mijn mond viel open, tjee wat een bericht. heel veel sterkte de komende tijd, ook voor de rest van de familie.
Vreselijk heel veel sterkte met dit verlies. Geloof me Iris is in goede handen, bij al die andere vlinderjtes.
Vreselijk! Heel veel sterkte met dit verlies! Die foto in je album, daar krijg ik echt de tranen van in mijn ogen. Het ziet er zo perfect uit allemaal! En dat was ze natuurlijk ook! Alleen is ze veel te vroeg geboren..... Sterkte! Groetjes Miep
aly en partner ik wens jullie heel veel sterkte toe met dit verlies. Lieve Iris let goed op je papa en mama hier beneden, klein lief engeltje.
Veel sterkte. Wat zullen jullie een verdriet hebben. Er zal altijd een klein engeltje over jullie waken. Dikke knuffel
Met tranen in mijn ogen heb ik je berichtje gelezen en het foto'tje bekeken! Wat is ze mooi! Heel veel sterkte met dit inmens grote verdriet! Denk aan jullie! Liefs Ief
Woorden schieten te kort! Sterkte! Koude rillingen als ik in je album kijk, een prachtig zeer compleet meisje. Maar oh, wat moet het moeilijk voor jullie zijn.
Wat een verdrietig nieuws Gefeliciteerd met jullie mooie meid... Jammer genoeg moet ik jullie ook meteen condoleren... Sterkte...
Als eerste gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, maar helaas ook gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies. Het moet niet kunnen... Jullie zullen het de komende tijd heel zwaar gaan krijgen, hopelijk kunnen jullie het samen goed verwerken en uiteindelijk een plaatsje in jullie hart en leven geven. meid heel veel sterkte de komende tijd! Helaas weet ik wat jullie doormaken
meiden bedankt voor jullie medeleven, we hebben iris afgelopen woensdag begraven. we missen ons meisje en dat zal ook wel zo blijven. we hopen dat we over een paar maandjes weer opnieuw zwanger zijn. we hebben gelukkig een hele lieve vk en die zal ons nog intesiever begeleiden tijdens de volgende zwangerschap, we hebben goede hoop dat het dan wel goed zal gaan. ik ben gister weer voor het eerst naar de buurt supermarkt geweest[het klinkt heel makkelijk, maar dat valt vies tegen]. ik moet toch weer zonder een zwangerbuikje over straat. de zwangere dames geniet van de zwangerschap en de dames waarvan de kindjes er al zijn knuffel de kleintjes veel en de dames die proberen zwanger te worden veel succes met het klussen of ziekenhuis bezoek. groetjes [van een al heel wat positievere mama en papa ]