dochter op de wereld gezet. Een echt schatje. Je engeltje zal over jullie waken, al is dat enige troost dat ik je kan geven. Aly als je eens goed wil uithuilen , mail me dan he..... eny time any wy.... Hiervoor trekt zich geen grenzen. Je kan op me rekenen. Je hebt ze een wondermooie naam gegeven die echt bij haar past
Wat ontzettend verdrietig! Jullie kleine meisje mocht niet bij jullie blijven. Zij zal nu als een engeltje over jullie waken. Ik wens jullie veel kracht, liefde en steun toe om dit verlies te verwerken. Ik ben er stil van.... Olga
Heel veel sterkte met dit grote verlies. Wens jullie heel veel kracht en liefde om dit verlies te dragen.
Heel veel sterkte om dit verlies een plaatsje te geven. Geniet van Iris nu ze nog zo dicht bij jullie is. Hoe moeilijk dit ook voor julllie zal zijn. Een prachtige naam trouwens.
Lieve Aly Met grote ontsteltenis heb ik je bericht gelezen.Ik weet niet wat ik moet zeggen, want wat kán je zeggen?Ik vind het heel erg voor jullie dat dit gebeurd is. Ik wilde laten weten dat ik aan jullie denk en dat Iris over jullie zal waken... Heel veel knuffels en sterkte met dit verlies...
Pfff ben er even behoorlijk stil van,ik wil jullie heeeeeeel veeeeel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd, liefs